Kirjoittaja Aihe: Tänään 46  (Luettu 23858 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 46
« Vastaus #15 : 23.01.16 - klo:14:20 »
Mä en saa mitään aikaiseksi, vuorokauden ajasta riippumatta.   :icon_sad:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33810
Vs: Tänään 46
« Vastaus #16 : 23.01.16 - klo:14:54 »
vn:lle terveyden toivotuksia !   :039:

Kun on jalkakipua eikä pääse liikkeelle ja pakkanenkin on pidätellyt meitä sisällä lähes koko tammikuun, niin vetämättömäksi tahtoo vetää.

Meillä joilla on perhekuntaa ympärillä on puolipakko olla ' vedossa'.

Ikä myös ottaa veronsa.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 46
« Vastaus #17 : 24.01.16 - klo:11:06 »
Sinnitellään Veli Vn  :039:.

Tärkein homma oli täällä perillä laittaa linnuille ostamani sianitra esille. Hain ladosta 110 cm pitkän leveän laudan ja käytöstä poistetun tiskikaapin ritilän, kymmenen naulaa ja vasaran. Pirtissä läiskäisin ihralevyt laudalle, laitoin ritilän päälle ja naulasin paketin kiinni. Vein "aarteeni" syöttöpaikalle ja kiinnitin sen pystyyn katoksen alle. Nyt tiirailen, että onko menekkiä.
Naapurin Topilla on ulkona hirventalia syöttöpaikallaan. Hän valittaa, että moinen tali ei tahdo kelvata. Olisiko silloin kovilla pakkasilla tali ollut liian kovaa tintin naputella?

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 46
« Vastaus #18 : 24.01.16 - klo:12:09 »
Mä en saa mitään aikaiseksi, vuorokauden ajasta riippumatta.   :icon_sad:

Saat sinä aina välillä eikä kaikki saa aina kaikkea tehdyksi.  Mietiskelin syvällisiä ketjuun lukemisesta ja kirjoittamisesta mutta siellä jo oli etten viitinyt sitä tärvellä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 46
« Vastaus #19 : 24.01.16 - klo:12:27 »
Tänään saattaisin vähän ottaa huilipäivää. On täs puuskutettukin. Eilen meni jo päivät siten sekaisin että perjantain olin kadottanut johonkin.  Se mitä on koossa on koossa eikä se näytä mahdottomalta. Täytyy katsoa sivujen määrä ja vielä mitä siihen lisätä tai raksia veks.

Tästä hommasta on kyllä sitten romantiikka poiskaukana, joskus ajattelen että sentään mainitsen. Kaikessa on hohtoa kun toiset sen tekee, näin on, vaikka joku tekeminen saattaa soveltua itselle paremmin kuin joku.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 46
« Vastaus #20 : 24.01.16 - klo:12:51 »
Kiitos ystävät rohkaisevista sanoista!    :039:
Välillä unohtuu missä hetkessä elämä on menossa...

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 46
« Vastaus #21 : 24.01.16 - klo:18:51 »
 :kahvi: :kahvi:

Kyläilypäivä ollut tänään.
Ihanan leppoisa ja rauhallinen.
Hyvää ehtoopuhdetta kaikille rakkaille Körttifoorumin ihmisille. :eusa_boohoo: :060: :061: :opettaa: :026: :040: :040: :055: :051:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 46
« Vastaus #22 : 24.01.16 - klo:20:33 »
 :039:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 46
« Vastaus #23 : 24.01.16 - klo:21:31 »
Väsyttää...4 tunnin yöunet viimeyönä...   :icon_sad:
Siunausta ja hyvää yötä kaikille!    :039:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 46
« Vastaus #24 : 25.01.16 - klo:04:23 »
 :kahvi: :eusa_angel: :039:

Hyvää huomenta.
Tuli nukkuessa nälkä joten tein  pari voikkulripää ja silliä ja maitoa, jopas friskaa päätä ja niskaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 46
« Vastaus #25 : 25.01.16 - klo:11:34 »
Ajelimme Kankaalaan. Tällä lomalla teen metsätalouden veroilmoituksen ja alkutuottajan alv-kausi-ilmoituksen. Hoitelen kyynärpäävaivojani, että pääsisin joskus puuhommiin. Kait saunaakin lämmitän.
Hyvin näyttää siantali lintusille kelpaavan. Olen tyytyväinen.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 46
« Vastaus #26 : 25.01.16 - klo:11:35 »
Nyt vasta huomaan aamutoivotuksen! Hyvää päivänjatkoa sinne jonnekin!

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 46
« Vastaus #27 : 25.01.16 - klo:12:26 »
Kohta lämmitän makaronilaatikkoa ja otan Luomu Ketsuppia sen kaa, onpa hyvää.
Ja Natural mehua.
kahvit päälle.

Ja klo 16:00 tapaan miniäni ja lapsenlapseni, 3.3.2016 täyttää jo vuoden ja nuorimmaisellenikin tulee Vaasaan vauva, laskettu aika on 20.3.2016...että kaksinkertainen muma jo sitten olen.

Hyvää tätä päivää Foorumiin.  :eusa_angel: :039:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 46
« Vastaus #28 : 25.01.16 - klo:15:03 »
Onnea Mallalle mumaisuuden kaksinkertaistumisesta!

Minä taas olen ihan riehakkaalla päällä koska sain tuunattua kolmannen tekstit, yksi luku puuttuu ja sen ajattelin äsken kun kävelin, pam!   

Jollakin tavalla ensin tuli jälleen hyvin hyvin haikeaa, mutta tuntuu hirveän hyvältä kun saa jotakin valmiiksi. Lisäksi tuntuu hirmuisen kiitolliselta että oppiihan tämänkin.

Olo on muutenkin hyvä, kiitollinen ja täyteläinen. En usko, että ihminen on onnellinen ellei hän saa tehdä mitään. Tämä käy niin rajusti työstä että välillä tarvitsen oikeasti lomaa. Minun ei tarvitse ollenkaan olla historiaan jäävä suurkirjailija. Minulla on nyt tekeminen, joka on mahdollinen vaikka kramppaisin vuorokauden. Sellaisesta on tullut ymmärrettävää huomautusta. Jos minä tosissaan saan tästä, mikä ei vielä tunnu kuin että en usko vaikka mitä sanovat, pienen hauskan kirjasarjan olen tehnyt pientä sillä yhdellä leiviskällä jonka Luoja asetti päähäni sen epileptisen kohdan naapuriin.


Pihalla peuhaavat lapset, kun vielä on lunta. Turvapaikanhakijat saivat lunta luodakseen ja viihtyivät ulkotöissä, saivat myös rukkaset. Kenkiä puuttuu, eli jos niitä on liikaa niin toimitan paljaisiin jalkoihin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 46
« Vastaus #29 : 25.01.16 - klo:17:00 »
 :eusa_angel: :eusa_angel: :eusa_angel: :eusa_angel:

Täällä m iniä laittaa Ylöjärvellä ruokaa ja Soffi Neiti nukkuu ulkona vaunuissa ja Poika on vielä töissä hesassa.
tekee pitkää päivää 4 vrk viikossa.
Tyttökin hovioikeudesta taas Vaasasta siellä kaksi vrk, junalla meni eilen lähtien Vaasasta klo 15:00

Hauskaa iltaa kaikille rakkaille Körteille. <3 :kahvi: