Kirjoittaja Aihe: Urputustopic 13  (Luettu 35673 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #135 : 27.09.17 - klo:19:41 »
Sano muuta...elämän rikkautta ja sisältöä...parempi niin kuin tällainen hiljainen nössö... :039:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #136 : 29.09.17 - klo:13:10 »

Mrrr, mrrr, mrrr,

Yks kiva kauppa meni ohi.
Ihan vihastunut.  >:( :-\ >:( >:(
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #137 : 29.09.17 - klo:13:36 »
Harmin paikka   :icon_sad:

Uutta matoa koukkuun...en osaa sanoa muuta...

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #138 : 29.09.17 - klo:15:49 »
Mrrr, mrrr, mrrr,

Yks kiva kauppa meni ohi.
Ihan vihastunut.  >:( :-\ >:( >:(

Ensi kerralla parempi säkä sitten !
-Ugh !-
Olen puhunut.  :039:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #139 : 06.10.17 - klo:12:37 »
Vaikuttaa siltä, että maallisen esivallan maatalousviranomainen on iskenyt silmänsä meidän 2 ha lustepeltoon. Pojallemme, jolle lahjoitimme tilan, on tehty ostotarjous 3000 euron hinnalla. Minulla ja Kaariinalla on kuitenkin hallintaoikeus, että ei peltoa myydä, kullallakaan. Vuokraaja vei mukanaan tukioikeudet, joten se on todellakin vain lustepelto. Myönnän, että pelto on keskellä kylää ruma katsella, kun se on "tuollainen".
Vanhemmuuttani, kun on riisuttu ulkoa ja sisältä, minusta lienee tulossa "krätyynen" ukko. No, onhan vierelläni vielä henkilö, että valvoo tekemisiäni.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #140 : 06.10.17 - klo:14:04 »
Toista se on meidän mökkipahanen, piilopirtti, metsän keskellä poissa silmistä.
Sen verran kaukana kylältä ettei ilkivallantekijätkään sinne viitsineet...toistaiseksi ainakaan...
Porukan varastona, kukaan ei siivoa, kasvimaa heinittynyt...
Nooh, jokohan urputus riittää....on se sellainen keidaspaikka kuitennii... :eusa_angel:

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #141 : 06.10.17 - klo:14:14 »
Nyt täytyy myöntää, että olen niin kaupunkilainen, etten tiedä, mikä on lustepelto. Se luste minulle on opetettu rikkaviljaksi, eli jotain ei-syömäkelpoista, mutta näin ristikkoharrastajien silmin rairuohokin on lustetta. Kasvatammeko siis pääsiäiseksi pikku lustepeltoja kotonamme? (Hengellisessä mielessä teemme itse kukin juuri sitä varmaan koko ajan  :icon_biggrin:.) Mutta miten se lustepeltosi siis on ruma? Olen kyllä huomannut, että ympäristön kauneuteen liittyvät käsitykseni ovat ajoittain hieman erilaiset kuin maalaisilla.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #142 : 06.10.17 - klo:14:57 »
Minähän sen nimen olen keksinyt tympeissäni, kun vuokraaja ne tukioikeudet sai viedyksi. Raamatunhistoriassa niistä lusteista puhuttiin. Yhdellä pellolla on naapurin sähkötolpat sillä lailla "viteehinsä", nykykielellä hypotenuusaa myöden, koska pelto on suunnikas. Tällä pellolla on Kaariinalla koivu ja kuusiviljelystä, jostakin hän niitä taimia löytää ja peltoon istuttaa. Tällä pellolla ei vuokramies kyennyt sähkötolppien vuoksi isoilla koneillaan pyörimään, joten se oli sellaista rössyytystä vain. Minä näppärästi Zetorillani ja pienellä takalanalla tasoittelin kenttää, niin siihenhän otti koivun kasvu äkäsesti. Kolmella muulla pellolla annetaan olla Jumalan kasvun vapaasti pl pajut, joita kuntomme mukaan yritämme vainota.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #143 : 06.10.17 - klo:15:05 »
Veli Vn minä hyvin ymmärrän piilopirttiajatuksesti, "kaukana kavala maailma". Jos joutuisin asumaan yksin, niin tänne taitaisin hyypeytyä kuin teeri lumikieppiinsä. Pitäisi kyllä ensin käydä kunnantoimistosta kysymässä, että hoidetaanko minutkin, kun vanhuuden huuhkain on hartioillani enkä liikkeelle pääse. Varmuuden vuoksi siis, kun olen sinimusta porvari  :003:, ja nämä paikalliset maanpäällä muukalaiset ovat enimmäkseen sipilöitä.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #144 : 16.10.17 - klo:13:03 »
Minähän sen nimen olen keksinyt tympeissäni, kun vuokraaja ne tukioikeudet sai viedyksi. Raamatunhistoriassa niistä lusteista puhuttiin. Yhdellä pellolla on naapurin sähkötolpat sillä lailla "viteehinsä", nykykielellä hypotenuusaa myöden, koska pelto on suunnikas. Tällä pellolla on Kaariinalla koivu ja kuusiviljelystä, jostakin hän niitä taimia löytää ja peltoon istuttaa. Tällä pellolla ei vuokramies kyennyt sähkötolppien vuoksi isoilla koneillaan pyörimään, joten se oli sellaista rössyytystä vain. Minä näppärästi Zetorillani ja pienellä takalanalla tasoittelin kenttää, niin siihenhän otti koivun kasvu äkäsesti. Kolmella muulla pellolla annetaan olla Jumalan kasvun vapaasti pl pajut, joita kuntomme mukaan yritämme vainota.

Otan osaa 1944.

Mulla maalla yksi talo jota yritän myydä, mutta raskasta on kuin kivirekeä vetäisi metsätiellä tai jossain.

Ne noi Helsingin herrat kyllä keksii kaikenlaista maksua ja veroa joka asiaan.

Herrat vaan nauraa, kun köyhää kansaa kusetetaan !!!
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #145 : 16.10.17 - klo:16:10 »
Urputan nyt sitä että duunarilla on isompi tappelu ammattiliittonsa työttömyyskassan kanssa kuin työnantajan  :076:

Perjantaina sain liitosta jonkun järkevän tyypin kiinni, hän lupasi selvittää asiaa kassan kanssa ja soittaa tänään, tässä olen koko päivän istunut puhelua kytäten, uskaltamatta ryhtyä oikein mihinkään, mutta eipä ole kuulunut... Äh, nätti ilma, jokohan uskaltaisin lähteä vaikka käymään kaupassa edes.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #146 : 16.10.17 - klo:18:28 »
Päivän reissu meni osittain ihan poskelleen...sattuuhan sitä niinkin joskus...
useammin kuitenkin kuin harvoin... :icon_sad:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #147 : 16.10.17 - klo:19:20 »
En urputa kun sain vain kirjallisen huomautuksen 64km/h. Urputtaminen jatkuu osassa 14 tästälähtien.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi