Keskustelu > Yleinen keskustelu

Sairauteni 6

<< < (30/31) > >>

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: luterilainen - 03.11.20 - klo:12:51 ---Vahva usko ei kait kuulu körttiläisyyteen.

--- Lainaus päättyy ---

Kuka näin on väittänyt? Heränneet uskovat vahvasti hyvään, ihmisiä rakastavaan Jumalaan.

Riitta-mummi:

--- Lainaus käyttäjältä: luterilainen - 03.11.20 - klo:12:51 ---David Suchetin vahva usko vaikuttaa uskossaan heikon armon kerjäläisen silmin nähtynä liian omavoimaiselta ja ihmistekoiselta, sillä vahva usko ei kait kuulu körttiläisyyteen.

--- Lainaus päättyy ---

Onko David Suchetkin körttiläinen ?   :icon_lol:

vaikutelmastako tiedät hänenkin uskon omavoimaiseksi ?

Pena:
"More spirituality - Christian spirituality because that's where I was moved towards, but very much away now from doctrine and dogma, which I find very polemical." Kyllähän tämä David Suchetin luonnehdinta uskostaan melko körttiläiseltä vaikuttaa: "Enemmän hengellisyyttä - kristillistä hengellisyyttä, koska sitä kohti minua johdatettiin, mutta nykyisin hyvin kauas opista ja dogmeista, jotka koen hyvin kiistanalaisiksi."

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: luterilainen - 03.11.20 - klo:12:51 ---David Suchetin vahva usko vaikuttaa uskossaan heikon armon kerjäläisen silmin nähtynä liian omavoimaiselta ja ihmistekoiselta, sillä vahva usko ei kait kuulu körttiläisyyteen.

--- Lainaus päättyy ---

Sinun mielipiteesi ovat minusta arvokkaita. Silti olen saanut paljonkin iloa David Suchetin toiminnasta. Hän on johtava hahmo Bibliaseurassa ja on nauhoittanut koko Raamatun. Se on ollut suuri palvelu, olipa hänen uskonsa huonoa tai hyvää laautua, ja siitä olen kiitollinen. Jäätän tuomion Jumalallle, jolle se kuuluu.

seppos:
Jännää, Nyt mitaan jo koronaa uudelleen. Edellisestä mittauksesta 10 viikkoa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta