Kirjoittaja Aihe: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena  (Luettu 17519 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« : 03.05.10 - klo:15:40 »
Ikävöivä on tästä lähtien Leena

Ylläpito
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #1 : 03.05.10 - klo:18:30 »
Leena kiittää Seppoa lämpimästi! :)
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #2 : 03.05.10 - klo:18:38 »
Leena on kiva, mut ikävöivä ois enempi sellainen körttimummomainen. :-\
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #3 : 03.05.10 - klo:18:44 »
No huh :107:

Leena! Mie luulin, että ikävöivä on mies!
Ja voihan hän tietysti ollakin, vaikka nimimerkki on Leena... :icon_cool:

Herra armahda.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #4 : 03.05.10 - klo:18:46 »
No huh :107:

Leena! Mie luulin, että ikävöivä on mies!
Ja voihan hän tietysti ollakin, vaikka nimimerkki on Leena... :icon_cool:

Sukupuolettomassa nimimerkissä on omat vaaransa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #5 : 03.05.10 - klo:18:47 »
No huh :107:

Leena! Mie luulin, että ikävöivä on mies!
Ja voihan hän tietysti ollakin, vaikka nimimerkki on Leena... :icon_cool:

Hurja! Kyl on nainen...näin on aina asia ymmärretty...siksi antoivat tuon nimenkin, vanhemmat... niin, ehkä se oli vähän körttimummomainen, se edellinen. Olo muuttus heti hilpeämmäksi!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #6 : 03.05.10 - klo:19:15 »
Hurja! Kyl on nainen...näin on aina asia ymmärretty...siksi antoivat tuon nimenkin, vanhemmat... niin, ehkä se oli vähän körttimummomainen, se edellinen. Olo muuttus heti hilpeämmäksi!

Onnittelut nimimerkinvaihdon johdosta!

Mt

P. S. Ja nettitoimikuntakin kiittää, ansiostasi foorumin säännöissä on nyt muutama tarpeellinen virke lisää kohdassa 5.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #7 : 03.05.10 - klo:19:44 »
Tervetuloa foorumille uudella nimellä, Leena.
                   

PS: Minä olen melkein alusta lähtien pitänyt Sinua naisena.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #8 : 03.05.10 - klo:19:50 »
Kiitos! Ja kuulkaa kiitos vaivannäöstä!  Uskokaa tai älkää, mutta olo on jotenkin puolipehmeä, vähän pökertynyt, tai kuin sanoisin.
Ikävöivä oli Leena ja Leena oli Ikävöivä, ja Ikävöivä kyllä yritti parhaansa ollakseen rehellinen sanoissa ja töissä. Mutta oliko?  Kun nyt on,  kuin itse olisin jäänyt  ihmettelemään: Mikä ihmeen ikävöivä? Ihme tyyppi kumminkin.
Onko sittenkin niin, että nimimerkin taakse voi myös mennä vähän kuin suojaan ja suojaan pääasiassa  itseltään. Puheella kun periaatteessa ilmaistaan ajatuksia mutta taidetaan useammin niitä peittää.  
 
Olo on jollakin tapaa kuin puhtaampi...rehellisempi...se olen minä nyt, päivää kaikille.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #9 : 03.05.10 - klo:20:22 »
No päivää päivää Leena!  :039:

On varmasti totta, että varsinkin joitain asioita on vaan niin paljon helpompi kirjoittaa nimimerkin suojista. Joissain jutuissa se on ihan hyvästäkin..mutta mielestäni on hyvä, että itse kokee nimimerkkinsä omakseen, oli kyseessä oikia nimi tai nimimerkki...Hyvä, että sait nimimerkkisi muutettua, kun se kerran sinulle oli tärkiää!  :023:

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #10 : 03.05.10 - klo:21:38 »
Ikävöivä Leena vai Leena Ikävöivä?????? Oisko ollut kuvaavampi yhdistelmä?????

Viime viikkoina en ole vieraillut lukemassa täällä, kun olin 26.4. 1986   tuhon laskeuma alueella tuttuja tapaamassa. Yhä vasara  :039:

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #11 : 03.05.10 - klo:22:50 »
No huh :107:

Leena! Mie luulin, että ikävöivä on mies!
niin minäkin! en osaa sanoa syytä, ehkä jossain vaiheessa vain tekee moisen "luokittelun".

uusimman Heng kk-lehden takakannen hyvä kirjoitus loppuu: Kulkekaamme siis yhdessä toivoen, kilvoitellen ja ikävoiden 'elämään, iloon iäiseen'!

eli nyt me kaikki voimme taas olla ikävoiviä kun ko sana ei ole nimimerkille varattuna  :039:


Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #12 : 03.05.10 - klo:23:00 »
Tervehdys Leena!  :039:

Leena tuo minulle miellyttävämmän mielleyhtymän kuin ikävöivä. Johtunee varmaan siitä, että kouluaikana paras ystäväni oli Leena. Hän on kyllä ehdottomasti edelleen ystäväni, joskin välimatka ja kummankin omat kiireet ovat harventaneet yhtydenpitoamme. Mutta hyvässä ystävässä on se hyvä puoli, että aina tavatessa juttu lähtee luistamaan, aivan kuin mitään taukoa ei tapaamisissa olisi ollutkaan.
Pyryharakka

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #13 : 05.05.10 - klo:16:02 »
Ikävöivä on tästä lähtien Leena

Ylläpito

Huh huh tosiaan!  :107:  Minäkin pidin itsestään selvänä että mieshän Ikävöivä on.  Kyllä nyt on maailmankirjat sekaisin...

Mutta eipä sen väliä, mies tai nainen, kumpi vaan!  Onnea uudelle nimelle!  Ei nimi (naista) pahenna jos ei nainen nimeä...
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #14 : 05.05.10 - klo:17:48 »
Huh huh tosiaan!  :107:  Minäkin pidin itsestään selvänä että mieshän Ikävöivä on.  Kyllä nyt on maailmankirjat sekaisin...

Mutta eipä sen väliä, mies tai nainen, kumpi vaan!  Onnea uudelle nimelle!  Ei nimi (naista) pahenna jos ei nainen nimeä...

Ihan totta?  Ja kaikki ne kasvijutut ja se kuinka tehtiin etäpaistia pääsiäisenä Riitta-mummin kanssa?  Ja kun vielä sanoin ettei ole ollut lammasvastuuta pitkään aikaan?

Ei mutta.  Tämä on tavatonta. Tulin mahdottoman uteliaaksi. Mikähän herätti mielikvan että mies?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.