Kirjoittaja Aihe: Tänään...  (Luettu 46994 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Tänään...
« Vastaus #120 : 13.06.09 - klo:20:12 »
ethän Sinä ole ollut poissa ristin koulun penkiltä...
wilhelmi niskasen jäljillä

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tänään...
« Vastaus #121 : 14.06.09 - klo:11:50 »
seppos  kirjoitti  18.10.05 - klo:11:07  Henkilökohtainen uskonpuhdistus
… Luther teki sen aikoinaan, mutta miten on meidän laita. Olisiko henkilökohtaisen suursiivouksen paikka? Revitään kaikki pois kaapista sillä vain yksi on tarpeen. Meidän elämäämme kertyy matkan varrella helposti tarpeetonta roinaa myös Jumala-suhteessamme. Entäs jos pidettäisiin omat siivoustalkoot?? Mietitään mikä on olennaista  taivastiellä??

Odotellessani junaa Seinäjoelle päätin ottaa seppos ehdotuksesi pohdintaan.

Tänään en sitten kiirehtinyt ”ison pahan suden luo” vaan aloitin siivoustalkooni omasta kaapistani.
Sen verran joutuu kyllä toteamaan että en tarvitse sitten mitään ”keikka siivoojia apuun”, sillä minulla on ollut apuna omassa kodissani aina sama ”siivous yhtiö”. Katkoksia on kyllä ollut, mutta ne ovat johtuneet minusta, sillä ”tilitykset” ovat olleet myöhässä yrityksen toimitusjohtajalle.

Joten turha soitella ja kaupitella tai tulla edes joillakin tikapuilla ikkunan alle huutelemaan.

Täytyy vain välillä tarkastaa junan todellinen aikataulu ettei  ukko jää kyydistä pois.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tänään...
« Vastaus #122 : 15.06.09 - klo:15:53 »
”Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä. ”

Ps.139:8

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tänään...
« Vastaus #123 : 20.06.09 - klo:00:34 »
Tänään ja huomenna on minun hyvä olla hidas, puhumaan.  :eusa_angel:

"Lie Luoja havainnut sen viisahaksi, yksi suu … mutta sen sijaa korvaa kaksi".  :eusa_angel:

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tänään...
« Vastaus #124 : 20.06.09 - klo:20:51 »
Tänään ja huomenna on minun hyvä olla hidas, puhumaan.  :eusa_angel:

"Lie Luoja havainnut sen viisahaksi, yksi suu … mutta sen sijaa korvaa kaksi".  :eusa_angel:

Kyllä unohtuu nopeasti, itseltään... :icon_sad:

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tänään...
« Vastaus #125 : 20.06.09 - klo:23:02 »
Tänään ja huomenna on minun hyvä olla hidas, puhumaan.  :eusa_angel:

"Lie Luoja havainnut sen viisahaksi, yksi suu … mutta sen sijaa korvaa kaksi".  :eusa_angel:   

Kyllä unohtuu nopeasti, itseltään... :icon_sad: 

Jokohan kolmannella kerralla oppisi, ennen kuin alkaa tulla tutaa  …

ps. Onneksi Hänellä on hiukan huumoria katsoa  ”lapsen” :eusa_angel:  temmellystä yöttömän yön aikana. Mutta...

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Vs: Tänään...
« Vastaus #126 : 24.06.09 - klo:20:58 »
Hyvää Juhanin ja Johanneksen päivää! :039: Tänäänhän on oikia juhannuspäivä ja ilimakkin on juhulavat.
Herättäjäjuhula-alueella ollahan kökitty eilisestä asti. Hommat on erenny jo niin hyvin, että kökkäväelle annetahan periantai vapahaksi, eikä kökkähän pääse kukaan. :icon_cool:  Pitäähän mun vähän trossata, että hyvältä ja toimivalta juhula-alue näyttää.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tänään...
« Vastaus #127 : 25.06.09 - klo:08:30 »
Päätös? :eusa_angel:

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tänään...
« Vastaus #128 : 25.06.09 - klo:08:32 »
Helpotus! :eusa_angel:

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tänään...
« Vastaus #129 : 25.06.09 - klo:08:34 »
Piste! :eusa_angel: :icon_sunny:

Juhoma

  • Vieras
Vs: Tänään...
« Vastaus #130 : 25.06.09 - klo:10:46 »
    " En ymmärrä "

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Tänään...
« Vastaus #131 : 25.06.09 - klo:11:01 »
Arvaan, että Benkku on tehnyt päätöksen, ettei hän kirjoita foorumiin ja siitä on seurannut helpotus ja sitten pyhimyksellinen ja aurinkoinen olo.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Juhoma

  • Vieras
Vs: Tänään...
« Vastaus #132 : 25.06.09 - klo:14:19 »
Arvaan, että Benkku on tehnyt päätöksen, ettei hän kirjoita foorumiin ja siitä on seurannut helpotus ja sitten pyhimyksellinen ja aurinkoinen olo.

Ei Benkku täältä malta pysyä pois, on se sellainen HURU-UKKO      :icon_lol:

Juhoma

  • Vieras
Vs: Tänään...
« Vastaus #133 : 25.06.09 - klo:15:23 »
Benkulle suurikiitos ystävällisestä viestistä. Toivotan hyvää kesää ja menestystä pyrkimyksillesi.    Terveisin  Juhoma   :icon_wink:

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Tänään...
« Vastaus #134 : 25.06.09 - klo:16:18 »
Benkulle suurikiitos ystävällisestä viestistä. Toivotan hyvää kesää ja menestystä pyrkimyksillesi.    Terveisin  Juhoma   :icon_wink:
Saako olla utelias?
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024