Keskustelu > Yleinen keskustelu

Sairauteni 6

<< < (2/31) > >>

Riitta-mummi:
Tuli kutsu traumatologian polille, mutta vasta 7.6. on aikani.
Olen lukenut Terveyskirjastosta polven nivelrikon ominaisuudesta ja hoidoista. Leikkaus tulee vasta kun on syönyt opiaattejakin eivätkä nekään enää auta.

PekkaV:

   Yöllistä korvakipua ja siitepölyallergiaa

AKUANKKA313:
Olin tietokonetomografia-kuvauksissa 2 viikkoa sitten lymfooma on ollut parantuneena jo vuoden vaikka oli pahasti levinnyt. P. Löijä on sairastunut leukemiaan ja on aloittanut hoidot tänään. Ikävä kyllä en tiedä onko hänen syöpänsä agressiivisesti leviävää laatua. Isoisälläni joka oli körttipappi, todettiin leukemia n.50 vuotiaana ja hän eli 70-vuotiaaksi ja teki kokoajan töitä.

Leena:
Tuntuu mälsältä valittaa pelkästä kivusta.  Yx aamu heräsin vasen olkapää siinä kunnossa että eipä sitä paljon liikutella. Taisin nukkua kurjasti käsivarren päällä sohvan kulmaa vasten, nyt kun makuuhuoneessa majailevat siilit. Se on K i p e ä monetta viikkoa. Hyvin monetta.

Pitäis mennä lääkäriin kuulemaan luulen että siinä on revähtäny kieltäjäkalvosin.

Muistaako kukaan miten sitä piti hoitaa?

On tavallinen vaiva tietoni mukaan.


Olen iloinen saatuani hyvää uutista AkuAnkalta, paitsi Paulin leukemiaa, se taas onnistui järkyttämään.

Riitta-mummi:
Googlaan kaikessa Terveyskirjastoa. Tässähän tätä:

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01041#s6

Kyllä kai itse täytyy kokeilla ja valita hoitaako kuumalla vai kylmällä ! :017:

Minun kipuihin ei kuuma sovi. Parasetamolia 1000 yksikköä olen ottanut kolmatta kuukautta 2 -3 kertaa vrk. Aion kokeilla miten pärjäisin pienemmällä. Ei tosin muuta haittaa kuin hikoilua koska se panee veren kiertämään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta