Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV  (Luettu 36765 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #60 : 15.11.16 - klo:23:06 »
Laihun ja pääsen tekemään selälläni senmosen erikoisen liikkeen jota harjottelen koska sen jälkeen tulee hyvä olla, viskataan jalat niskan taa vaikka mietin vähän, jos ne ei enää viskaudukkan takasin.

Ja ratkasin että menen kolmannelle balettitunnille ja jos yhä tekee mieli menen neljännellekki. Näpistän siitä sisaren hätärahastosta koska tiijän että sinne tulee se elossapysymisraha jonka vanhemmat otti vauvana minulle. Sitten surraan huomista vasta, ja loppujen lopuksi tuohan on tasan puolet halvempaa kuin olis eläkehinnalla kuntosaliuimakortti.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #61 : 15.11.16 - klo:23:42 »
No olet aika notkea!   :eusa_clap:

Eilinen taloyhtiöongelma meni uusiin puihin, sain tehtyä mielestäni hyvän korjausliikkeen.
Yhtiökokouskutsut sain tehtyä kun käytin aikaa ja pistin kaiken kirjoittamiskykyni peliin,
vaikka nykyisin pahasti jumittaakin.
Jep mutta "tekniikkalaji" kuten musiikkikin kuulemma.  :eusa_angel: :109: :039:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #62 : 18.11.16 - klo:15:01 »
Uimahallissa käynti kuukauden tauon jälkeen. Sujui, mutta rankkaa oli.
Olihan siellä esimerkkiä sinnikkyydestä:
Vammainen nuorehko mies paineli vapaauintia yhdellä kädellä kauhoen kovaa vauhtia.  :eusa_clap:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #63 : 18.11.16 - klo:15:34 »
Olen onnellinen mm siitä, että käsityöprojektit etenevät mukavaa kyytiä.
Ja kaikkein onnellisin olen siitä, että sain viettää aikaa tyttären pojan kanssa.
Mukava potra poika, ei vielä konttaa mutta ryömii kovaa kyytiä taakse päin.  :060:

Ja kyllähän tästä kahvituokiostakin voin olla ihan onnellinen.
Luen vähän ja lepuutan käsiä.
Neulomismaniastani.  :icon_cool:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22103
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #64 : 20.11.16 - klo:14:04 »
Tapasin tuttavan puolen vuosisadan takaa ja mieleen palautuivat muistot nuoruuden kesälaitumilta.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #65 : 22.11.16 - klo:09:51 »
Pääsin kokemusasiantuntija-koulutukseen.
Elämä on kemiaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #66 : 05.12.16 - klo:14:20 »
Tytär siirtyy vuodeksi Suomen Kuvalehteen Otavamedian konsernissa. Pesti on ns. työkiertoa.
Hän on ikionnellinen, minä olen onnesta mykkyrässä . :eusa_pray:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #67 : 05.12.16 - klo:23:06 »
Johtava diakoniatyöntekijä neuvoi että voinkin saada lääkkeisiin toimeentulotukea ja myös asumiseen harkinnanvaraista ja silmälasit, mikä oli ihan valtavaa, oman alueen nissa heitti ulos " me kuulkaas autetaan vähän erilaisia ihmisiä" . Eivät auta jos on tämmönen koulutus ja tultu taksilla kaupungilta joskin sanoin että tulen kyllä mikäli olen juur saamassa kohtauksen...   ja käydään urheiluharrastuksessa.

Soitin lopulta ja kysyin että ketäs te autatte sitte. No laskettiin mitä jää ruokaan ja sanoin että Nutrilettia voi hyvin syödä ja makaroonia mutta kauheesti tekee mieli kalaa joskus, muttei täs nyt mieliteot mitään tee, kun makaroonipussin saa 43 sentillä ja tonnikalakin on kalaa ja toisinaan tarjpuksessa saa kahdella eurolla viis purkkia, mutta eihän se terveellinen valio ole. Toisaalta kun syömisen päättää lopettaa niin ruokahalu menee. Ja että ei minunkan sähköjä kukaan  maksa eikä minulle tarvi kilpailutusta neuvoa, ne on kaikki jo opittu.

Sanoin että mitäkö häneltä toivon. Sitä toivon että ota puheeksi vaik työntekijäkokoukses että toisinaan insinööri, pappi, lääkäri, maisteri, professori sairastuu tai olikin vammane alkuaan. Neuvo niitä nissojasi näkemään että hän on lääkärin kanssa tekemisissä kun on vastaanotolla potilaana, ei ikinä muullon. Hän toivoi että minä menisin lähikelaan että minul onkin etuuksia joita saatan saada.

Se tuntui mukavalta. Vaikka tuli syylline olo, että ahnehin täs köyhemmiltä jotakin, eli tais jäädä menemät. Mutta itse ajatus.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #68 : 07.12.16 - klo:10:26 »
Olen laihtunu reippaasti, osittain tietty kun en haaskaa ruokaan rahaa. Kattelin asuntoja Joensuusta, siellä olis tutuissa maisemissa semmosia jotka voisin ostaa. On ikävä sinne, kun muutin pois näin sieltä monesti unta. Täytyy puhua sisaren kans, vanhukset viel pärjää, en voi heittää hänen niskoilleen yksistään jos jotakin sattuu. Muuttoajatuskin teki minut ihan niin niin niin onnelliseksi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #69 : 07.12.16 - klo:10:48 »
Vanhemmalla iällä kannattaa harkita tarkkaan isoja siirtoja elämässä. Kun muutimme nykyiseen asuntoomme oli mielessä että täältä hakee Mononen, siihen asti tässä pystyy elämään jos terveyttä riittää. Terveyspalvelut ja tukiverkosto on täällä, jälkikasvu ja ystävät. Paluu saattaa olla vaikeaa, elämää on muuallakin mutta sinnehän pääsee piipahtamaan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #70 : 07.12.16 - klo:11:23 »
Ajattelen samoin. Olimme Kuopiossa 19 v, mutta emme juurtuneet kerta ei ollut sukulaisia.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #71 : 08.12.16 - klo:22:46 »
Tänään käväisi poika perheineen, ja uskomaton tuulahdus pienten lasten aidosta ja vilpittömästä ilosta lähes pakahduttaa, kun heti ovelta kilpaa ryntäävät vaarin syliin. Tämä on suurta armoa kun saa kokea jotain näin varauksetonta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #72 : 08.12.16 - klo:23:53 »
Niinpä...tiedän tunteen...on vaan kovin pitkä matka tylleröiden luokse.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #73 : 15.12.16 - klo:21:19 »
Muutama hieno asia tänään oli  :109:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #74 : 19.12.16 - klo:12:21 »
Herättäjä-yhdistyksellä on nykyään oma kanava Youtubessa mistä löytyy kaikki. Sinne löytää allaolevalla linkillä

https://www.youtube.com/channel/UCNaydKWDaSRzBCFCpWKF3vA

tai kirjoittamalla hakuruutuun Herättäjä-Yhdistys  :kahvi: :icon_lol: :kahvi:
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi