Kirjoittaja Aihe: seurakuntalainen.fi  (Luettu 9449 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: seurakuntalainen.fi
« Vastaus #15 : 05.02.10 - klo:23:05 »
Minä en tuntenut Tapani Kuningasta, mutta hänen lapsuuden kotinsa on tässä meidän lähellä. Hänen veljensä asuu sitä taloa. Hänen toinen sisarensa asuu myös tässä lähellä. Tämän sisaren tunnen paremmin.
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33760
Vs: seurakuntalainen.fi
« Vastaus #16 : 06.02.10 - klo:09:03 »
Mahtoiko edesmennyt näyttelijä Martti Kuningas olla samaa sukua. Ystäväni vuosikymmenien takaa meni hänen kanssaan naimisiin.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: seurakuntalainen.fi
« Vastaus #17 : 06.02.10 - klo:09:04 »
Kävin katsomassa. Luin pääjutut ja katsoin toimittajat.  Toimituskunta näkyy olevan helluntailaisperustainen, mausteena muutama armolahjoista innostunut viidesläinen. Müistan hyvin, heillä on toisaalta painotuksena suorittaminen ja sakramenttien tilalla pelastavina tekoina nähdään tietyt omat riitit, uskoontulo ja todistaminen, toisaalta vähän tyrmäävänä vastakohtana riehakas heittäytyminen milloin mihinkin missä hengentäyteyttä luvataan ja voimakkaassa emotionaalisuudessa eletään.  

Valitettavasti minun on todettava, että se on itselleni vierasta, minun on saatava koko lailla hiljaisuutta ympärilleni --- elämä on ilmankin metelöivää ja levotonta.

 Toivon ettei tämä nyt mene epäasiallisena kritiikkinä. Olen vain liian pitkään asunut seudulla, jolla kristinusko on saanut tämän painotuksen, ja olen henkilökohtaisesti hyvilläni päästyäni pois. Kukin tyylillään, tuskin vierailen usein. Ei ole aikaakaan.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: seurakuntalainen.fi
« Vastaus #18 : 06.02.10 - klo:21:45 »
Mahtoiko edesmennyt näyttelijä Martti Kuningas olla samaa sukua. Ystäväni vuosikymmenien takaa meni hänen kanssaan naimisiin.

Tästäpä meillä ei ole tietoa. Meikäläiset Kuninkaat ovat lähtöisin Säkkijärveltä.
Pyryharakka

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: seurakuntalainen.fi
« Vastaus #19 : 06.02.10 - klo:23:27 »
Liityikö käyty keskustelu jotenkin otsikon aiheeseen?   Kotimaahan poisti uutisosion ja perusti blogimetsän, jonne tekin olette tervemenneitä keskustelemaan, ei vaadita rekisteröitymistä...

Lyhyet uutiset eri puolilta helpottavat mahdollisesti, katseluani eri kirkkojen ja ryhmien tapahtumiin, suomessa ja naapurimaissa.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: seurakuntalainen.fi
« Vastaus #20 : 08.02.10 - klo:10:01 »
Liityikö käyty keskustelu jotenkin otsikon aiheeseen?   Kotimaahan poisti uutisosion ja perusti blogimetsän, jonne tekin olette tervemenneitä keskustelemaan, ei vaadita rekisteröitymistä...

Lyhyet uutiset eri puolilta helpottavat mahdollisesti, katseluani eri kirkkojen ja ryhmien tapahtumiin, suomessa ja naapurimaissa.

Todennäköisesti ei juuri niin mitenkään. Minä olen huono pysymään kaidalla tiellä, poluista ja kerjuista puhumattakaan.  :icon_rolleyes:
Pyryharakka

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: seurakuntalainen.fi
« Vastaus #21 : 08.02.10 - klo:10:11 »
Liityikö käyty keskustelu jotenkin otsikon aiheeseen?   Kotimaahan poisti uutisosion ja perusti blogimetsän, jonne tekin olette tervemenneitä keskustelemaan, ei vaadita rekisteröitymistä...

Lyhyet uutiset eri puolilta helpottavat mahdollisesti, katseluani eri kirkkojen ja ryhmien tapahtumiin, suomessa ja naapurimaissa.

Jos ymmärsin oikein niin tämä uusi nettimedia on ilmainen vain kaksi ensimmäistä kuukautta ja sitten se muuttuu maksulliseksi. Vasta sen jälkeen selviää todellinen suosio. Taloudellista syistä Kotimaa sen uutislehden netissä lopetti.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi