Kirjoittaja Aihe: Linnut osa 5  (Luettu 31138 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Linnut osa 5
« Vastaus #135 : 13.08.10 - klo:07:57 »
Illalla seurailin kuikkaperheen (vanhemmat ja yks lapsonen) elämää, järvi oli tyyni ja kaunis, sielu ja mieli lepäsi.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33807
Vs: Linnut osa 5
« Vastaus #136 : 16.08.10 - klo:09:25 »
Ensimmäinen hieno lintuhavainto tänä aamuna pitkästä aikaan. Kilpiäisten lahden yllä kierteli kolme kalasääkseä saalista tähyileimässä.

Olen tiennyt että Vesijärvellä on ollut havaintoja, mutta ei meillä. Upeaa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22079
Vs: Linnut osa 5
« Vastaus #137 : 16.08.10 - klo:10:32 »
Joutsenperhe järjesti sunnuntaita vasten yöllä ranskalaiselle vieraallemme shown Koljonselällä melkein mökkirannassamme.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Linnut osa 5
« Vastaus #138 : 16.08.10 - klo:10:35 »
Illalla seurailin kuikkaperheen (vanhemmat ja yks lapsonen) elämää, järvi oli tyyni ja kaunis, sielu ja mieli lepäsi.

Seurailemme kuikkien elämää selällä usein. On hauskaa yrittää arvata mistä mahtanevat nousta taas pintaan.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Linnut osa 5
« Vastaus #139 : 21.08.10 - klo:09:55 »
Illalla seurailin kuikkaperheen (vanhemmat ja yks lapsonen) elämää, järvi oli tyyni ja kaunis, sielu ja mieli lepäsi.

Samoin eilen illalla, nyt oli jo aistittavissa mukavan syksyinen kuulaus ja raikkaus.

Äsken käväisi pulu ikkunalaudalla kurkistamassa sisälle  :icon_biggrin:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33807
Vs: Linnut osa 5
« Vastaus #140 : 21.08.10 - klo:12:02 »


   Mitä kuuluu myyrälle?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Linnut osa 5
« Vastaus #141 : 22.08.10 - klo:17:41 »

   Mitä kuuluu myyrälle?
Mitä jos sen on syönyt suuhunsa joku, mikä se oli kun myyrää syö?

Olemme pulassa, kuka nyt neuvoo. Itsekin haluaisin tietää niin simppelin kuin mitä tekee harakka talvella. Jokin syy on oltava sille että harakan pesimistilanne kuuluu kevään yhtiökokouksen listoille, juuri se, ja miksi se on lakannut kävelemästä terassin pikkuportista sisälle, pakkaako hän etelän muuttomatkaa varten. Olen hyvin täydellisen avuton kaikessa mikä koskee muita lintuja kuin lapin sinirintasatakieltä, ja kapustarintaa ja kuukkelia ja mitä niitä siellä muita on.

Hän ilmoittautukoon.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22079
Vs: Linnut osa 5
« Vastaus #142 : 22.08.10 - klo:21:43 »
Se kun syö myyrää voi olla vaikka kissa. Olen viime aikoina muistellut omaa kissaamme Ämmyliä. Rauha hänen muistolleen, vaikka hänellä olikin monen myyrän henki omallatunnollaan. Onkohan kissalla sellaista? Epäilen.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Linnut osa 5
« Vastaus #143 : 22.08.10 - klo:22:16 »
Myyrä ilmoitti irrottautuvansa foorumista. Odotamme paluuta. Odotan että palaa osassa 6.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi