Kirjoittaja Aihe: Musiikkityylit <3  (Luettu 80983 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Musiikkityylit <3
« Vastaus #90 : 10.11.05 - klo:18:26 »
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
huono esmierkki. japanilaista musiikkia on muukin kuin j-rock.


Väitinkö sitten niin?

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Re: hep
« Vastaus #91 : 10.11.05 - klo:18:27 »
Lainaus käyttäjältä: "joonasv"
Ihan vain kiinnostuneesti kyselen An-na, että missä orkesterissa soitat?...(Täällä ilmenee niin vähän muita klassisen musiikin parissa puuhavia, että täytyy heti ruveta vainoamaan=)


Jee, muitakin :) Soitan Ylioppilaskunnan Soittajissa, eli Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan piirissä toimivassa sinfoniaorkesterissa. Periaatteessa Suomen vanhin orkesteri ja oikeastaan Suomen paras harrastajaorkesteri :) Tsekkaa sivut www.ys.fi ! (ja muutkin kiinnostuneet!)

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #92 : 10.11.05 - klo:18:43 »
Lainaus käyttäjältä: "An-na"
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
huono esmierkki. japanilaista musiikkia on muukin kuin j-rock.


Väitinkö sitten niin?


tarkotin vaan että täällä näkyy olevan yleinen harhaluulo että mä tykkään kaikesta japanilaisesta musiikista. väärin arvasitte sori.
-tottelematon ja paha-

Poissa Mikko

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Musiikkityylit <3
« Vastaus #93 : 10.11.05 - klo:19:37 »
uutena tällä foorumilla haluaisin kysyä kuinka paha ihminen olen kun mun mielestä Village Peoplen "Macho Man" on aivan käsittämättömän hieno teos.Taidetta.

  Mikko
Hähä!

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #94 : 10.11.05 - klo:21:31 »
onko sillä jotain väliä mitä mieltä muut on jos kerran itse tykkäät? ja pahoja on kaikki tykkäsi siitä tai ei.
ite en oo kovin ihastunu kyseiseen kappaleeseen paitsi jos oon juonu tarpeeksi kahvia ja kello on paljon (tai vähän, miten sen nyt kukin ottaa) mutta älä musta välitä. ei mun mielipiteillä oo väliä jos ite tykkäät vai mitä.
-tottelematon ja paha-

Poissa Mikko

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Musiikkityylit <3
« Vastaus #95 : 11.11.05 - klo:02:22 »
Ei sillä mitään väliä ole, lähinnä vaan kiinnosti että TuNNUSTAAKO kukaan muu rehellisest silloin tällöin tai jatkuvasti nauttivansa kunnon kuonasta. BTW, huomaan että joku täällä viittaa usein japaniin, itse olen erttäin innostunut jap. puusepänperinteestä ja käsityöläisten vanhasta koulutusmetodista. Kyudo ja kendo myös kiinnostavat.Kyudo varsinkin kun Yumin vois itsekin tehdä niinkuin se pitääkin, säästäis pari nykytonnia.

Nyt taisin alkaa taas pälättämään, sori.


  Mikko
Hähä!

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #96 : 11.11.05 - klo:07:29 »
eis mitn. kendo kiinnostaa muakin paljon. ja kuten voit rivien välistä lukee, mä tunnustan että tykkään kuunnella p*sk** kun oon oikein hyper^^' tietysti silläkin on rajansa. suomipoppia ei koskaan, milloinkaan, ikinä mulle vaikka olisin kofeiinihumalassa kello 5 aamulla.
-tottelematon ja paha-

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Musiikkityylit <3
« Vastaus #97 : 11.11.05 - klo:13:19 »
Nautin kunnon kuonasta lähinnä elokuvien saralla. Tietysti musiikillinen kuonakin on hyvää, jos on tarkoitus esim. tanssia, ei kuunnella.

Elokuvista yksi loistava köntsä on esim. Karate Kid -trilogia.  :oops:
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Musiikkityylit <3
« Vastaus #98 : 12.11.05 - klo:10:37 »
Lainaus käyttäjältä: "Mikko"
Kyudo ja kendo myös kiinnostavat.

Isosisko harrasti kendoa joskus muinoin, en muista miksi lopetti. Ihan vaan btw.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Musiikkityylit <3
« Vastaus #99 : 12.11.05 - klo:11:57 »
hmm.. mulle toi macho man SANOO jotakin... ja niin pitäs siullekkin eevi sanoa^^j os muistat yhtään jotain musiikki "fanfideota".... kaaaaooruuuuuu!!!! jauauaauuuuuuuuzzz!!! autz!^^ no anyway...
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Musiikkityylit <3
« Vastaus #100 : 12.11.05 - klo:12:14 »
Lainaus käyttäjältä: "shuichi"
hmm.. mulle toi macho man SANOO jotakin... ja niin pitäs siullekkin eevi sanoa^^j os muistat yhtään jotain musiikki "fanfideota".... kaaaaooruuuuuu!!!! jauauaauuuuuuuuzzz!!! autz!^^ no anyway...


Tätä kutsun jälleen inside-jutuksi. Olisi syytä miettiä kannattaako kirjoittaa juttua, jonka ymmärtää ja joka on tarkoitettu ymmärrettäväksi vain yhdelle tai yhden käden sormilla laskettavalle joukolle. Sellaiset asiat on helppo kirjoittaa vaikkapa yksityisviesteihin. Teidän inside-juttunne jättää palstan muut lukijat aika lailla ulkopuolelle. Todennäköisesti aikaansaa heissä korkeintaan ärsytystä. Ja sitähän emme täällä tahdo. Myös kirjoitusasuun kannattaisi kiinnittää huomiota, jottei ymmärrettävyys ainakaan siitä kärsi.

ei jaksa kirjautua...

  • Vieras
Musiikkityylit <3
« Vastaus #101 : 12.11.05 - klo:13:08 »
anteeksi kamalasti.... :lol:

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #102 : 12.11.05 - klo:17:31 »
-löysin juuri käytöstapani ja syön sanani- *mums*
-tottelematon ja paha-

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Musiikkityylit <3
« Vastaus #103 : 12.11.05 - klo:19:25 »
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
älä pyydä anteeksi vaan ole sadisti ja anna niitten kärsii.

EEVI! *mulkaisee rumasti* Mihin sä unohdat käytöstavat?
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Musiikkityylit <3
« Vastaus #104 : 12.11.05 - klo:19:27 »
Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni"
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
älä pyydä anteeksi vaan ole sadisti ja anna niitten kärsii.

EEVI! *<font color=red>*piiiiip* <font size=1>(Foorumi sensuroi rumat sanat)</font></font> rumasti* Mihin sä unohdat käytöstavat?

Minkä takia m u l k a i s e e on ruma sana. Eihän se edes ole kirosana tai muutakaan vaan VERBI. Eikä edes ruma verbi.
Niin ja anteeksi tuplapostaukseni.
Tänä iltana kaikki onnistuu.