Kirjoittaja Aihe: Tänään osa 6  (Luettu 33252 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #30 : 02.07.10 - klo:23:45 »
Flunssassa ja antibioottikuurilla. Aamulla täytyisi olla kunnossa, viimeinen palvelu ystävälle huomenna - arkun kanto ja haudan luonti umpeen. Olisi raskasta jäädä kotiinkin.
Finrexin on usein hyvä jos ei ole aspiriinille sun muille salisylaateille allerginen, ja yskään joku jossa on pikkuisen kodeiinia kuten Katapekt, tai Recipect, ja kyllä ottaisin Nasolin menthol sprayta. Sairastamallahan sairaus menee, mutta jos on pakko jaksaa näistä on ihmeesti oireenlievitystä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #31 : 03.07.10 - klo:02:24 »
Terve!

Novellihan tästä voisi syntyä, mutta en kirjoita.

"Pikkuorava" keittää nyt llta-/aamukahvia  ja huutaa, että, "v-tut" tämä ees haisee kahville. Se on totta, mulla on nimittäin purkissa nimim. Atanasian tuomaa (kiitos) suklaakahvia. Ei se kahville niin tuoksu.

Muuten "pikkuoravan" kanssa synkkaa hyvin, nähtiin eka kerran ja seikkailtiin ja se se sano, että oot hulluin tyyppi jota oon ikinä tavannu.. Kiitin kohteliaisuudesta ja sanoin, että lähetäänkö hjuhlille Kiuruvedelle. Se sano, että ei lähetä.

Vähän kartettiin yhessä paikassa (liuettin vähin äänin paikalta) kun tuli skinejä. Ne etsii meikäläisiä tötteröpäitä.

Kohta ruvetaan "nukkumaan".  :109:

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #32 : 03.07.10 - klo:09:18 »
Terve!

Novellihan tästä voisi syntyä, mutta en kirjoita.

"Pikkuorava" keittää nyt llta-/aamukahvia  ja huutaa, että, "v-tut" tämä ees haisee kahville. Se on totta, mulla on nimittäin purkissa nimim. Atanasian tuomaa (kiitos) suklaakahvia. Ei se kahville niin tuoksu.

Muuten "pikkuoravan" kanssa synkkaa hyvin, nähtiin eka kerran ja seikkailtiin ja se se sano, että oot hulluin tyyppi jota oon ikinä tavannu.. Kiitin kohteliaisuudesta ja sanoin, että lähetäänkö hjuhlille Kiuruvedelle. Se sano, että ei lähetä.

Vähän kartettiin yhessä paikassa (liuettin vähin äänin paikalta) kun tuli skinejä. Ne etsii meikäläisiä tötteröpäitä.

Kohta ruvetaan "nukkumaan".  :109:

Ei vissiin sitten "pikkuoravakaan" kestä niitä mummoja samassa linja-autossa.  :003:
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #33 : 03.07.10 - klo:10:26 »
TOMMY TABERMAN MENEHTYI EILEN PE vakavan sairauksen seurauksena. AIVOKASVAIMEN.
Mittäkä sitten TT:n sielulle tapahtuu???
Nyt media ja kansa märehtii tätä surutapahtumaa. Tommyn runot ja kirjat myyvät nyt vielä paremmin.
Syksyllä 2010 julkaistaan Tommyn viimeinen runokokoelma Amen.
Kuollessaan hän oli 62-vuotias.
Elämä on kemiaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #34 : 03.07.10 - klo:14:51 »
TOMMY TABERMAN MENEHTYI EILEN PE vakavan sairauksen seurauksena. AIVOKASVAIMEN.
Mittäkä sitten TT:n sielulle tapahtuu???
Nyt media ja kansa märehtii tätä surutapahtumaa. Tommyn runot ja kirjat myyvät nyt vielä paremmin.
Syksyllä 2010 julkaistaan Tommyn viimeinen runokokoelma Amen.
Kuollessaan hän oli 62-vuotias.

Tämä ei ole hyvä päivä, tänään  :'( pidin hänen tavastaan olla julkisuudessa, se pieni virne ja vaatimattomuus... rakastin hänen runojaan. Seurailin sitä sairauden kulkua, ja jollakin tavoin toivoin että kyllä se...kyllä se siitä, eihän hän ehtinyt kovin pitkään sairastaakaan.
Joku on joskus sanonut: Ihminen on Jumalan ajatus.
Hän tuskin unohtaa mitä kaikkea tulikaan ajateltua.
Nyt on samanlainen sekava fiilis, kuin oli kun ensi kertaa tärskäytin siten kohti kuolemaa etten sitä kestänyt. Olimme 18-vuotiaita, kun tasan samanikäinen serkkupoika menehtyi liikenneonnettomuudessa. Kävelin ympäri kaupunkia hokien itsekseni, missä hän nyt on, missä ihmeessä hän on...vierellä kulki joku silloinen poikaystävä jolla riitti kärsivällisyyttä.

Samanlainen olo on nyt. Missähän hän on nyt?
« Viimeksi muokattu: 03.07.10 - klo:14:54 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #35 : 04.07.10 - klo:21:06 »
Tänään olin Tähtitorninmäellä herättäjäjuhlien lähtöseuroissa. Neljästä puhujasta taisi kolme olla alle 30-vuotiaita, ja se yksikin vain vähän päälle. Niin sitä pitää!

Nyt pitää ladata akkuja, juhlareissuun lähtö on jo keskiviikkoiltana.

Mt
P. S. Viisi laturia: 2 kameran akuille, kolme AA-akuille.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #36 : 04.07.10 - klo:21:46 »
Vasta tänään uin ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Nyt on sitten talviturkki heitetty pois.
                             
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa marianne

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 100
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #37 : 05.07.10 - klo:00:28 »
Rakas ystävä kävi visiitillä. Mies on töissä aamuun saakka, joten koirien kanssa tässä kolmisin iltaa vietetään. :) Salilla kävin reenaamas, as usual. Harmittelin, kun ei MM-futista tullu tänään.
"Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet." (Matt. 6:34)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #38 : 05.07.10 - klo:08:40 »
Misä se onnitteluketju on?'

MYÖHÄSTYNEET SYNTYMÄPÄIVÄONNITTELUT RIITTA-MUMMILLE!   :026:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #39 : 05.07.10 - klo:09:02 »
Jos ihminen tarvitsee tulostimen, joka suostuu tulostamaan enemmän kuin viisi sivua kerrallaan, siis, ei hän väsy eikä näänny ihan heti, mikä olisi hänelle sovelias?

Saahan siinä skannerikin olla. Mutta tekisi edes työt.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa marianne

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 100
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #40 : 05.07.10 - klo:09:18 »
Tulinpahan just hammaslääkäriltä, vielä yks kerta ens kuun lopussa (juurihoitoa, juurihoitoa).. Ootella, koska sais keittää aamukaffet!
"Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet." (Matt. 6:34)

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #41 : 05.07.10 - klo:09:19 »
Jos ihminen tarvitsee tulostimen, joka suostuu tulostamaan enemmän kuin viisi sivua kerrallaan, siis, ei hän väsy eikä näänny ihan heti, mikä olisi hänelle sovelias?

Saahan siinä skannerikin olla. Mutta tekisi edes työt.

Noilla hakukriteereillä valikoima on aika laaja. Tarkemman suosituksen antamiseksi pitäisi tietää vähän enemmän siitä, millaiseen käyttöön laite tulee.

Minulla on tuollainen: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=23179

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #42 : 05.07.10 - klo:09:22 »
Noilla hakukriteereillä valikoima on aika laaja. Tarkemman suosituksen antamiseksi pitäisi tietää vähän enemmän siitä, millaiseen käyttöön laite tulee.

Minulla on tuollainen: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=23179
Hei, hyvä kun olet siellä... jotain vinkkejä kotitulostimeksi jonka pitäisi jaksaa hermostumatta tulostaa 200 sivun aineistoja. Muulla ei ole niin väliä, skanneri tosin...

Mitähän ne kustantavat? i silti, minä en kestä enää tuotya kapistusta joka ei enää tulosta yhtäkään sivua.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #43 : 05.07.10 - klo:09:35 »
Hei - siinähän ne kehuvat että tulostuskapasiteetti 250 arkkia!  Se tarkoittaa juuri sitä mitä kysin eli se tulostaa, tulostaa, tulostaa.... Se olisi suurta!  Vai tarkoittaako... ja kun tässä on Windows seiska. Ei sen kyllä tarvi näyttää tyylikkäältä...

Minua aina huolettaa kun aloitetaan keskustelu kaapeleista joita joko on tai ei ole. Jos ne on en saa niitä kytkettyä jos ne puuttuvat ostan vääränlaisen.
« Viimeksi muokattu: 05.07.10 - klo:09:39 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #44 : 05.07.10 - klo:09:38 »
Hei, hyvä kun olet siellä... jotain vinkkejä kotitulostimeksi jonka pitäisi jaksaa hermostumatta tulostaa 200 sivun aineistoja. Muulla ei ole niin väliä, skanneri tosin...

Mitähän ne kustantavat? i silti, minä en kestä enää tuotya kapistusta joka ei enää tulosta yhtäkään sivua.

Kyllä kauppias neuvoo oikean laisen johdon. Toisekseen ne ovat kaikissa printtereissä samanlaisia. Alle sadalla eurolla saat pikku laserin, joka tekee vain mustavalkoista, mutta nuo määrät sopivat sille.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi