Kirjoittaja Aihe: Rukousketju  (Luettu 38096 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Rukousketju
« Vastaus #135 : 28.10.21 - klo:16:30 »
En edes ymmärrä mitä tarkoitat. Sulkesit ketjun estääksesi minua siihen kirjoittamasta. Et ole kertaakaan paheksunut sitä, että julistettiin valhenimen taakse virret kamaliksi ja kuvottaviksi, vaikka foorumin säännöt olisivat vaatineet sitä. Sanoin, eilen, että minun puolestani virret saisivat olla, jos sanoutuisit irti sellaisista posteista ja laittaisit julkisesti ketjuun. Et sanoudu irti, vaan panit ketjun kiin vihamielisellä postilla minua vastaan. Et ole sovintohaluinen, et nyt, et milloinkaan. Joten poista virret, ettei minun tarvitse käynnistää oikeusprossessia, kun kääntäjän oikeuksia loukataan. Miksi väen vängällä haluat olla rikollinen?

Tämä ei ole totta.  julistettiin valhenimen taakse virret kamaliksi ja kuvottaviksi, lause ei tarkoittanut virsiäsi vaan ihan muuta.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Rukousketju
« Vastaus #136 : 28.10.21 - klo:18:27 »
Tämä ei ole totta.  julistettiin valhenimen taakse virret kamaliksi ja kuvottaviksi, lause ei tarkoittanut virsiäsi vaan ihan muuta.

Hyvä jos muistat paremmin kuin minä. Olen kiitollinen, kun laitat toivomani tekstin Siionin virsien käännöksen ketjun viimeiseksi postiksi. Niin emme tarvitse enää käsitellä tätä asiaa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Rukousketju
« Vastaus #137 : 29.10.21 - klo:17:37 »
Kiitos kaikille Rukousketjuun yhtymisestä serkkuni sydänleikkauksen johdosta.

Poikansa mukaan leikkaus sujui hyvin, potilas voi olosuhteisiin nähden hyvin, eikä komplikaatioita tullut, ainakaan eilen.

 :049: :052: :052: :052: :049:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)