Kirjoittaja Aihe: testausta...  (Luettu 22217 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

  • Vieras
Vs: testausta...
« Vastaus #30 : 09.03.11 - klo:11:43 »
 

taisi onnistua

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: testausta...
« Vastaus #31 : 09.03.11 - klo:20:14 »
Oletko itse kuvannut tuon pöllön?
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

myyrä

  • Vieras
Vs: testausta...
« Vastaus #32 : 09.03.11 - klo:21:00 »
En ole, valitettavasti, ja mietinkin, saako toisten kuvia käyttää. En edes muista kenen ottama viirupöllö on. Ei se ainakaan sellaiselta sivustolta ole, jossa olisi mainittu jotain tekijänoikeuksista.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: testausta...
« Vastaus #33 : 09.03.11 - klo:22:02 »
Hetken aikaa piti miettiä että mikä pöllö, tuohan on hymiö joka kurkkii ovesta...  :003:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: testausta...
« Vastaus #34 : 11.03.11 - klo:18:42 »
Myyrällä oli avattarena pöllö ja nyt hän poisti sen, kun kysyin, onko hän itse kuvannut sen. En ajatellut mitään tekijänoikeuksista, kun kiinnosti vain, onko hän onnistunut kuvaamaan sen.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: testausta...
« Vastaus #35 : 11.03.11 - klo:18:46 »
Myyrällä oli avattarena pöllö ja nyt hän poisti sen, kun kysyin, onko hän itse kuvannut sen. En ajatellut mitään tekijänoikeuksista, kun kiinnosti vain, onko hän onnistunut kuvaamaan sen.
Se avatar oli suuri riski sillä pöllöt syövät myyriä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

myyrä

  • Vieras
Vs: testausta...
« Vastaus #36 : 11.03.11 - klo:19:03 »
Myyrällä oli avattarena pöllö ja nyt hän poisti sen, kun kysyin, onko hän itse kuvannut sen. En ajatellut mitään tekijänoikeuksista, kun kiinnosti vain, onko hän onnistunut kuvaamaan sen.

Oikeastaan hyvä että kysyit koska omatunto alkoi kolkuttamaan. Muistelin, mistä olin kuvan napannut ja ajattelin ensin kysyä kuvaajalta julkaisulupaa mutta en sitten kuitenkaan viitsinyt.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: testausta...
« Vastaus #37 : 02.04.11 - klo:09:10 »
Opetan vajaat kaksi vuotta vanhaa pikkupoikaani hyville tavoille, eli ottamaan jo nuorena kantaa eri asioihin tällä Körttifoorumilla.
Annankin näppäimistön nyt hänelle, kun niin kovasti näyttää mieli tekevän kirjoittaa.
Isin sylissä istuminen ei riitä.



dbnscvcvvvsxvxvvbn abvxvxvvxv xvxxvvxvvxvvxvvxvvvvxzxvvxvvxvxvvxvxvxvvxn                   bb  b b bxxmnm m m mm  m mmm
 NBMNBNM       888 8888888888888
GGGGGGGGGGG                                                                                                                                                                                       UYYUUVNVNNV CNVNNNNNNNNN,CKC   


Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: testausta...
« Vastaus #38 : 02.04.11 - klo:11:17 »
dbnscvcvvvsxvxvvbn abvxvxvvxv xvxxvvxvvxvvxvvxvvvvxzxvvxvvxvxvvxvxvxvvxn                   bb  b b bxxmnm m m mm  m mmm
 NBMNBNM       888 8888888888888
GGGGGGGGGGG                                                                                                                                                                                       UYYUUVNVNNV CNVNNNNNNNNN,CKC   



fxjkeikbplbkdoqi     rrrrhhhhhhhhhhhhrbbbbbbbbbb   55555555555554444444444444444444ggggggggggg

ffffffffffffffffffffffkkkkkkkkkkkkkk     mnjrdncndhtexnvovp               

jjrurivmcopcmvjdivnenvfofn

-----------------------------------------------------------

....................  ********************  ^^^^^^^^^^^^^^^ ~~~~~~~~~~
############3  ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤4  %%%%%%%%%%5

mutta $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$  $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

                  :049:    :049: :026:           :026:     :027: :027: :006: :006: :031: :031: :032: :032: :035: :038: :038: :icon_xmasbiggrin: :icon_xmasbiggrin: :069: :069:                                       
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: testausta...
« Vastaus #39 : 02.04.11 - klo:18:47 »
mulla oli koneessa jotain häikkää eilen ja tänään ja aina kun
yritin kirjoittaa niin yhtäkkiä vaihtui koko www-sivu tai
jos pysyi tämä niin kursori meni aina kirjoitetun sanan eteen tai puoleen väliin  :107:
ja kun yritin sitä laittaa oikealle paikalle, sana aktivoitui ja poistui  :017:


aivan hullua.
Sammutinkin koneen kahdesti, ihan töpselistä, mutta vaiva vain jatkui.

Onko kenelläkään tietoa mitä taphtui. Viirus??

Vai ylemmältä taholta (ylemmältä kuin seppos) bannausta?
Herra armahda.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: testausta...
« Vastaus #40 : 03.04.11 - klo:15:14 »
Ihan ku sulla hiiri eläis ihan omaa elämääsä... Mulle käy monesti nuin jos on läppärin sormihiiri unohtunu päälle. Vähän siihen hihalla hipaisee niin kaks riviä katoaa ja sivu vaihtuu.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa anonyymivalvoja

  • Nettitoimikunta
  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 20
Vs: testausta...
« Vastaus #41 : 03.04.11 - klo:22:02 »
dbnscvcvvvsxvxvvbn abvxvxvvxv xvxxvvxvvxvvxvvxvvvvxzxvvxvvxvxvvxvxvxvvxn                   bb  b b bxxmnm m m mm  m mmm
 NBMNBNM       888 8888888888888
GGGGGGGGGGG                                                                                                                                                                                       UYYUUVNVNNV CNVNNNNNNNNN,CKC   

Pojasta polvi paranee.

Mt

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: testausta...
« Vastaus #42 : 03.04.11 - klo:22:08 »
Lainaus
Ihan ku sulla hiiri eläis ihan omaa elämääsä... Mulle käy monesti nuin jos on läppärin sormihiiri unohtunu päälle. Vähän siihen hihalla hipaisee niin kaks riviä katoaa ja sivu vaihtuu.

saattaa hyvinkin pitää paikkansa
mutta mikä se sellanen sormihiiri on?

Tavallinen hiiri? sitähän liikutetaan sormilla?
Herra armahda.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: testausta...
« Vastaus #43 : 04.04.11 - klo:05:05 »
Läppärin oma hiiri
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Preba

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
Vs: testausta...
« Vastaus #44 : 06.05.11 - klo:13:06 »
Läppärin oma hiiri

testaan lainausta ;)