Kirjoittaja Aihe: Paikallisosastojen neuvottelupäivät 18-20.3  (Luettu 34661 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Paikallisosastojen neuvottelupäivät 18-20.3
« : 17.03.05 - klo:21:20 »
Eli onkohan tuonne muitakin ihmisiä tulossa kuin minä? Jos ootta tulossa niin mihin aikaan ootta siilinjärvellä, siis jos junalla ylipäänsä tulette... Ja kyllä, hyvissä ajoin aattelin kysästä :D

Poissa Linko J

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 67
Paikallisosastojen neuvottelupäivät 18-20.3
« Vastaus #1 : 17.03.05 - klo:21:39 »
Täytyyhän tuonne ajella. Ihan autolla tosin. Nähdäänpä siis siellä.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Paikallisosastojen neuvottelupäivät 18-20.3
« Vastaus #2 : 20.03.05 - klo:17:44 »
Johan kotiuduin sitten tuoltakin reissulta... Mukavaa oli, ja pitkästä aikaa erinomaiset seurat. Ja tuttujakin näki, ja toki ruokakin oli hyvää. Kerrassaan antoisat neuvottelupäivät siis vietimme, enemmänkin olisi saanut nuoria olla mukana. Hyi teitä jotka kotiin jäitte!

Poissa Linko J

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 67
Paikallisosastojen neuvottelupäivät 18-20.3
« Vastaus #3 : 20.03.05 - klo:20:48 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Johan kotiuduin sitten tuoltakin reissulta... Mukavaa oli, ja pitkästä aikaa erinomaiset seurat. Ja tuttujakin näki, ja toki ruokakin oli hyvää. Kerrassaan antoisat neuvottelupäivät siis vietimme, enemmänkin olisi saanut nuoria olla mukana. Hyi teitä jotka kotiin jäitte!


Juu, kotona olen minäkin. Reissu kävi loppua kohden hivenen raskaaksi flunssan ja kuumeen iskiessä. Antoisa tapahtuma kyllä.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Paikallisosastojen neuvottelupäivät 18-20.3
« Vastaus #4 : 11.03.23 - klo:06:00 »


Juu, kotona olen minäkin. Reissu kävi loppua kohden hivenen raskaaksi flunssan ja kuumeen iskiessä. Antoisa tapahtuma kyllä.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024