Kirjoittaja Aihe: harrastukset  (Luettu 42898 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Iha Miikka Vaan

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
harrastukset
« Vastaus #15 : 06.03.05 - klo:02:07 »
Piirtelen aina silloin tällöin. Pelaan Salibandyä joukkueessa Ja Urheilu muutenkin. Elokuvat ovat lähellä sydäntä ja Tietokeet + muut turhat pelikoneet! :D  :D

Poissa Iris

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
harrastukset
« Vastaus #16 : 06.03.05 - klo:11:47 »
Harrastukset vaihtelee, ne menee päällekkäin ja loppuu ja alkaa uudestaan. Enimmäkseen kuitenkin laulan musaopistossa ja kuorossa, tanssin balettia, jumppailen, opiskelen hepreaa, toimin Plan Suomi Säätiön lastenhallituksen sihteerinä ja koitan käydä tupailloissa Helsingissä sekä pitää pyhäkouluja. Harmi vaan että 24h vuorokaudessa ja kaks päivää viikonlopussa on tosi lyhyt aika  :?. Aikaa ei sitte tahdo riittää opiskeluun tai työntekoon.
But in the end,
there is always something to gain.

Poissa mari

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
harrastukset
« Vastaus #17 : 06.03.05 - klo:16:42 »
Harrastan körttikuoroa ja hengausta. Lisäksi mulla on pari mummoharrastusta: käsityöt ja sauvakävely. (pitääkin tässä kohta lähteä sisarten kanssa kävelylle... :wink: ) Käsityönä tällä hetkellä teen hardanger-liinaa, mutta tykkään myös kutomisesta ja huovuttamisesta. Joskus on ihan kiva käydä teatterissa ja konserteissakin.  :D

Poissa Heli

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 37
harrastukset
« Vastaus #18 : 06.03.05 - klo:20:27 »
Minäkin harrastan kuorolaulua körttikuorossa ja olen muutenkin mukana körttiopiskelijoiden toiminnassa. Muista harrastuksista tärkeimpiä ovat liikunta (lenkkeily, sauvakävely  :oops: , jumppa jne.), musiikin kuuntelu, Tv:n katselu, yleinen hengaaminen ja laiskottelu. Lisäksi teen joskus käsitöitä ja luen hyviä kirjoja.

Poissa Peccator

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
harrastukset
« Vastaus #19 : 09.03.05 - klo:07:29 »
Punttisali. Lukeminen. Kalastus.

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
harrastukset
« Vastaus #20 : 12.03.05 - klo:11:36 »
taidekoulu, maalaaminen, pirrtäminen, eläimet, koiran hoito meillä on kultsi(kultanmennoutaja papilio),laskettelu, musan kuuntelu ks. musa maku...., mangan lukeminen,lukeminen yleensä,netin selailu, mesessä oleminen, ja kaikkee mitä päähän pälkähtääkin... 8)
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Yasmin

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 22
harrastukset
« Vastaus #21 : 24.03.05 - klo:21:29 »
Koirat on minun harrastus. Ilman koiraa (tai mieluummin koiria) ei voi olla elämää! Harrastetaan aktiivisesti agilityä, pk-puolelta jälkeä ja hakua (jos vaan treenejä on, kun on kouluttajista pula) sekä tokoa. Sit me lenkkeillään. Joskus valjastan kaksi koiraa niinkuin hiihtämään lähdettäis, mutta sukset jätän kotiin. Mikä vika siinä sauvakävelyssä on?!? Meillä se on ainakin menoa eikä meininkiä ja varmasti on tehokas ja hyvä laji.

Paikallisessa palvelus- ja seurakoirayhdistyksessä olen aktiivisesti mukana, hallituksen jäsenenä ja muutoinkin. Ja yhdistyksemme agilityjaostossa olen hallituksessa sihteerinä. Että kaikki aika menee suurin piirtein koirille tai niihin liittyvään. Mitä jäisikään jäljelle, jos ei olisi koiria?  :)

No, ihan pikkusen elämään mahtuu myös käsitöitä, lukemista ja maalausta, mutta aiheet on suurinpiirtein aina koirat, erityisesti omat koirat, oma rotu. Juu, ja tietysti surffailen iltaisin eri koirakeskustelufoorumeissa ja kenneleitten sivuilla jne.  :D

Poissa Veikko

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 13
harrastukset
« Vastaus #22 : 29.03.05 - klo:20:57 »
Teenpä tässä pienen listan. Taistelulajit, larppaus, rope, anime ja manga. Ainiin ja tietenkin vähän Warhammereita yritän tässä alotella tekemään, mutta toisaalta minun liima ei oikein toimi, kun se onkin kuivaa. Se kuivu tuossa 2 vuoden warhammerittomuustauon aikana. Maaleja kuitenkin on ihan mukavasti.

Poissa Nooris

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 71
harrastukset
« Vastaus #23 : 08.04.05 - klo:09:49 »
No mitäs sitä... Tällä viikolla olen harrastanut pelkkää autokoulua joka ilta, onneksi ei enää tänään sentään. Ja olen tanssinut tämän kevään balettia, kansalaisopiston aikuisbalettiryhmässä :) Se on mainiota. Ja yritän ehtiä soittaa/opetella soittamaan pianoa ja kitaraa, jos vain aika riittäisi. Ja menen vielä nyt keväällä larppaamaan, kivaa! Lisäksi kotain ehtiä lukemaan aina välillä jotain ja kuuntelen musiikkia aina kun mahdollista...
Wombaaaaa!

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
harrastukset
« Vastaus #24 : 08.04.05 - klo:13:56 »
Biisejä värkkäilen, ym taidetta, jos siltä tuntuu. Ajattelen ja kirjoittelen kolumneja ja luen hitaasti ja hartaasti. Ah, ja osoitteissa www.thedivisive.com ja www.thedivisive.com/sivallus voipi tutustua joihinkin tuotoksiin.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Milla K

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
harrastukset
« Vastaus #25 : 10.04.05 - klo:20:39 »
Kanteletta olen soittanut 6 vuotta, tällä hetkellä käyn vain orkesteriharjoituksissa, mutta ensi vuonna alkavat taas toivottavasti yksityistunnitkin. Voimistelua pari kertaa viikossa, ja mitä nyt koululta ja vakituisilta menoilta jää aikaa, niin lukemista taas pitkästä aikaa, kaikenlaista piirrustelua/maalausta, musiikkia moninaisissa muodoissa, koneella istuskelua... On sitä tullut tanssittua flamencoa, soitettua pianoa, kitaraa ja rumpujakin, mitä lie... Aika on ikuinen ongelma. Ja raha. Kaiken maailman tapahtumissa tekisi mieli hypätä, mutta aina ei repeä.
Milla, hei älä koskaan ikinä muutu
pysy aina tuollaisena kuin nyt oot

Poissa -JuuSo-P-

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 73
harrastukset
« Vastaus #26 : 11.04.05 - klo:07:31 »
Lueskelen aikaslailla paljon erilaista kirjallisuutta... oikeastaan laidastaan laitaan.  :lol:
-JuuSo-

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
harrastukset
« Vastaus #27 : 12.04.05 - klo:15:17 »
Nvpk, trumpetin soitto, korut, kuvataitelu, tohelointi. Niissä aikani kuluu.
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa -JuuSo-P-

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 73
harrastukset
« Vastaus #28 : 12.04.05 - klo:16:31 »
Itseasiassa voisin lisätä vielä netissä surffailun...
-JuuSo-

Poissa Dorothea

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 10
    • http://scissorkiller.deviantart.com/
harrastukset
« Vastaus #29 : 12.04.05 - klo:16:47 »
Lainaus käyttäjältä: "Veikko"
Teenpä tässä pienen listan. Taistelulajit, larppaus, rope, anime ja manga.


Juu. Tämäpä taitaa olla minunkin listani aika pitkälti. Voisin lisätä vielä netin ja musiikin kuuntelemisen.
Anime ja manga- Aivan addiktoitunut O_o Whoo!
Larppaus&Rope- Sekä netissä että netin ulkopuolella, lähinnä kesäisin.
Taistelulajit- Karate, Kendo sekä muutamat muut tuikkimis-, kutistustaktiikat.
English humor resembles the Loch Ness Monster in that both are famous but there is a strong suspicion that neither exists. Here the similarity ends: the Loch Ness Monster seems to be a gentle beast and harms no one; English humour is cruel.
-George Mikes