Kirjoittaja Aihe: Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?  (Luettu 36805 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Monet meistä tykkää reissata. Kysypä siis mikä on maailmalta jäänyt mieleen ja missä ainakin vielä haluaisit käydä? (saa olla mitä vaan pluton ja naapurin postilaatikon välillä ja voi laittaa montakin)
Mulla on ainakin jäänyt Italia ihanana paikkana mieleen ja vielä joskus olis mahtavaa päästä vaikkapa Alpeille (tai muihin ISOIHIN mäkiin) laskettelemaan.
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #1 : 16.02.06 - klo:20:13 »
kiva paikka...eh...en oo ollu pohjoismaitten ulkopuolella ._. muttatota hyvinkäällä annan luona on kivaa ^^'
haluaisin mennä kaikkiin maihin mitä on. ja marsiin katsomaan onko se marsipaania.
-tottelematon ja paha-

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #2 : 16.02.06 - klo:21:32 »
Rössingin vuorelle oli hienoa kiivetä. 22 25S 14 54E.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #3 : 16.02.06 - klo:22:16 »
Ehkä kaunein paikka missä oon ikinä ollut, on Kroatiassa sijaitsevat Plitvice-järvet. 16 järveä eri korkeuksilla, joten tämä Unescon maailmanperinnön luonnonpuisto on täynnä pieniä ja suuria vesiputouksia! Aivan upeita! Kun luuli nähneensä jo kaiken, niin yhä edelleen tuli kauniimpia ja kauniimpia paikkoja...

Haluaisin mennä Islantiin, Neitsytsaarille ja vielä joskus Australiaan. Sekin oli niin hieno paikka... *kaiho*

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #4 : 16.02.06 - klo:22:30 »
Lainaus käyttäjältä: "Pena"
Rössingin vuorelle oli hienoa kiivetä. 22 25S 14 54E.


Onko sinulle koordinaatit oikein Nuo vievät Namibian rantahiekalle.

Sen sijaan suosittelen Haleakalaa osoitteessa 20.24N ja 156.15W

Käyttäkää ohjelmaa earth.google.com
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #5 : 16.02.06 - klo:23:40 »
Haluaisin reissata kaikki maanosat läpi... Eurooppa ja Pohjois-Amerikka on jo nähty ja Turkissa olen piipahtanut, mutta en muista, kummalla puolen olin, kun olin silloin ehkä 5-vuotias (kai?). Siis ehkä myös Aasia käyty. Jäljellä Afrikka, Etelä-Amerikka, Etelänapamanner, Australia ja vieläkö niitä oli muita...ja tietysti Aasiassa voisi käydä oikeestikin, jossain Japanissa tai Kiinassa tai sillein....ei kun hetkinen, minä oon käynyt Moskovassa...mihinkäs se tulee, onko vielä Eurooppaa...pitääpä tarkistaa...
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Eetu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 65
Matkoista
« Vastaus #6 : 16.02.06 - klo:23:55 »
Juuri tällä hetkellä haluaisin käydä uudestaan Istanbulissa. Piipahdin siellä päivän retkellä viimesyksyisen Bulgarian-matkani yhteydessä ja ihastuin totaalisesti: mahtava ja todella kaunis miljoonakaupunki, uskomaton sekoitus itää ja länttä. Ja kuitenkin aika lähellä. Lähden heti uudestaan sinne kunhan vaan saan tilaisuuden - ja ylimääräistä mammonaa...  :D Ja silloin kyllä ihan kunnolliselle matkalle, ainakin viikoksi, siellä kun nähtävää ja koettavaa riittää!

Poissa Miina

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 41
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #7 : 17.02.06 - klo:00:01 »
Mä haluaisin päästä ScanRailille ens kesänä, tykkään junailla. Sitten Intiaan aion vielä joskus palata, kun ensivierailun kulttuurishokkikin alkaa hiljalleen lieventyä.

Host-siskoja ja -veljiä ja muita vaihtarikavereita on maailman joka kolkassa, joten niitä olis hieno kaydä tapaamassa.  Yuka olisi Japanissa, Emma Uudessa-Seelannissa, Josh Kanadassa ja Supria Intiassa. Fruzina vois majoittaa Unkarissa ja Marcin Puolassa. Hei, lähden maailmanympärimatkalle! :)

Ja sitten haluaisin matkustaa Lapualle, mutta sinnehän pääsen jo huomenna! Kivaa!

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #8 : 17.02.06 - klo:14:20 »
Koordinaatit olivat maailman oikeimmat. Hauskaa, että joku tsekkasi.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #9 : 17.02.06 - klo:14:30 »
Jaa. Missähän olis ollut kivintä...

Mumman talo on ihana! Varsinki kesällä ko on koko serkusparvi sielä riehumassa ja saa heitellä rantapalloa vintin ikkunasta.

Mää haluaisin käydän Nuukissa (Nuuk on Grönlannin pääkaupunki) kerta sillä on niin ihana nimi. :smt051
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Michelle

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #10 : 17.02.06 - klo:16:45 »
voi että vaikea valita eri paikat on omalla tavallaan parhaimipia...

kaunein paikka on varmaan ollut Irlanti, ja muutenkin oli todela mukava loma.
Etiopia oli taas kaikella tavalla niin erilainen että jätti lähtemättömän vaikutuksen.
viihdyin hyvin myös USAssa

haluaisin käydä uudessa seelannissa ja palata Afrikkaan jonnein etelämpään Namibia olisi aika ihana.
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa Vompsu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 62
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #11 : 17.02.06 - klo:18:39 »
Vladivostok! Tuo Tyynen valtameren helmi.
tai sitten
Irkutsk! Tuo Siperian Pariisi.

Jos joku paikka maaiilmassa, niin sitten Siperia. Sinne kaipaa sydämmeni.

Poissa alffaomega

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 9
    • http://groups.msn.com/IKHTYS777
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #12 : 17.02.06 - klo:21:31 »
Mie menisin uuestaa Muurmanskii.Oli kiva paikka ja sain olla rauhassa.Koirat olivat laumoissa kaduilla se hiukan arvelutti.
"Sentähden jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luontokappale; sillä vanhat ovat kadonneet, katso, kaikki ovat uudeksi tulleet."

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #13 : 18.02.06 - klo:00:14 »
Vilnassa tuli vietettyä pari mahtavaa päivää. Siellä on keskustassa sellainen ihme nurmikukkula, jonka rinteellä on ihana loikoilla ja ryystää halpaa jääteetä. Joku valloittava suklaapuotikin sieltä löytyi, jossa oli muhevan kontrastikasta istuskella hieltä haisevana ja rumana sellaisia täydellisiä konvehteja imeskellen.

Islannissa pitäs päästä käymään!
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Kiva paikka, jossa oot käyny ja minne haluaisit matkustaa?
« Vastaus #14 : 18.02.06 - klo:11:21 »
Walesissa on hurmaavia kapearaiteisia höyryjunia. Kuka muistaa pikkukakkosesta Iivari-veturin (Ivor the Engine), joka lauloi kirkkokuorossa bassoa? Siellähän sekin on Portmadocin varikolla.