Kirjoittaja Aihe: uusi kasvo foorumilla ja HY:ssä  (Luettu 5335 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mirja

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 16
uusi kasvo foorumilla ja HY:ssä
« : 26.09.06 - klo:18:52 »
Heissan körttikansa!
Olen juuri liittynyt yhdistykseen vuosien hengellisen mietiskelyn jälkeen.En tosin ikinä ole ollut seuroissa enkä tiedä niistä virsistä mitään.Mutta jotenkin teikäläisten kirjoittelu ja lämmin elämänote vaikuttaa itselleni sopivalta ja haluankin kuulua juuri tuollaiseen matalaprofiiliseen hengelliseen yhteisöön.Olen kierrellyt niitä näitä yhteisöjä,viimeksi osallistuin johonkin kurssille,jossa kaikki olivat syvästi uskossa ja varmoja kaikesta.Itse en kyllä pääse uskollani kehuskelemaan,se on niin vaatimaton.Ymmärtääkseni körttikansassa on tavanomaista,että vähemmälläkin uskolla voi porukassa liikkua?Mutta onko Satakunnassa mitään toimintaa,johon voisin liittyä? Olisi mukavaa vihdoin saada osallistua tapahtumiin,joissa kiulkee ainakin jossain määrin samanhenkistä porukkaa.

Poissa osmo

  • Valvoja
  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 343
uusi kasvo foorumilla ja HY:ssä
« Vastaus #1 : 27.09.06 - klo:13:10 »
Tervetuloa, Mirja! Mukava jos näistä keskusteluista välittyy sellainen  kuva kun kerroit. Satakunnan toiminnasta en hetsillään osaa sanoa. Porissa ainaskin on säännöllisesti seuroja. Pistäppä meikäläiselle vaikka yksityisesti viestiä  ( yv ) että mistäpäin tarkemmin olet, niin hommataan tietoja lähimmistä seuroista sun muusta.

Osmo Kangas

Poissa llwyd

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 766
    • http://stockholmslender.blogspot.com/
uusi kasvo foorumilla ja HY:ssä
« Vastaus #2 : 28.09.06 - klo:19:21 »
Aina mukava saada kanssavaeltajia - joukkoon harmaaseen mahtuu! Hitaasti käy tie kohti isänmaata...
Opeta tälläisena luoksesi tulemaan