Keskustelu > Seuratupa

Rukous vol. 4

(1/3) > >>

PekkaV:

   Ota kipu ja vaiva
Anna ilo ja rauha

Viisveisaaja:
Herra on sanottu lyhyin ja pisin tie on omaan sydämeen tunnustamaan omat erheet.

Anna voima siihen.

Viisveisaaja:
  Vaikka ihan vähiten mitä se taas on, no kerrattu, tai osaa otettu, niin ehdottomasti rakkain osio.
Jeesukselle luulisin myös.
Hän rakastaa kun olet hiljaa ja huokailet ja jos voimasi riittää rukoilet.

Rukous on suurinta ja ja heikointa, mutta siinä Jumala varmasti minun luulojeni muykaan ainakin on lähimpänä sinua.
Jumala ei niin kiinnosta tekemisesi, mutta rukouksessa hän on aina läsnä.

Joskus toivoisin kirjoittavani rukouksesta jotain.

Rukous olla hiljaa Herran edessä on jotain maailmoja muuttavaa.
https://www.youtube.com/watch?v=R5AVjv8nt_I

Viisveisaaja:
Mistä tietää, että rukous toimii?
No kun rukoilee ja odottaa.

En tiedä onko rukous kuultu ja siihen positiivisesti vastattu, mutta niin on melkein tasan tapahtunut kuin olen rukoillut.

Rukouksessa on kyllä muuttava voima ja muut kliseet pitää paikkansa.

Ihan pelästyttää, kun tunteistani no en aina, mutta ilman pyrkien niiden vaikuttaa olen rukoillut jotain asiaa ja se on tullut toteen.

Ihan pelottaa, kuinka on voimaa rukouksessa, siis jonkun asian puolesta, vaikka veroasioiden, niin ajellut verotoimiston eteen ja muutos verotuksessa alkanut tai ties minkä työpaikan eteen ajellut ja rukoillut tai kotona, niin ihmeitä tapahtunut.

Maailman asioiden puolesta myös rukoilen, vaikka muutosta ei näy.

Riitta-mummi:
Oliko ,tai ei, kysymyksesi retorinen , vastaan omalta osaltani.

Maailmanlaajuisesti on hyvin vaikea nähdä rukousten aiheet ja niihin saadut vastaukset. Omassa pienessä elämässä sen paremmin huomaa.

Luulen että puolet maapallon väestöstä rukoilee parahaillaankin Ukrainan itsenäisyyden puolesta. Kohta on vuosi kulunut sodan mielettömyyttä ja Putinin vihaa itsenäistä valtioita kohtaan.
Monet rukoilevat Putininkin puolesta, puoleen jos toiseen.

On luotettava että oikeus tapahtuu, aikanaan.

Kuinka on toteutunut Kristuksen rukous : Että he yhtä olisivat !

Välillä näyttää paremmalta, kuten Paavi Franciscuksen tultua paaviksi. Nyt ortodoksien Kirill taas rikkoi minkä voi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta