Kirjoittaja Aihe: Oih, romantiikkaa  (Luettu 1597 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Oih, romantiikkaa
« : 30.05.18 - klo:17:26 »

Onko täällä muita sinkkuja kuin minä?

Mun yksi kaverini, siis mun ikäinen on pidemmän aikaan tehnyt tälläistä, että vie aina kirjoituksiaan, siis breivejä ja kukkia ja makeisia tai no jotakin yhden kiven luokse ja hänen ihastuksensa käy aina siellä välillä ja jättää omia juttujansa sinne.

Minusta aika romanttista.

Onhan se, jos toisella on vapaapäivä ja aikaa ja toinen, kun menee ulkoiluttamaan koiraansa käy samalla kätköllä siellä on jotain häntä huomioivaa, niin kivaa, eikö olekkin ?

Onko teillä millaista romantiikkaa?

Naiset ilmeisesti tykkää romantiikasta paljon, miehille se on vaikeaa vaan olla romanttinen, kun tehnyt kovaa työtä ja stressanut päivän, mutta ois kiva näinkesällä romantiikasta lukea?
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Oih, romantiikkaa
« Vastaus #1 : 30.05.18 - klo:17:28 »
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Oih, romantiikkaa
« Vastaus #2 : 30.05.18 - klo:17:43 »

Mä oon tälleen poikkitieteellisesti tutkinut romantiikkaa ja romantiikan kieli on tälläistä

https://www.youtube.com/watch?v=pdKm6p__-K0

Suomeksi ihastunut ihminen puhuu suunnilleen näin.
Oih, juu heh juu no juu ooh aah niin hih heh heh heh juu kivaa juu.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Oih, romantiikkaa
« Vastaus #3 : 30.05.18 - klo:17:59 »
Jos suomalaiselle naiselle sanoo vaikkapa: "Oi, sinä sydämeni valtiatar ja päivieni suloinen aurinko!", hän tulee vähintäänkin epäluuloiseksi.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33724
Vs: Oih, romantiikkaa
« Vastaus #4 : 30.05.18 - klo:18:42 »
Romantiikka on vaativa laji seurustelumuotona. Se ei salli flirttiä, ei myöskään kähmintää. Niitä sietääkin varoa jos kaipaa romantiikkaa.

Älykäs, mutta ainakin aluksi keveä keskustelu on hyvä alku lähemmälle tuttavuudelle. Ihmisten väliset ns. kemiat ovat ratkaisevat. Vetovoimaa joko on tai ei. Sen aistii helposti.

Romantiikasta ollaan myös montaa mieltä. Eräistä , kuten minustakin, hempeily on tylsää ja imelää. En enää muista oliko nuorena näin.

Tykkään kyllä katsoa ns. romanttisia komedioita telkkarissa, jos näyttelijät ovat mieleisiä, kuten Renee Zellweder tai Hugh Grant.

Läheisyyden saavuttamiseksi kannattaa nähdä vaivaa. Läheisyys ja kosketus ovat terapoivia.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)