Kirjoittaja Aihe: h-Y.fi sivusto  (Luettu 2317 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
h-Y.fi sivusto
« : 31.05.11 - klo:22:33 »
 Katsoin vihjattuna Herättäjä-yhdistyksen sivuja.... Eräät matkustavat körttijuhliile vielä Kiuruvedelle, toisilla oli päivitys keväältä 2010.
 Petroskoistakin sangen vanhaa tietoa, onneksi olen saanut suullisesti uudempaakin.... :icon_wink:

 Jotta mistähän nämä körtti-uutiset näkisi???? Kappeeraiteinenkin tiettävästi joskus taas kolistelee.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: h-Y.fi sivusto
« Vastaus #1 : 01.06.11 - klo:09:16 »
Katsoin vihjattuna Herättäjä-yhdistyksen sivuja.... Eräät matkustavat körttijuhliile vielä Kiuruvedelle, toisilla oli päivitys keväältä 2010.
 Petroskoistakin sangen vanhaa tietoa, onneksi olen saanut suullisesti uudempaakin.... :icon_wink:

 Jotta mistähän nämä körtti-uutiset näkisi???? Kappeeraiteinenkin tiettävästi joskus taas kolistelee.

Viivästys johtuu täysin uuden sivuston tekemisestä. Sen piti olla jo valmis, mutta Herättäjän ulkopuolisista syistä se on hiukan myöhässä, mutta ilmestyy lähiaikoina.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: h-Y.fi sivusto
« Vastaus #2 : 02.06.11 - klo:22:09 »
Eivätkö aluesihteerit voi siis päivittää nykyisiä sivuja???
Minä kun  en ole asiantuntija sivujen luomisessa tai päivittämisessä...mutta oudolta tuntuu, jos viime vuoden juhlamatkoja vielä mainostetaan.... :icon_rolleyes:
Menköön tässä kiitokset SeppoSille, nämä sivut yleensä pelaavat hyvin, vaikka useimmin vain luen, enkä silloinkaan kaikkia aiheita. :icon_wink: