Kirjoittaja Aihe: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.  (Luettu 29050 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #105 : 25.10.19 - klo:21:00 »
Jep...kyllähän sitä olisi hyvä nähdä arkiset pienet ilon aiheet.
Mutta kai se vaan on niin että ihminen helpommin valittaa kuin osaa iloita ja kiittää
siitä mitä on, kaikkeahan ei saa vaikka miten ponnistelisi.

Itse tänään perjantain tapaan iloitsen aamupäivän uimahalleilusta ja iltapäivän
kello- ja lauluharkoista!

 :eusa_angel: :109: :039:

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #106 : 25.10.19 - klo:21:03 »
Kävin syöpä kuvauksissa tällä viikolla.Tulos oli huojentava. Olen edelleen terve.
Imusolmukesyöpä on pysynyt poissa jo 1,5 vuotta.
Tein myös kokemusasiantuntija puheenvuoron
Psykologian opiskelijoiden seminaarissa aiheesta
syövän aiheuttamasta kriisistä 100:lle hengelle.
Sain hyvän palkan ja kauniit kukkaset.
Olen myös tehnyt Mieletöntä valoa-hankkeessa media-alan keikkoja.
« Viimeksi muokattu: 25.10.19 - klo:21:13 kirjoittanut AKUANKKA313 »
Elämä on kemiaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #107 : 25.10.19 - klo:21:12 »
Isoja kiitosaiheita!!!!    :109:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #108 : 26.10.19 - klo:19:04 »
Akuankalta hyviä uutisia. Hieno homma!  :023:  :039:
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #109 : 26.10.19 - klo:22:54 »
On, siis suuria!  Todella!  Onnellista onnea!

.............

Lastenkirja— nuortenkirjakurssin tekstien tipahtelu postilaatikkoon, yksi niin mainion etevä, hauska ja valmis tuli, että kirjoitin siitä oman arvioni ja kiitokset kun en tiedä miten avoimesti voin suitsuttaa sitten siellä.  Vastaus eli kiitos arviosta saapui, ja jollain tapaa sai minut äärettömän onnelliseksi sillä takakehut olivat tehneet ilmeisesti vielä nuoren tekijän ihan pyörryksiin onnesta, ja hän sai sen tarttumaan ja minut pyörryksiin onnesta ja näillä olen puolisekaisin yhä. Toisten tekstien arviointia on uurastettu mistä lie vuodesta 08 tai jotain.  Tämä oli kyllä valmis ja ihastutti kerralla.


Isän kanssa juttelin kuinka olen onnellinen 1960- luvusta. Silloin tapahtui maailmalla kaikenlaista ikävyyttä, mutta jos saisin takaisin sen elintason ( ja kaikille kavereille kanssa sisävessat ja kylppärit ja keskuslämmityksen) ja talvet, en koskaan pyytäisi enempää.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #110 : 27.10.19 - klo:19:11 »
Tänään menin metsään räntäsateessa vähän ennen hämärtymistä. Ajattelin, että on se onni, että nykyisin on tällaisia ulkoiluvaatteita, joilla voi ulkoilla huonolla säällä. Ne pitävät tuulen ja jonkin verran kosteuttakin. Ei tarvitse pukeutua kankeisiin ja hiottaviin perinteisiin sadevaatteisiin. Niiden kanssa liikkuminen metsässä on hankalmpaa.
Kun palasin, alkoi sade muuttua rännästä lumeksi. Ehdin kotipihaan, kun lumi alkoi jäädä maahan. Ehdin siis kerivin aikaan hakea sammalta, varpuja ja muuta mukavaa kuistiin. Pöydällä on astiassa pala metsää.  :023:
Pyryharakka

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #111 : 28.10.19 - klo:20:05 »
Nyt on hyvä mieli, kun sain aikaiseksi läheä ensimmäistä kertaa Lavis-tunnille. Se on jumppaa lavatanssimusiikin tahdissa ja askelluksissa. Hiki tuli ja silleen.  :003:
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #112 : 29.10.19 - klo:10:14 »
Uusi pölynimuri!  :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #113 : 29.10.19 - klo:10:14 »
Nyt on hyvä mieli, kun sain aikaiseksi läheä ensimmäistä kertaa Lavis-tunnille. Se on jumppaa lavatanssimusiikin tahdissa ja askelluksissa. Hiki tuli ja silleen.  :003:

Luin ensin että Levi- tunturille, oijoi.

Sinne sitten,  mistä lähin löytyy. Piti jättää se rakas baletti kun vasemmassa päkiässä on vanha vamma, salilla tietty saatu, kaksi luuta onnistuin murskaamaan ja niihin kehittyi rasitusosteopatia eli alkoivat sulaa. Tuli tosi kipeeksi, kävin viimeisen vuoden kipulääkkeillä ja fysioterapialka, mutta halusin sitten että voin sentään kävellä ilman Buranaa ja juosta.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Red1987

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 1
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #114 : 02.12.19 - klo:13:02 »
Olen aina onnellinen kuunnellessani musiikkia, juomaan jotain kuumaa ja pelaamaan tietokonepelejä tai online-pelejä :024: Se auttaa minua rentoutumaan aivoihini ja lepäämään hyvin :icon_biggrin:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #115 : 02.12.19 - klo:13:44 »
 :023: :039:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #116 : 03.12.19 - klo:19:04 »
Olen aina onnellinen kuunnellessani musiikkia, juomaan jotain kuumaa ja pelaamaan tietokonepelejä tai online-pelejä :024: Se auttaa minua rentoutumaan aivoihini ja lepäämään hyvin :icon_biggrin:

Ei vielä mikään, mutta vuorokautta on jäljellä, sanottaisiinko että onnettomaksi ja murhepäiseksi asia jota en kuitenkaan voi auttaa enkä toiseksi muuttaa, eli viisainta olisi kun osaisin sivuuttaa:  Se oli ny semmonen ryhmä, ei se miksikään ole minun muutettavissa, rahaa paloi mutta minkä teet ja toisinaan hyötyy vaikka ei luullu.

Ehkä tulen onnelliseksi ajattelemalla toisten asioita ja unohtamal nämä omat mielharmit.  Ei se viiden vuoden kuluttua enää kuin ole muisto, jos on muisto niin sehän on hyvä.

…………………….

Tervehys, peli-ihminen. Muistan kuin Tetris tuli elämääni. Kotikonew pelitti vielä niin, että toiseen läpeen laitettiin lerppu jolla oli ohjelmia jotka nyt on kovalevyllä, toiseen vaiks teksti tai peli tai mitä oli.

Pelasin Tetristä kunnes kauhistuin, kello on neljä aamul ja pitäis mennä työhön, en huomannu siinä ajan kulumista. Hämmästyin kuin nukahin oitis ja heräsin hyvin pirteenä ja hyväntuulisena, työpäivä sujui kuin olisin nukkunu pitkän hyvän yöunen, ja seuraava yö meni ihan hyvin -- varoin kun piti muuta tehdä myös, ettei Tetris vie aamuneljään.

Sillä oli jotenki minuun hyvä vaikutus. Sillä relasi justiin noin, kuin musiikilla.

Siekö kysyit kysymyksis jotta onko se synti???  ;)??
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #117 : 03.12.19 - klo:19:10 »
Eiii… Se tais olla toinen uusi henkilö. Tervetulkoon hän kanssa. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #118 : 13.12.19 - klo:15:44 »
Pensasmustikka poikineen. Ja tyttärineen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33646
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #119 : 13.12.19 - klo:18:52 »
Lotta tuli käymään, istui kaakaomukin ääreen ja leikkeli paperista isohkon lumihiutaleen ( joulutähden ? ) ikkunaan ruokapöydän päähän.

Innostuin siitä ja leikkelin itsekin kaksi pienempää. Olen tätä tehnyt kolmen sukupolven ajan.

Sinitarra on suosiollinen kiinnittäjä, parempi kuin lapsuuden aikainen keitetty peruna. :109:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)