Äänestys

Palaako, kuinka paljon?

Askitupakkaa
3 (4.2%)
Sätkätupakkaa
2 (2.8%)
Vain sikareita
2 (2.8%)
Tupakoin satunnaisesti
5 (7%)
En tupakoi
59 (83.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 68

Äänestys päättynyt: 01.04.05 - klo:17:20

Kirjoittaja Aihe: Palaako?  (Luettu 66891 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Palaako?
« Vastaus #90 : 17.05.05 - klo:15:01 »
Se IMO meinaa että In My Opinion, tai IMHO In My Humble Opinion... Ihan kätevä, ainakin minusta...


Korjataampa tämäkin...

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Palaako?
« Vastaus #91 : 17.05.05 - klo:15:24 »
^ Eikö se ole In My Humble Opinion? ("vaatimaton mielipiteeni on, että...")

Kauhanen T

  • Vieras
Palaako?
« Vastaus #92 : 17.05.05 - klo:15:30 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
In My Hoist Opinion


1 hoist s tekn 1 nostolaite, nostin, nostokone 2 talja 3 nosto
2 hoist v nostaa (siirtää ylemmäs) hoist the French flag nostaa Ranskan lippu salkoon, A crane hoisted the statue on to the pedestal Patsas nostettiin jalustalleen nostokurjella
hoist oneself kohottautua

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Palaako?
« Vastaus #93 : 17.05.05 - klo:16:08 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Se IMO meinaa että In My Opinion, tai IMHO In My Hoist Opinion... Ihan kätevä, ainakin minusta...


Jeps, kiitosta. Näin sitä oppii asioita. Itse aktiivisessa muistissa on lähinnä LOL ja ROTFLMAO. Käteviä nekin.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Palaako?
« Vastaus #94 : 17.05.05 - klo:17:38 »
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
^ Eikö se ole In My Humble Opinion? ("vaatimaton mielipiteeni on, että...")
Hups... Niinpäs olikin! Minen vaan ihan niin tarkkaan tässä sitten muistanut, voi voi...

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Palaako?
« Vastaus #95 : 23.05.05 - klo:17:40 »
en polta enkä edes vittsi kokeilla... monet mun kavereistani polttaa vain muodin takia, niitten mielestä se on hienoa.... vaikka se EI TODELLAKAAN ole sitä!!!! siitä on haittaa itse kullekkin. ja sitten meidän yksi luokkalainen jota olisin vähiten odottanut alkoi polttaa 7 luokalla.. kiltti tyttö joka ei ikinä tehnyt mitään ja muutenkin oli tosi ujo.. siitä tuli yhessä kesässä "kovis" ja tupakoitsija.. syy on että se tuntuu niin hyvältä!!!??? ja hah.. en tiedä mitään ainetta joka pitäisii sen hyvän olon tunteen siihen ei ole oikoteitä, mutta aineita sen sijaan löytyykin enemmänkin ilmeisesti!

meidän leirillä ei ollut ainuttakaan joka olisi polttanut tupakkaa :lol: ! ja se oli aikasyllätys itselleni.... sillä yli puolet meidän luokasta polttaa.. kummaa ettei sitten siellä! ja oikeastaan todella hyvä juttu.
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Palaako?
« Vastaus #96 : 23.05.05 - klo:18:52 »
eipä unohdeta IMHOSTEPpiä :P

tupakasta tuli mieleen eilen tullut joku yhtä esiintyjää lukuunottamatta umpisurkea standupohjelma.

tupakka-askin kyljessä 'tupakka tappaa':
"joojoo, moon aikuinen ja tiedän mitä teen"

maitopurkin kyljessä eilinen päivämäärä:
"kulta, tuus tänne. eikö tää sustakin haise jotenkin vähän oudolta... kaadetaan pois"

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Palaako?
« Vastaus #97 : 24.05.05 - klo:16:01 »
Me ollaan kaksinkertasia SmokeFree Class -kisan voittajia. Ja päästy kahesti oulunreissulle. Mut ysillä ei enää saanu osallistua. Ja Ville on ollu melkein koko vuojen sielä sen mielisairaalassa että oltas me voitettukki.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Palaako?
« Vastaus #98 : 24.05.05 - klo:16:49 »
Lainaus käyttäjältä: "myyräpartio"

tupakka-askin kyljessä 'tupakka tappaa':
"joojoo, moon aikuinen ja tiedän mitä teen"

maitopurkin kyljessä eilinen päivämäärä:
"kulta, tuus tänne. eikö tää sustakin haise jotenkin vähän oudolta... kaadetaan pois"


tätä mekin ihmetellään... tupakkaa voidaan tietenkin polttaaa.. vaikka siihen voi kuolla. mutta entäs maito?? 1-2 päivää vanha maito ei tapa, mutta ihmiset ajattelee siltikkin että "apua! päivän vanhaa, mä voin vaikka "kuolla" siihen..." tätä minä en ymmärrä!
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Pinni

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 149
Palaako?
« Vastaus #99 : 24.05.05 - klo:19:03 »
Onhan vatsalaukku ja suolisto toki niin paljon herkempiä vahingollisille aineille kuin keuhkot. ;)

Poissa Lumi

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 35
EI TODELLAKAAN
« Vastaus #100 : 26.05.05 - klo:16:27 »
EI KIITOS, EI PALA, EI TODELLAKAAN

Poissa Pinni

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 149
Palaako?
« Vastaus #101 : 01.06.05 - klo:11:42 »
31.5 oli tupakan vastainen päivä (World No Tobacco Day 2005)

Tässä WHO:n sivuja:

Tupakkatilastoja

Suomesta lisätietoa

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Palaako?
« Vastaus #102 : 01.06.05 - klo:18:42 »
meinasin postaa saman mut nuo o nii noloja nuo maailman x vastaiset päivät. sori. :(

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Palaako?
« Vastaus #103 : 01.06.05 - klo:18:43 »
paitsi joukkoliikennepäivä, jolloin liput on halvempia. määd support!

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Palaako?
« Vastaus #104 : 06.06.05 - klo:17:29 »
Joosiis, duodecimissä oli juttu tutkimuksesta, jossa oli tutkittu itsemurhien ja tupakoinnin yhteyttä. Polttavien itsemurhariski oli noin kaksinkertainen verrattuna savuttomaan porukkaan, vaikka muut psyykkiset sairaudet ja muut riskiä kasvattavat tekijät otettiin huomioon.

Meinasin quotee sen pätkän tähä mut eihä mulla mitään oikeuksia oo kotoa sinne sivustolle tietenkää ja alkuperästä tutkimusta en nyt jaksa alkaa kaivelemaan.

Jos tupakka ei tapa niin sitten ite!