Kirjoittaja Aihe: Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?  (Luettu 36824 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #15 : 18.02.06 - klo:13:56 »
Äidin kanssa ollaan lähdössä Hantimansiskiin.
Ehkä eniten kaikista haluaisin juuri tuonne ihanaan Siperiaan. Omskiin viellä joskus junailen.

Kauas Venäjälle siis. Sieltä löytyy sitä jotain

(Ps. Vompsun kanssa samaa mieltä)
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Iha Miikka Vaan

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #16 : 21.02.06 - klo:12:43 »
Shanghaissa käväsin tossa marraskuussa ja takasin haluaisin mennä!!! huippu mesta :P suosittelen kaikille!! Latviassakin käymään haluisin mennä, mutta se taasen johtuu siitä että siellä asuu monta latvialaista kaveria joita en ole nähnyt vuosiin! Mutta Japani olisin niin kuin minun suosikki maa missä haluaisin käydä:P

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #17 : 21.02.06 - klo:16:54 »
Euroopan maat alkavat olla kierretyt, Aasia ja Afrikka tuli nähtyä samalla kertaa Egyptin reissulla... Entisen Jugoslavian alue, Kreikka ja Norja ovat vielä Euroopasta näkemättä. Niin ja Islanti... Jospa sitten joskus ehtisi.

Kuubaan olisi todella mukava päästä käymään, kun vielä Fidel on täydessä turnauskunnossa...

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #18 : 21.02.06 - klo:21:41 »
Kreikka on mesta paikka. Varsinkin pienet saaret ja niiden maaseutukylät, jonne pitää jaksaa jonkin verran matkustaa myös maata ja merta pitkin.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #19 : 22.02.06 - klo:00:48 »
Lainaus käyttäjältä: "Soopeli"
Kreikka on mesta paikka. Varsinkin pienet saaret ja niiden maaseutukylät, jonne pitää jaksaa jonkin verran matkustaa myös maata ja merta pitkin.


Ainoa ulkomaa, jossa olen oikein lomaillut. Kreeta oli jumalaisen kaunis saari.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Michelle

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #20 : 22.02.06 - klo:10:07 »
[m.k. tuolla kirjoitti :
, Aasia ja Afrikka tuli nähtyä samalla kertaa Egyptin reissulla...


Afrikka on paljon muutakin kuin yksi maa, sama kun sanois nähneensä koko euroopan asumalla Suomessa[/quote]
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa millaiko

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #21 : 22.02.06 - klo:17:34 »
Minä tykkään olla Itävallassa. Helsinki on kaunis kaupunki pimeällä mutta kuvitelkaa Wien! Olin siellä pari viikkoa sitten, ihanaa.

Oikeastaan voisin matkustaa mihin tahansa paikkaan uudestaan, missä olen ollut, niitä maita on mm. itävalta, islanti, englanti, ranska. Etelä-ranskan meri on varsinkin upea, sinne minä haluan. Praha on oikeastaan ainoa paikka minne en halua uudestaan, en jostain syystä viihtynyt kovin hyvin.

Lisäksi vuosien aikana Trinidadin ja Tobagon saarivaltio karibianmerellä on muodostunut ajatuksissani maailman ihanimmaksi paikaksi, sinne minun on pakko päästä vielä joskus.

Ja kummasti Kari Kosmoksen Natty congo bongo, juurijuttuja Jamaikalta -kirja on saanut haaveilemaan Jamaikan viidakoista.
"jossei oo lempeä sydämessä
maailma on vaan iso pimeä metsä"

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #22 : 22.02.06 - klo:22:42 »
Lainaus käyttäjältä: "Michelle"
[m.k. tuolla kirjoitti :
, Aasia ja Afrikka tuli nähtyä samalla kertaa Egyptin reissulla...


Afrikka on paljon muutakin kuin yksi maa, sama kun sanois nähneensä koko euroopan asumalla Suomessa
Olis pitänyt sanoa että Aasiaa ja Afrikkaa... En toki tarkoittanut että olisi molemmat maanosat kokonaan koluttua. Ehkäpä sen tajusitkin, ja halusit vain saivarrella :-?

E: ja opettele käyttämään sitä lainausta...

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #23 : 03.03.06 - klo:18:02 »
paras paikka missä melkein olen asunutkin , no viettänyt ainakin enemmän aikaani vuosina mitattaessa niin olisiko sanotaanko 4-6 v on Florida.

missä haluasisn käydä.. tästä maailmasta vielä että sellanen kiva maailman ympärysmatka olisi jees.. eli kaikialla..
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #24 : 05.03.06 - klo:13:12 »
no tuolla savossa on sellainen Aholansaari mihin olisi ihan kiva päästä taas joskus käymään...

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22047
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #25 : 19.04.06 - klo:17:49 »
Kesä tulee ja matkakuume. Ihan sama minne, mutta junalla pitäis päästä!

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #26 : 20.04.06 - klo:21:26 »
Hih hii ja mä oon ajatellut viettää oikein lomaa ja reissailla täällä kauniissa suomemme maassa. Körteille "pakollinen" meno on tietenkin Herättäjäjuhlat mut suosittelen sieltä tullessa poikkeamaan Kaustisten kansanmusiikkijuhlille. Vaikka meno onkin siellä harvinaisen rentoa ei orveltäjiä näy missään... ja se musiikin ja tanssin kirjo!
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Mikko

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #27 : 20.04.06 - klo:23:02 »
Pikkirilli niminen mesta jossain siinä juvan tms paikkeillla on mulle ihan sydäntärkeä mesta ollut jo kaksvuotiaasta siis vuodesta -74  asti. ja kyllä, minä todistetusti muistan...

Mikko
Hähä!

Poissa Mikko

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #28 : 20.04.06 - klo:23:03 »
Ja todellakin, haluan käydä yhdellä kaikissa suomen matkahuollon baareissa.

  Mikko
Hähä!

Poissa Nooris

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 71
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #29 : 23.04.06 - klo:12:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
Kreeta oli jumalaisen kaunis saari.

Arvaas missa mina talla nimenomaisella hetkella istuskelen?
Ihan mielettoman kaunista taalla on, just kevat parhaimmillaan eli kaikki on vihreaa ja kukassa. Appelsiineja tulvii ovista ja ikkunoista ja aurinko paistaa juuri sopivalla teholla suomalaisen kalpealle talvi-iholle :) Ainoa huono puoli on etta taman nettikahvilan explorer on sen verran vanha ettei saa sahkopostia toimimaan ollenkaan. Harmi. Mutta sekin on plussaa etta tama paikka on tanaan auki, taalla nimittain on paasiaissunnuntai. Joka ilta kuuluu hienoja katolisen jumalanpalveluksen aania kylan kirkosta...
Turisteja taalla kylla piisaa, ei ehka ihan viela niin paljon kuin kesalla. Ihan uskomatoman kaunis paikka tama on ja juuri sopiva helppoon lomailuun.
Wombaaaaa!