Kirjoittaja Aihe: uudeksivuodeksi Aholansaareen?  (Luettu 32392 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #60 : 14.11.06 - klo:16:25 »
joo porukka, porukka!

Kaikki sanoo hep ketkä tulee. ja houkutelkaa lähimmäisiänne!
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Rheespu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #61 : 14.11.06 - klo:18:08 »
Hep! Hep! Ja hepuli!

Yritän juuri saada itseäni soittamaan kummeille, josko niiltä saisi taas kyytiä, kun ollaan Kuhmossa 31. pääivään saakka.
Hän nosti selkäänsä paperisiivet
-ja lensi pois

Poissa FloVer

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #62 : 14.11.06 - klo:18:45 »
Eli itse olen varmaan sitten tulossa, ja eiköhän tuo Veerakin lähde mukaan. Yritän houkutella muitakin. Ja meidän mukana saattaisi tulla koirakin? Ei vielä varmaa. :D
Jemina

Poissa Rheespu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #63 : 14.11.06 - klo:19:34 »
Pakko kysyä, että millainen koira. Saisikohan Valma leikkikaverin?
Hän nosti selkäänsä paperisiivet
-ja lensi pois

Poissa FloVer

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #64 : 17.11.06 - klo:10:31 »
Sellainen 7 vuotias Phalené-narttu (vai miten se kirjoitetaan) eli pieni perhoskoiran näköinen. Joskus ihan leikkisä kaveri, vaikka Liisan koiran kanssa ei oikein jaksanut innostua vaikka toimeen tulivatkin. Mutta voisin kyllä miettiä jos ottaisin jonkun toisen koiran, mutta todennäköisesti jos otan, otan sen pienen.  :)
Jemina

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #65 : 17.11.06 - klo:12:04 »
Lainaus käyttäjältä: "FloVer"
Sellainen 7 vuotias Phalené-narttu (vai miten se kirjoitetaan) eli pieni perhoskoiran näköinen. Joskus ihan leikkisä kaveri, vaikka Liisan koiran kanssa ei oikein jaksanut innostua vaikka toimeen tulivatkin. Mutta voisin kyllä miettiä jos ottaisin jonkun toisen koiran, mutta todennäköisesti jos otan, otan sen pienen.  :)


Se on ihan uskomaton koira!  :D Todella hassu!
En tiennyt, että tuollaisia onkaan. Ihan eri planeetalta kuin tuo minun Joona-vouhkaajani. Jumalanpalveluksen aikaan itse päätti asettua vähän taemmas penkkirivistöön tuolille makoilemaan, ja siinä sitten makoili kiltisti koko vajaan tunnin ajan. Ei liikahtanut ehtoollisenkaan aikana.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10398
uudeksivuodeksi saareen???
« Vastaus #66 : 17.11.06 - klo:13:20 »
Lapseni lauloivat pienenä: "Maailmassa monta on ihmeellistä aasiaa..."
Olen kohdannut pari ihmistä, joista olen todennut vaimolleni, että he ovat kuin toisesta maailmasta.
'Sinä' on suomen kielen kaunein sana. Kun tapaan sinut, se on kuin taivas.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa FloVer

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #67 : 19.11.06 - klo:16:39 »
Onhan se aika uskomaton tytteli se Jane. Mutta toisaalta, kun Janen omistaja on vanhempi täti joka on todella yksinäinen ilman koiraansa, ja ajattelin että olisi tylsä vielä Jane pois uudeksivuodeksi, eli ajattelin kysyä yhdestä kennelistä berninpaimenkoiraa mukaan, mutta jos ei onnistu, kysyn Janea, ja sanon kyllä sille tädille että sanoo sitten suoraan minulle jos haluaa Janen olevan kotona uudenvuoden.  :D
Jemina

Poissa FloVer

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #68 : 20.11.06 - klo:21:48 »
Eli sovin tänään ottavani rakkaan berninpaimenkoira nartun mukaan. Nuori tyttö, ja leikkisä, eli eiköhän Valma toivottavasti siitä kaverin saa. Odotan jo niin innolla uutta vuotta.  :xmaswink:
Jemina

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #69 : 21.11.06 - klo:11:53 »
Jipii, Jemina! Onko sulla käsitystä montako meidän leiriltä sinne on tulossa? Sara ainaki, ja Juuso.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Rheespu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #70 : 21.11.06 - klo:16:44 »
Toivottavasti koirat kaverustuvat.

Valma arastelee jonkin verran itseään isompia tummia koiria (huonoja kokemuksia) ja toisille tytöille pitää ihan periaatteesta alkuun irvistellä, mutta onhan Saaressa lääniä tutustua varovasti ja jos ei onnistu, niin pitää hännäkkäät erillään.

(Mitä minä taas teen koneella, vaikka piti vain vilkaista sähköposti ja kiiruhtaa sitten Valman kanssa ulos?)
Hän nosti selkäänsä paperisiivet
-ja lensi pois

Poissa FloVer

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #71 : 21.11.06 - klo:19:45 »
No Sara ja Topi ja Paula ja Asta tulee käymään, mut sit ne menee Paulalle ja Astalle kyllä niiden kotio yös ja silleen, et en tiedä onko ketään tulos oikeen kunnolla rentouttavaa yhteisoloa sinne viettämään.. Veera toivottavasti lähtis mun kans.. pitää nyt vielä yrittää kysyä siltä. Olen muutenki yrittäny suostutella kaikkee porukkaa sinne. Oletko Sanna siis ilmoittautunut sinne saareen jo? Oletko varannut jonkun tietyn huoneen jo itselles. Olis kiva varata jo vaikka itsekkin, ja miten sen varaan jos varaan, vai ollaanko jotenkin yhdessä vuokraamassa jotain rakennusta? Hyvikseen varmaan pitäis kyl mennä, kun on kerran koira, ellei rantamökkeihin saa ottaa koiraa??  :wink:
Jemina

Poissa Rheespu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #72 : 21.11.06 - klo:22:20 »
Lainaus käyttäjältä: "FloVer"
ellei rantamökkeihin saa ottaa koiraa??  :wink:


Kyllä niissä on ainakin kissoja ollut. Lähinnä ongelma on varmaan se, että yleensä aina isommassa porukassa on joku allerginen.

Meidän poppoo on muuten jo varannut huoneen Hyviksestä 30.12-2.1.
Hän nosti selkäänsä paperisiivet
-ja lensi pois

Poissa FloVer

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #73 : 22.11.06 - klo:15:26 »
No jos te kerran olette hyviksessä, niin mekin voitaisiin tulla sitten sinne teidän kans, kun sinne saa ainakin koiria ottaa, ja se on hyvä rakennus. Miten voin varata sieltä huoneen? Mikä huone teillä muuten on? Ja paljonko se maksaa, jos osaat kertoa (kauhea kysely)  :D
Jemina

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #74 : 22.11.06 - klo:20:46 »
Uskaltaudunpa minä vastaamaan, koska olen toisena osapuolena kyselyn kohteena olevan asunnan asujaimistossa.

Siis:
Lainaus käyttäjältä: "FloVer"
Miten voin varata sieltä huoneen?


Soita Saaren toimistoon ja varaa huone. Kymmeneltä aukeaa toimisto arkisin, numero löytyy aholansaari.fi:stä.

Lainaus
Mikä huone teillä muuten on?


Sitä emme tiedä, kunhan varattiin huone. Voit toki kysyä sitä samalla kun soitat.

Lainaus
Ja paljonko se maksaa, jos osaat kertoa


Herättäjän nuorisojäsenille, joilla on 50 prossan alennus majoituksesta (ruoasta 30 miinusta),  se on jotain 9-11 euron väliltä riippuen onko viikonloppu (kalliimpi) vai arkipäivä (halvempi). Näin mä ainakin ymmärtäisin.

Lainaus
(kauhea kysely)


Eipä mitään! Kunhan en nyt olisi selittänyt ihan läpiä päähäni.