Kirjoittaja Aihe: Tänään osa 6  (Luettu 33253 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33766
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #135 : 20.07.10 - klo:10:25 »
Tuntuu oikein ylelliseltä kun on hiukan vilu. Läpituuletetussa talossa on alakerrassa +21 ja ylhäällä +23 astetta.

Pakollinen paikallaanolo varpaan takia antaa jopa vilunväristyksiä ja se tuntuu mukavalta yli kaksi viikkoa jatkuneen hikoamisen, juomisen, uimisen ja suihkussakäymisen jälkeen.

Hyttysiä ei juurikaan ole joten ovet saavat olla huoletta auki.

Parasta on kun näen että Bassokin alkaa elpyä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #136 : 20.07.10 - klo:10:25 »
Terassini kukoistaa, lohtuni lähde voi erinomaisesti. Mutta luulen menettäneeni verenpisaran. Keviät mullat. Mitä se kukkanuppuja tekee, ja lehdet pudottaa?  Minähän vain hyväntahtoisesti lannoitin sitä!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #137 : 20.07.10 - klo:10:29 »
Yks rippileiriläinen on kuumeessa. Jes. Pian saadaan koko leiri kipiäksi ja sitte saa isoset kanniskella kaikille lämmintä mehua ja kylmäpusseja...
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #138 : 20.07.10 - klo:10:32 »
Yks rippileiriläinen on kuumeessa. Jes. Pian saadaan koko leiri kipiäksi ja sitte saa isoset kanniskella kaikille lämmintä mehua ja kylmäpusseja...

Voi tylsyyttä. Lohduttaisko: ite isosena sairastuin joka leirillä, mutta yksikään toinen ei!  Ja niin, omalla riparilla myös, eli missä kaksi tai kolme kokoontuu saa infektioaltis flunssan. Mutta hei, se noudattaa gaussin käyrää. Joukossa saattaa olla niitä jotka ei sairastu ikinä
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #139 : 20.07.10 - klo:15:10 »
minä en sairastu tavallisiin tauteihin yhtään... (a-infarkti, harvinainen ihottuma, kihti, epilepsia jne.)
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #140 : 20.07.10 - klo:16:08 »
Olen keräilijäluonne ja se näkyy myös terveystiedoistani.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #141 : 20.07.10 - klo:16:42 »
Minulle myös kerääntyy kaikenlaista tauti- / oire- / anatomiarintamalla mitä ei pitäisi olla. No pysyväthän lääkärit virkeänä.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #142 : 20.07.10 - klo:17:26 »
minä en sairastu tavallisiin tauteihin yhtään... (a-infarkti, harvinainen ihottuma, kihti, epilepsia jne.)
Hahhaa, minäpäs saan sekä tavalliset että epätavalliset.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #143 : 20.07.10 - klo:18:16 »
Tänään oli yleisessä saunassa se oikea körttilämpötila (111 astetta), joten oli mahdollista ottaa J. Elenius -vainaan muistolöylyt.

Mt

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33766
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #144 : 20.07.10 - klo:18:22 »
Lotta, 7 kk 5 pv huutelee: ä i t i-ti-ti, ä i- ti.  Upeeta!

Iso-vaari syötti vanhalla palkintolusikallaan(pienenpieni hopeinen) Lotalle kiwi-hedelmän palasia. Kun alkoi typylle maistua ei tahtonut tulla loppua haluamisesta. Minä toppuuttelin ensikertalaista sillä pelkäsin(!) suvun allergiaherkkyyttä. Ei tullut reaktiota, ainakaan kahden tunnin sisällä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään osa 6
« Vastaus #145 : 20.07.10 - klo:18:31 »
Jatkuu osassa 7
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi