Kirjoittaja Aihe: Yleinen Urputustopic vol.2  (Luettu 61337 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #30 : 26.11.06 - klo:09:53 »
Ensin on ihan liian kuiva ja kuuma kesä ja nyt ei näy talvea missään. Lunta kiitos.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa 3357

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 149
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #31 : 25.12.06 - klo:20:06 »
Joulun valmistaminen pitää vireessä, odotus kannattelee. Sitten kaikki lässähtää. Joulupäivänä kaikki on ihan sitä samaa, kuin ruokakin: Eilisten tähteiden lämmittelyä, kylmiä ja mauttomia.
Pitäisi olla tyytyväinen, kiitollinen ja onnellinen. Mutta hyvän tahdon ylläpito kangertelee.
Menisi jo pyhät. Tulisi arki, ja armahtaisi.

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #32 : 01.01.07 - klo:10:30 »
Pelottaa, että lumet häviää.  :cry:
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #33 : 01.01.07 - klo:11:26 »
Lainaus käyttäjältä: "Johannes"
Pelottaa, että lumet häviää.  :cry:



Nyt on dagen efter. Kai se on uutena vuotena obligatorinen tila.  :wink:
Acta, non verba.

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #34 : 03.01.07 - klo:16:45 »
Viimeinen joululomaviikko hupenee uhkaavasti.  :cry:
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #35 : 04.01.07 - klo:12:42 »
Huraa. Oon ollu räkätautisena punkan pohjalla koko alkuviikon ja huomenna alkaa koeviikko, mitähän määki siinä sitte osaan... Tai siis se alko jo tänään mutta mulla ei tänään ollu koetta.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #36 : 04.01.07 - klo:12:46 »
Kele kun en saa digiboxia toimimaan. Kyllä, kaikki liitännät on oikein ja on antennitalous ja antenniboxi ja on soitettu samsungin tukeen ja digitv-infoon ja vaihdettu boxikin toiseen ja pitäisi talonkin olla digikunnossa mutta sitä hemmetin signaalia nyt ei vaan tule kuin ihan heikkona parille lähetyskanavalle (joissa ei ohjelmia tietenkään ole). Ja kun se isännöitsijäkään ei voi ikinä olla paikalla että saisi sen kertomaan, mikä mättää ja voisiko se tehdä asialle jotain. ARGH. ](*,)

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #37 : 04.01.07 - klo:14:46 »
Hmph no selvisipä tämäkin asia. Sain vihdoin ja viimein isännöitsijän kiinni ja se kertoi, että vaikka tämä on antennitalous, täällä on joku taloyhtiön sisäinen kaapeliverkko tms. ja täällä pitää olla kaapeliboksi. Ei vaan kukaan sattunut minulle tästä missään vaiheessa kertomaan. Heijaa hyvä informaatiokulku! No pitää marssia nöyränä tyttönä kolmannen kerran kauppaan, toivottavasti ne suostuu vaihtamaan antenniboksin kaapelivastaavaan. Ärsyttävää ajan tuhlausta!

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #38 : 04.01.07 - klo:15:16 »
^ Kaapeliboksit vieläpä tuppaavat yleensä olemaan antennivastaavia kalliimpia.  :(

Riepoo flunssa, joka tekee turhaksi puolet työpäivästä. Ja aikataulut, joiden mukaan valmista olisi pitänyt olla jo kauan sitten. Aikapula, terveyspula.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #39 : 04.01.07 - klo:15:28 »
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
^ Kaapeliboksit vieläpä tuppaavat yleensä olemaan antennivastaavia kalliimpia.  :(

Riepoo flunssa, joka tekee turhaksi puolet työpäivästä. Ja aikataulut, joiden mukaan valmista olisi pitänyt olla jo kauan sitten. Aikapula, terveyspula.


Terveyspula kutsutaan sairaudeksi. Tässä tapauksessa kannattaisi ottaa vapaa työstä, nauttia buranaa ja levätä. Sain rankan flunssan juuri ennen joulu ja kärsin vieläkin jälkiseurauksista. Joten kannattaa ottaa iisistä. Ajasta ei ole koskaan ole pulaa. Kysymys on ajan käytöstä.
Acta, non verba.

Poissa kirsus

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 119
Tänään ei mikään onnistu...
« Vastaus #40 : 17.01.07 - klo:11:07 »
Urpututtaa noi yleisesti, tänään ei mikään onnistu. Aamulla aamuehtoollisella mokaan. Siis olen tällä keskiviikkoaamun ehtoollisella käynyt n. 200 kertaa ja tiedän siis erittäin hyvin, että siinä ei ole jatkuvan pöydän käytäntöä. No tänään sitten kun paikalla n. 30 pappia ja muuta teologia, jotka ovat täällä osallistumassa tähän keskusteluun homoliittojen siunaamisesta, niin sitten minä nousen ylös ehtoollisen saatuani, odottamatta papin päästösanoja ja vieressä oleva seurakuntalainen painaa minut takaisin alas ja "sanoo älä mene vielä minnekään". (Ja kirkkoherra tietenkin alttarikaiteella suoraan vastapäätä.)

Ja sitten täällä foorumillakin tulen väärinymmärretyksi ja...  :(

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #41 : 13.02.07 - klo:16:33 »
Nyysk. Mun kummit eroaa, mun täti on keuhkokuumeessa ja mun isän serkku kuoli eilen. *pillitys*
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Rheespu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #42 : 14.02.07 - klo:14:28 »
Antibiootit tekee kummallisen huonon olon. Ei voi olla kunnolla sairas eikä terve. Epämääräisyys tuntuu pahalta.
Hän nosti selkäänsä paperisiivet
-ja lensi pois

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #43 : 14.02.07 - klo:15:42 »
Sambian presidentti Levy Mwanawasa lausui tiistain The Post'issa: "Stealing makes me sick." I agree with him.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #44 : 18.02.07 - klo:10:37 »
Wanhat on ohi. Mä olisin halunnut tanssia vielä.
Tänä iltana kaikki onnistuu.