Kirjoittaja Aihe: Yleinen Urputustopic  (Luettu 200731 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #60 : 17.05.05 - klo:12:20 »
Epätietoisuus.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #61 : 17.05.05 - klo:14:10 »
Lainaus käyttäjältä: "Heli"
An error has occurred in the script on this page...  :evil:


Ai ihan oikeesti on this page, siis foorumilla - vaiko vaan joku muu sivu rikki? Eli siis jos foorumilla, niin mä mielellään otan virheinfot vastaan ja tsekkailen mikä mättää.

Ja just nyt mättää niska- ja päänsärky, ja kuumuus.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #62 : 17.05.05 - klo:16:47 »
Olipahan siivottavaa kerhon jälkeen :roll:  vieläki varmaan lattia ihan tahmanen.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #63 : 17.05.05 - klo:19:26 »
tämä perskeleen tauti, kun pitää päästä sinne saareen perjantaina niin nyt sitten tuli kipeeksi!!!!  :evil:
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa henccchuu

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 10
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #64 : 17.05.05 - klo:21:04 »
paranes kumminkin mutta se sama tauti oli mullakin hei ja se ei ollu mitään kivaa kuunneltavaa ja vielä se kun oli niin tukkonen ettei saanu ees nukuttua ja kaikki se oli hirveetä :evil:  ja jo ottaa sen että kun ei saanu unta niin ei ollu mitään tekemistäkään sillä valveen ihastuttavalla ajalla :cry:
oon kuuluisa (jossain määrin) O_o

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #65 : 18.05.05 - klo:15:03 »
Aikaa ei ole, aikaa menee koko ajan lisää, mutta sitä ei tule mistään. Ahistaa!!! Sitäpaitsi kantapäässä on tikku niin syvällä, ettei jaksa millään kaivaa sitä esille. Alivaltiosihteerikin on jo hiirenkorvilla...  :x
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #66 : 18.05.05 - klo:15:10 »
Päätä särkee. Kaikki vittuilee.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #67 : 18.05.05 - klo:15:17 »
Ruotsinkoe ja äikän esitelmä pitäs tehä molemmat huomiseksi. Menee yölle ko kävästään vielä tässä kohta ylivieskassa... En ala :evil:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #68 : 18.05.05 - klo:17:10 »
Pitäis nukkua ettei nukahda episodi kolmosen yönäytökseen, muttei osaa. (niin kävi jo melkein viime vuonna. noloa.)

Poissa Nooris

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 71
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #69 : 18.05.05 - klo:17:36 »
Päätä särkee ja väsyttää. Vielä tunti sitten olin hyvällä tuulella mutta sitten kaikki meni huonoksi kun tulin kotiin. Ei sillä että kotona olisi inhottavaa mutta nyt vain tuli joku pikadepressio. Ja päässä on tosi tyhmiä ajatuksia jotka haluan siivota pois mutta ne ei lähde.
Wombaaaaa!

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #70 : 18.05.05 - klo:18:09 »
Taas iski depis päälle vaikka luulin että se on jo eilispäivää. Siionin virsiä, kiitos! :(
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #71 : 20.05.05 - klo:13:56 »
Rheespu laittoi tämän jo positiivisuuspuolelle:

Kesäloma

Saakuri kun ahdistaa jo valmiiksi, kun olen nyt jo buukannut kesän ihan tupaten täyteen (suurimmaksi osaksi Saarta) ja koko ajan tulee ihania ehdotuksia ihmisiltä ja koko ajan pitää kieltäytyä ja silti kesästä tulee ihan saakurinmoista ramppaamista.... ÄÄÄÄÄÄ!!!!
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #72 : 20.05.05 - klo:15:51 »
Joillaki sitä on jo kesäloma ja joillaki vielä viikko koulua nii :evil:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Teme

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 449
    • http://www.janoinen.net/
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #73 : 22.05.05 - klo:13:30 »
Bläh.. menee töissä liian pitkään tänään. Palveluntarjoaja ilmeisesti filtteröi jotain ulos menevää liikennettä ja kaikki ei sitten vain pelaa.

Windowsin tavat sotkea ymmärryksensä internetistä on hyvin moneninaiset....

Teme
Vertaistukea  ex-vapaakirkollisille (helluntai, vapaasrk, karismaattinen jne)

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #74 : 22.05.05 - klo:18:06 »
Nyt on 2000-luku, ihmiset on niinkö pullasorsia, ei ole omavaraistaloutta ja vanha kunnon usko on lähes kadonnut, joo, tiedetään, ihmiset näkivät nälkää mutta nykyaika sukkaa. Körttipuvut kunniaan ja miksei ihmisillä enää oon vanhoja kunnon ei-näivetystautisia-vaikka-niin-väitettiin-Hilippoja ja miksei oo vaikka 1800-luvun alku. Ja sillon ei ainakaan voinu ihan keskivertoihmisiä materialistisuudesta syyttää.

Ich bin deprimiert taas kerran.

Ja nykyaika sukkaa.

Grr. :evil:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna