Kirjoittaja Aihe: Kahdeksas ihme  (Luettu 1880 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kahdeksas ihme
« Vastaus #1 : 20.11.18 - klo:20:14 »
No ei arvot muutu, mutta on hyvä muistutus. Isekin olen ollut saamapuolella näissä terveydenhoito asioissa ja saldo on pitkällä miinuksella, olen kiitollinen että olen saanut hoitoa kun olen tarvinnut.
Viime viikot ovat menneet rinnallakulkijana syöpää sairastavan kaverin kanssa, sanaton olen.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Vs: Kahdeksas ihme
« Vastaus #2 : 20.11.18 - klo:21:13 »
https://yle.fi/uutiset/3-10494450?fbclid=IwAR28rmPqhPV8_2BpQRfFXswlK6LQKxERda5P3U_4MhjAZQd4mDvyGG20Gec&utm_source=twitter-share&utm_medium=social

Lukekaa ihmeessä tämä niin arvonne muuttuvat.

Paras syy minulle maksaa veroja toi kirjoitus linkissä.

Ikävää että kaveri alkoi jossain kohtaa kirjoitustaan syyttävän sävyn ja arvostelemaan Halla ahoa, Halla Ahohan on mun kirkkossa käyvä kaveri, siis lähimmäinen, joka käy sunnuntaisin kirkossa ja saa influenssaa sieltä.

Minusta Halla Ahon politiikka ei ole mikään musta valkoinen, pitää kysyä, kun näen hänet ensi kerran Tuomas messussa ja antaa tämä linkki.
Minusta isompi kuva on, että ei voi olla, että vain rikkaat tulevat köyhistä maista sairaanhoitomme piiriin.
Tottahan yhtä rakkaita heidän lapsensa ovat ja täysin samanarvoisia, mutta kun maailman ei tulisi toimia, niin että rikkaat vain saavat hoidon.

Eriarvoisuus ei ole sama kuin samat hoitomahdollisuudet.
Suomalaiset ovat kehittäneet terveyshuollon tavallaan ja se on kopioitavana kaikille.
Myös Afrikkalaisille.
Minusta tietysti meidän tulee jakaa omia osaamisia ja varoja heille, mutta Halla Ahon tai kuvitteellisen Ahon kanssa samaa mieltä, että tulisi auttaa terveydenhuollon kehittämisessä kuin kaikessa köyhiä maita heidän omissa maissaan.

Inhimillistä ja varmasti itsekkin, jos olisin köyhässä maassa rikkaana ja lapseni kärsisi, niin viesin lapsen kalliiseen hoitoon muualle.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Vs: Kahdeksas ihme
« Vastaus #3 : 20.11.18 - klo:21:16 »

Silloin kauan kauan sitten, kun tulin körttifoorumiin, niin täällä kirjoittelivat nuoret ja lapsukaiset ja ne oli aina jotain tälläisiä aiheita.

Nuoret oli täynnä kysymyksiä :)
Kaikki valta tekoälylle!