Kirjoittaja Aihe: Kiitos tästä foorumista!  (Luettu 14190 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

  • Vieras
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #30 : 11.08.09 - klo:11:41 »
Kyllä kait myyrä kin  osaa liikuttaa  hiirtä     :icon_lol:



Jep...en tarkoittanutkaan mitään sensuuria. Uteliaisuutta tulee luettua kaikkien palstojen viestit senkin takia, että otsikon alla saattaa olla mitä vain. Siitähän täällä onkin ollut keskustelua. Kyllä minä lapsista kovasti tykkään vaikka ei omia olekaan.

Perhekeskeisyys nyt ei vaan ole se miun juttu. :icon_cool:


santtu-62

  • Vieras
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #31 : 10.11.09 - klo:15:47 »
Do, Do Dyt alkaa körttifoorumilla olla liikehdintää, kiitos kuuluu foorumin ylläpitäjälle sekä tietysti foorumiin liittyneille nimimerkeille.   :023:
ps. hienoa kun uudet tuulet puhaltavat  …
 :eusa_angel:

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #32 : 22.12.09 - klo:20:43 »
hippiäinenkin kiittää 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22067
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #33 : 22.12.09 - klo:21:04 »
... ja vanha hippikin.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #34 : 23.12.09 - klo:13:17 »
- keinotekoiskörtti kans kiittää ja toivottaa jouluja kaikille.  Kaikkea en tajuu mutta pitäiskö?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #35 : 24.12.09 - klo:00:40 »
... eihän me tajuta yhtään mitään... ja taistellaan
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #36 : 24.12.09 - klo:10:22 »

Perhekeskeisyys nyt ei vaan ole se miun juttu. :icon_cool:


Eikä minun. Tosin olisihan minunkin jos elämä olisi mennyt toisin... Mutta nyt on nyt ja joskus ihan loukkaa se kun joutuu selittelemään yksin viihtymistään. Etenkin näin jouluna.  :eusa_doh:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #37 : 24.12.09 - klo:14:05 »
Minusta tämä foorumi on hyvä...  Täällä sinkkukin viihtyy.
Perhekeskeisyys nyt ei vaan ole se miun juttu. :icon_cool:
Tosin olisihan minunkin jos elämä olisi mennyt toisin... Mutta nyt on nyt..   :eusa_doh:

Jouluna on kiva olla "lapsellistenkin" seurassa, mutta nyt olen itsekseni.. oma valinta  :icon_xmascool:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #38 : 24.12.09 - klo:18:46 »
Jouluna on kiva olla "lapsellistenkin" seurassa, mutta nyt olen itsekseni.. oma valinta  :icon_xmascool:
Jotenkin samat sanat, vaikka, jotkut ylpeet, niinkuin A ja No joku naispappi vois kunnioittaa pikkasen läsnäollllaan ja sales. :icon_cool:
Pooh, meidän körttien ja alatienkulkijoiden kesken sit vaan.
Oikeesti parempikin näin :icon_rolleyes:-

Kait se on niinku aina, et ne kun sanoo olevansa jotain, ovat kaukana siitä sit arkivaelluksessa?

Heräsinköhän taas väärällä jalalla?
Ei mulla ketään vastaan ole.
Mut oisin toivonut Joulutervehdykset muiltakin aktiivikrijoittajilta täältä. :icon_rolleyes:

Kaikki valta tekoälylle!

santtu-62

  • Vieras
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #39 : 06.03.10 - klo:23:18 »
Tänään olen vasta ymmärtänyt kuinka vaikean työn edessä Seppos olet, nykyisellä Körttifoorumilla.
Sitä ei varmaan tiedä itkisikö vai nauraisiko, en usko että kiroilet ehkä hieman manata voit.
Miten me foorumin jäsenet käytäydymme,tuomme tunteemme ja ajatuksemme esiin.

Toivon Sinulle todellakin voimia ja suvatsevaisuutta tähän vapaa ehtoistyöhösi.

ps. keskustelut rönsyilevät kuin sieni rihmastot.

Poissa corni

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 36
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #40 : 07.03.10 - klo:03:26 »
Näin. Noin. Niin.
- Ihmeellinen on Herra hurskastansa kohtaan. Ps. 4:4 -

santtu-62

  • Vieras
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #41 : 07.03.10 - klo:06:31 »
Näin. Noin. Niin.
Aivan , toivottavasti ei keskustelut mene ihan korniksi.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #42 : 07.03.10 - klo:06:59 »
Aivan , toivottavasti ei keskustelut mene ihan korniksi.

Ja hyvä, että Benkku on ymmärtänyt, että Seppos on rehti ja reilu mies.
Acta, non verba.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Re: Kiitos
« Vastaus #43 : 07.03.10 - klo:08:21 »
Kun on jonkin aikaa seurannut Saliksen kirjoittelua foorumilla ja lukenut hänen kirjoituksia pitemmältäkin ajalta, ei voi tulla muuhun johtopäätökseen kuin, että hänellä tuntuu olevan pakoittava tarve hämmentää foorumin "henkeä" ja tuoda oman erinomaisuutensa esiin.

Tuota... olen sitten oletettavasti ollut liian lyhyen aikaa mukana, koska en ole mitenkään saanut tätä käsitystä, eri mieltä on oltu joskus  mutta se on perusteellisesti eri asia, ja sitä nyt voi olla liikkeellä...näköjään nytkin tässä... .kai sitten olen ihan sokea kun en ole huomannut mitään "omaa erinomaisuutta", sellaisen korostamista tai "pakottavaa tarvetta hämmentää" yhtään ketään.

Vai edustiko tämä jotain omaperäistä huumoria, josta piti juuri tämän liikkeen väki tunnistettaman?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #44 : 07.03.10 - klo:08:33 »
Mutta itse ketjuun: Tämä toimii hyvin, tänne voi tula vaikka ei ymmärtäisi alun alkuaan  herännäisyydestä hölkäsen pöläystä. Voi kysyä varsin monipuolisesti asioita joista ei tiedä. Josks olen kaipaillut kesksteluja siitäkin mitä olisi sitten olla se semmoinen körtti arjessa, onko körttiä haastettu ottamaan kantaa ja katsomaan miltä maailma näyttää, vai enemmän käpertymään siihen kahden maan kansalaisuteen ja odottamaan parempaa tulevaisutta, pysyttäytymään täällä vain siinä köyhän kurjan syntisen roolissa, ja välillä olen hieman ihmetellyt, voiko tuo omavanhurskaus todella olla noin hirmuisen suuri vaara.  Mutta toisaalta: Vähänpä liikun yhtään missään. En todella osaa sanoa kuinka kävisi jos näistä tulisi jokin päivän päämeno, päänmeno kai sitten.

Toisaalta on täällä muustakin puhuttu, niin.

Kaverit on profaaneja, ainakin kuvittelevat itse olevansa, siksikin  tämä on minlle erittäin arvokas. Joku kysyy joskus arasti että auttaako se usko minua... siinä menee pallo kateisiin. Ei kai nyt usko auta muuhun kuin uskon puutteeseen. Eikö se riipu muiden muassa vähän siitä mihin uskoo? Kehen uskoo? Mikäs "karjan yleislääke" sen oletetaan olevan?
« Viimeksi muokattu: 07.03.10 - klo:08:36 kirjoittanut ikävöivä »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.