Kirjoittaja Aihe: Kiitos tästä foorumista!  (Luettu 14188 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vaivattu sielu

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 612
Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #15 : 07.05.09 - klo:15:26 »
Lainaus käyttäjältä: "Pirska"
Lainaus käyttäjältä: "Salis"
Pirskaa kannustan myös edelleen keskustelemaan kiivaasti.  Suomi on maa, jossa voi olla vapaasti eri mieltä asioista. Ei muuta kuin lataat lisää vain argumentteja. :wink:

Niinpä juuri. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että vähäksi aikaa riittää minulle, mutta kieltämättä uusi otsikko on jo mielessä. Hion asiaa mielessäni ja kun olen valmis, niin täältä pesee. :lol:

Anna palaa!
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

B.H.S

  • Vieras
Re: Ole hyvä vaan!
« Vastaus #16 : 08.05.09 - klo:17:33 »
Lainaus käyttäjältä: "An-na"
(Offtopic ja ehkä turhakin viesti...)

Lainaus käyttäjältä: "satman"
Mäntyjärvenkin sovittaman ja Aholansaari Sinfonietan aina ylimääräisenä esittämän taisteluvirren Herra Jee Jee Jee, Herra Jee Jee Jee, Herra Jeesus kun täällä vain kanssamme on, emme kauhistu vastustajaamme...


Repesin  :repee:


Psykologi mielestä ei ollut vaarallista hurmioitua. "Terve nuori palautuu kyllä konsertin jälkeen, ehkä myös aikuinen"   :-k

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Re: Ole hyvä vaan!
« Vastaus #17 : 08.05.09 - klo:20:22 »
Lainaus käyttäjältä: "satman"
Minä en lähde Saliksen linjalle. Meidän olisi paljon kivempi olla yksituumaisesti samalla aaltopituudella. Ja! Tämä on tärkeää: työn kautta purkaa energiaamme, yhteiseen hiileen puhaltamalla. Työ oman hengellisen kotimme kunnossapitämiseksi on mielestäni ainoa oikea toimintastrategia. Ei se, että yritämme suvaita toisinajattelevia.


Olen oikeastaan kanssasi samaa mieltä. Turha täällä on rivikaupalla  kirjoittaa kaiken maailman roskaa. Ei körttiys siitä paljonkaan parane.
Acta, non verba.

B.H.S

  • Vieras
Hämmennys.
« Vastaus #18 : 08.05.09 - klo:22:00 »
:coffee:

myyrä

  • Vieras
Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #19 : 09.05.09 - klo:00:16 »
Ihmiset on erilaisia ja erilaisia on mielipiteet. Niinkuin musiikkimakukin. Hyvähän se on, ettei olla samasta puusta tehtyjä. Eläköön erilaisuus! Suomalaiset on kyllä semmosia, että ne saa heti ärsyyntymään jos joku alkaa ylhäältäpäin tuputtamaan vuorenvarmoja, kiveen hakattuja mielipiteitä. Uskonasiat on mielestäni se viimeinen juttu josta kannattaa alkaa olla oikeassa. Niistä kun ei ole mitään faktatietoa kenelläkään. Raamattua voi lukea miten tahansa. Lähimmäisenrakkauden ja ihmisarvon olisi kyllä syytä toteutua asiassa kuin asiassa.

Ei mulla oikeastaan mitään tärkeää sanomista ole, kunhan tässä unen tuloa odottelen. Enkä minä osaa kirjoittaa mitään syvällisiä. Satuja kirjoittelen mielelläni ja joskus pikkurunoja. Pari palkintoa tuli joskus kouluaikaan satujutuista. Mielikuvitus on taas valloillaan ja aivoissa myllertää tähtimyrsky. Silloin on nukkuminen vaikeaa.

Ulkona laulaa leppälintu - ihmeellinen yökukkuja sekin.

B.H.S

  • Vieras
Re: Ole hyvä vaan!
« Vastaus #20 : 09.05.09 - klo:06:37 »
Lainaus käyttäjältä: "Salis"
Lainaus käyttäjältä: "satman"
Minä en lähde Saliksen linjalle. Meidän olisi paljon kivempi olla yksituumaisesti samalla aaltopituudella. Ja! Tämä on tärkeää: työn kautta purkaa energiaamme, yhteiseen hiileen puhaltamalla. Työ oman hengellisen kotimme kunnossapitämiseksi on mielestäni ainoa oikea toimintastrategia. Ei se, että yritämme suvaita toisinajattelevia.


Olen oikeastaan kanssasi samaa mieltä. Turha täällä on rivikaupalla  kirjoittaa kaiken maailman roskaa. Ei körttiys siitä paljonkaan parane.


1769 viestiä 33kk.aikana(kuukauteen tulee viestejä noin 54kpl/kk).
Jos hän ilmoittaa kirjoittaneessa roskaa foorumilla koko tämän ajan.(neuvomalla,ohjaamalla ja opettamalla).
Halventaa se muita foorumilaisia.
Minussa se herättää ihmiskäsityksen että ihminen on silloin jotain, mitä en halua sanoa. :-#  

ps.Tulee tunne että hän pitää itseänsä muiden ihmisten yläpuolella. :cry:

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Kiitos
« Vastaus #21 : 09.05.09 - klo:08:31 »
Salishan on! Ei hän pidä.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa vaivattu sielu

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 612
Re: Kiitos
« Vastaus #22 : 09.05.09 - klo:09:21 »
Lainaus käyttäjältä: "satman"
Salishan on! Ei hän pidä.
                        Enemmän pieniä tekoja kuin suuria sanoja.
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

B.H.S

  • Vieras
Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #23 : 09.05.09 - klo:10:51 »
Lainaus käyttäjältä: "satman"
Salishan on! Ei hän pidä.


Haluan kumminkin vielä selventää mielipidettäni sen verran.
Eli on todettava että, minä itse.
Tarvitsin nöyrtymistä tekopyhyyteni ja kanssakäymistä itseni kaltaisen toisen ihmisen kanssa.

Poissa vaivattu sielu

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 612
Re: Kiitos
« Vastaus #24 : 09.05.09 - klo:12:27 »
Lainaus käyttäjältä: "B.H.S"
Lainaus käyttäjältä: "satman"
Salishan on! Ei hän pidä.

Haluan kumminkin vielä selventää mielipidettäni sen verran ettei minusta tehtäisi pyöveliä.
Eli on todettava että, minä itse.
Tarvitsin nöyrtymistä tekopyhyyteni ja kanssakäymistä itseni kaltaisen toisen ihmisen kanssa.

Kiitos, Salis ja teille kaikille muillekin ihmisille.

Kun on jonkin aikaa seurannut Saliksen kirjoittelua foorumilla ja lukenut hänen kirjoituksia pitemmältäkin ajalta, ei voi tulla muuhun johtopäätökseen kuin, että hänellä tuntuu olevan pakoittava tarve hämmentää foorumin "henkeä" ja tuoda oman erinomaisuutensa esiin.

Joka luki ajatuksella minun kirjoitukseni, johon Salis puuttui, ymmärsi varmasti, etten lausunut omia mielipiteitäni. Oman mielipiteeni toin jo aikaisemmin  julki homosuhteiden siunaamisesta. Argumentti kirjoituksessani oli ymmärtää niitäkin körttiläisia, jotka eivät hyväksy homoliittojen siunaamisia - mielipiteen vapaus on heilläkin.

Kirjoitin tämän senkin vuoksi, että vapautuisit (B.H.S) pyöveliajatuksiltasi.
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

B.H.S

  • Vieras
Kiitos,ettei tarvitse kantaa yksin katkaistuja kahleita.
« Vastaus #25 : 09.05.09 - klo:13:59 »
Lainaus käyttäjältä: "vaivattu sielu"

Kirjoitin tämän senkin vuoksi, että vapautuisit (B.H.S) pyöveliajatuksiltasi.


Kiitos uskon että se on Hänen hoidossaan.:-s

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Re: Kiitos
« Vastaus #26 : 09.05.09 - klo:16:08 »
Lainaus käyttäjältä: "satman"
Salishan on! Ei hän pidä.


 :lol:
Acta, non verba.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Re: Kiitos
« Vastaus #27 : 09.05.09 - klo:16:20 »
Lainaus käyttäjältä: "vaivattu sielu"
on jonkin aikaa seurannut Saliksen kirjoittelua foorumilla ja lukenut hänen kirjoituksia pitemmältäkin ajalta, ei voi tulla muuhun johtopäätökseen kuin, että hänellä tuntuu olevan pakoittava tarve hämmentää foorumin "henkeä" ja tuoda oman erinomaisuutensa esiin.


Jos sellainen käsitys on syntynyt, niin en voi sille näin jälkikäteen mitään muutta kuin vedota siihen, että olen syntinen ja erehtyväinen ihminen.

Olen eri työtehtävissä ehkä liiankin tottunut siihen, että asiat täytyy perustella ja esittää vaihtoehtoja ja vastaväitteitä.

Kirjoituksia myös syntyy hetkessä, koska minun ei tarvitse vilkuilla näppäimiä tekstiä kirjoittaessani. Opin jo lukioikäisenä kymmensormijärjestelmän.

Jos olen hämmentänyt foorumin "henkeä", pidän sitä enemmänkin kunniamainintana kuin arvosteluna.

Erinomainen en ole vaan samanlainen sukankuluttaja, kun kaikki muutkin tänne kirjoittelevat. Ja olenhan täälläkin kirjoittanut, että suurinakin pidetyt johtajat ovat ihmisinä pieniä.

Jos olen jonkun mielestä körttiläisyyden suhteen vääräuskoinen, on vain todettava, että jokaisella on oma lähtökulmansa herännäisyyteen.
Acta, non verba.

myyrä

  • Vieras
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #28 : 11.08.09 - klo:08:44 »
Minusta tämä foorumi on hyvä. Tietysti aina on parantamisen varaa - muuten tulee kuolema.

Senkin takia, ettei täällä jatkuvasti ole esillä perhe (perheperheperhe) niinkuin vaikkapa Kuukauslehdessä. Täällä sinkkukin viihtyy. Olen täysin kyllästynyt kuulemaan pelkästään perheitten asioista.

Juhoma

  • Vieras
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #29 : 11.08.09 - klo:11:31 »


 Täällä Olen täysin kyllästynyt kuulemaan pelkästään perheitten asioista.

Kyllä kait myyrä kin  osaa liikuttaa  hiirtä     :icon_lol:

« Viimeksi muokattu: 11.08.09 - klo:11:34 kirjoittanut Juhoma »