Kirjoittaja Aihe: Tämän katsoin televisiosta 8. osa  (Luettu 52247 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #105 : 29.05.17 - klo:19:48 »
En tiedä onko näissä miten paljon eroa, tämän katsoin: https://youtu.be/iBd5WhTi_CI

Sama dokumentti taitaa olla. Jotenkin samaan aikaan kiehtovaa ja kammottavaa tuo äärimmäinen valvonta ja ihmisen muuttaminen robotiksi. Mutta tarkoitus on hyvä. Aseita ei käytetä, järjestyshäiriöitä ei ole. Ei niillä poloisilla ole aikaa eikä voimia käydä riehumaan... ainoa ase mikä vartijoilla on, on pamppu ja musta vyö taistelulajeissa.

Miten Manssi ajttelet, ?

Onko toi hyvä?

Miten luovuus ihmisten oma minuss ja muu?

Mua kuri on aina raivostuttanut.
Ymmärrän ohjauksen, mutta ei opettajat ole koskaan ole olleet sua tai mua fiksumpia ja mikä se koulukin oli, kiusantekoa.

Kun olin ekallaluokalla, niin mietin, et miksi nää kiusaa tymillä kysymyksillä ja muutenkin moni asia oli pielessä, mutta mua ja Trovisen Jukkaa vaan kiusattiin, vaikka ei varmaan oltu tyhmempiä silläkään leikkikoululla ja kun jouduttiin puhutteluun, niin kyselin niin vaikeita ja Jukan kaa päästiin pälkähisti.

Vaikkakin Jukan iso veljen kaa mulla synkkas.
Hän oli ohi koulusysteemin ja harrasti sukellusta ja pommien etsintää Hankoniemeltä ja tehtiin pommeja hänen kaa, kunnes löysin parhaan kaverini.
Yhen sosiopaatin J. G joka kulkee ihan omissa atmosfääreissä ja jonka kanssa pauhaan kvanttifysiikkaa nykyaikana.

Kummastakaan meistä ei ole tullut mitään mainittavaa, mutta jos joku pena olisi olllut meidän kaa, niin ties mitä oltaisiin saatu aikaan

On se kumma kun meitä erilaisia on aina pitänyt painaa alas.

Hitto kun oon katkera koululaitosta kohtaaan!!!



Kaikki valta tekoälylle!

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #106 : 29.05.17 - klo:19:50 »

Tässä on asennetta ja neroutta :)

https://www.youtube.com/watch?v=NCtzkaL2t_Y
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #107 : 29.05.17 - klo:22:55 »
Miten Manssi ajttelet, ?

Onko toi hyvä?

Miten luovuus ihmisten oma minuss ja muu?

Mua kuri on aina raivostuttanut.
Ymmärrän ohjauksen, mutta ei opettajat ole koskaan ole olleet sua tai mua fiksumpia ja mikä se koulukin oli, kiusantekoa.

Kun olin ekallaluokalla, niin mietin, et miksi nää kiusaa tymillä kysymyksillä ja muutenkin moni asia oli pielessä, mutta mua ja Trovisen Jukkaa vaan kiusattiin, vaikka ei varmaan oltu tyhmempiä silläkään leikkikoululla ja kun jouduttiin puhutteluun, niin kyselin niin vaikeita ja Jukan kaa päästiin pälkähisti.

Vaikkakin Jukan iso veljen kaa mulla synkkas.
Hän oli ohi koulusysteemin ja harrasti sukellusta ja pommien etsintää Hankoniemeltä ja tehtiin pommeja hänen kaa, kunnes löysin parhaan kaverini.
Yhen sosiopaatin J. G joka kulkee ihan omissa atmosfääreissä ja jonka kanssa pauhaan kvanttifysiikkaa nykyaikana.

Kummastakaan meistä ei ole tullut mitään mainittavaa, mutta jos joku pena olisi olllut meidän kaa, niin ties mitä oltaisiin saatu aikaan

On se kumma kun meitä erilaisia on aina pitänyt painaa alas.

Hitto kun oon katkera koululaitosta kohtaaan!!!

Jotain muutosta ne vangit sanoi että niissä tapahtui, mutta kyllä tuo kuri on vedetty aivan överiksi; kaikki ajankäyttö on laskettu minuutin tarkasti, oliko se että tasan kahdeksan minuuttia saa puhua kaverille ruoan jälkeen, mutta hiljaa. Päivät menee kellon tarkkuudella. Lopussa oli pakko naurahtaa kun kerrottiin miten nyt on kuri löystynyt: ennen vangit marssivat kädet heiluen 90 asteen kulmassa, nyt enää vain 45 asteen kulmassa. Mikä rappiotila... :/

Hymyilytti sekin kun ajattelin miten itse pärjäisin: en varmaan pärjäisi ja tekisin vahingossa kaiken väärin ja tuskastuisin äärimmilleen kaavamaisuudesta. Stressi nousee pelkästä ajatuksesta.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #108 : 21.06.17 - klo:19:15 »
Eilen tuli Teemalta viimeinen jakso Euroopan juutalaisista. Siinä mua havahdutti kun joku haastateltavista mainitsi että enää on niitä, jotka voivat holokaustista puhua ensimmäisessä persoonassa jäljellä vain 250000, ja jäin käsitykseen että sen kaiku alkaisi pikkuhiljaa heikketä.
 Joskus mietin että palestiinalaiset valitsivat väärän taktiikan oman asiansa ajamiseen kun aloittivat sotimaan. Israelilaisten seassa ja rinnalla eläen olisivat varmaan nyt olleet väkirikkaampi kansa kuin juutallaiset, ja saisivat todennäköisesti elää normaali arkea. Toisaalta asiat on säädetty menemään näin.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #109 : 02.07.17 - klo:17:09 »
Illalla katsoin Teema/Femmalta vanhan Robert Wisen ohjaaman tieteisklassikon vuodelta 1951, jonka Yle oli pistänyt ohjelmatietoihin nimellä "Päivä, jolloin maailma pysähtyi." Tunnetaan se silläkin nimellä, mutta "oikeampi" olisi ollut vanha nimi: "Uhkavaatimus maalle." Olin halunnutkin sen nähdä ja maineensa veroinen oli. Turhaan ei ole saavuttanut paitsi kriitikoiden, myös yleisön suosiota. Siitä tehtiin myöhemmin uusi versio, jonka olen myös nähnyt. Se on haukuttu maanrakoon, mutta minusta se on omalla tavallaan viehättävä leffa, mutta ei läheskään niin hyvä kuin eilinen. Molemmat on muuten englanniksi saman nimisiä, joka kyllä hämää. Yleä en yleensä enää katso juuri ollenkaan (ainakaan ajankohtaisohjelmia, kun kaikki hyvät toimittajat häipyivät Stiller etunenässä), mutta joskus Teeman elokuvat on hyviä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33750
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #110 : 22.07.17 - klo:15:34 »
Seuraan suurella kiinnostuksella YLE1 ltä  uutta sarjaa The Young pope- Piru vai pyhimys.

https://fi.wikipedia.org/wiki/The_Young_Pope_%E2%80%93_piru_vai_pyhimys

Jude Law on pääroolissaan  l o i s t a v a. Samoin kardinaalien Voiello ja Gutierrez näyttelijät tekevät hienot osasuoritukset. Diane Keatonia ja James Cromwellia vaivaavat aiempien roolien muistot.

Tästä ymmärtävät ja saavat enemmän ne jotka ovat tutustuneet Raamattuun ja uskoon jonkin verran.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #111 : 29.07.17 - klo:22:17 »
http://areena.yle.fi/1-403494

Family Meeting

Tänään tuli uusintana teemalla Wentus Blues Bandin 20-vuotisjuhla 10 vuotta sitten.
Tänä vuonna siis juhlivat 30-vuotistaivaltaan.
Ohjelmassa olevat "vanhat legendat" olivat vieraina....enää eivät päässeet...r.i.p.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #112 : 01.08.17 - klo:20:44 »
http://www.tv7.fi/vod/player/33617/

Tällaista olen katsonut / kuunnellut
Olisipa kiva olla mukana...  :eusa_angel:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33750
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #113 : 02.08.17 - klo:08:10 »
The Young Pope on yhä mielenkiintoisempi. Olen kirjoitellut kokemuksistani YLEn ko ohjelman sivustolle.
Nyt Avilan Teresaa luettuani, alkaa olla ymmärrystä myös siihen paavin vimmaiseen rukoukseen. Se nojaa Teresan opetukseen hellittämättömästä, sitkeästä rukouksesta.
Teresa puhuu myös nöyryydestä rukoiltaessa, mutta paavin tyyli on lähes käskevä.

Symbolit ovat mielenkiintoisia, koetean löytää niiden merkityksen.
Marian ilmestyminen Gutierrezille sanoin; Olet jo mies. Minä suojelen yhä poikaa ( sinussa ). Se voi tarkoittaa myös Kristusta meissä jokaisessa joissa hän asuu.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #114 : 04.08.17 - klo:09:55 »
Eilen illalla katsoin ohjelman katolisen kirkon ja mafian yhteyksistä. Karmeata touhua, vaikka ei minulle uutta. Aikoinaan luin sen verran mafiaa käsitteleviä kirjoja, että asia tuli selväksi. Jotkut kirkonmiehet Italiassa, esim. isä Panisi, asettuivat vastustamaan mafian rikollisuutta, ja hän sai maksaa siitä hengellään. Monet paavit ovat olleet suojelemassa mafiosoja, mutta Johannes Paavali II asettui voimakkaasti vastaan. Samoin nykyinen Franciscus. Vatikaanin pankki on ollut kautta aikojen varsinainen käärmeenpesä. Nyt sielläkin on tehty puhdistus.

Muuten: asiasta toiseen; mafia kuljetti jo 1980-luvulla pakolaisia kovasta maksusta Eurooppaan. Ihmiskauppaa on jo silloin harjoitettu.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #115 : 04.08.17 - klo:19:30 »
Hyvä sarja tuo Lomamatka 70-luvulle. Tulee jo toista kertaa uusintana, mutta aina katon kun muistan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #116 : 05.08.17 - klo:18:00 »
Oli ihan pakko tulla kertomaan!!
Avasin telkun 18 uutisia varten...
Inhimmillinen tekijä päättyi juuri....harmi...etsin löydänkö areenasta tai jostain...
näytti olevan mielenkiintoinen!!!
...meikäläisen ikäisille...innostava ja rohkaiseva!!   mm. Tapani Mörttinen siellä!

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #117 : 05.08.17 - klo:18:30 »
http://areena.yle.fi/1-2454474

Tässä siis linkki tuohon ohjelmaan, jota todella suosittelen vaikken kuullut kuin 2 minuuttia
loppua.
Meinaan kuunnella nyt heti kohta...ennen MM-kisojen alkua... :023: :eusa_angel: :039:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #118 : 05.08.17 - klo:20:16 »
Kuuntelin tuon ohjelman....ja entistä enemmän suosittelen!   :039:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33750
Vs: Tämän katsoin televisiosta 8. osa
« Vastaus #119 : 10.08.17 - klo:15:11 »
Tanskalainen maajussi. Jakso jossa tilalle tulee pian porsiva emakko ja lapsilla on hauskaa.

http://areena.yle.fi/1-2843730?autoplay=true

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)