Kirjoittaja Aihe: Kasvojen menettäminen  (Luettu 2833 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

santtu-62

  • Vieras
Kasvojen menettäminen
« : 05.11.09 - klo:18:08 »
Kasvojen menettäminen on aina vaarana, mutta joskus se kannattaa.
Joten nyt voin lopettaa terrorisoimisen ja pään aukomisen foorumilla, tai …  :074:

Ajakaa hiljaa, koskaan ei tiedä mitä mutkan takana on. Niin ja nyt olisi ehkä syytä vaihtaa talvirenkaat mersun alle.  :icon_cool:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Kasvojen menettäminen
« Vastaus #1 : 05.11.09 - klo:18:50 »
Jos kasvojen menettämisellä tarkoitetaan kunnon mokaa, jota usea ihminen on todistamassa, niin se on lopulta vapauttava kokemus.
Kun esim. yleisön edessä töppää niin pahasti, ettei muista oman ainokaisen lapsensa sukunimeä, eikä auta muu, kuin vetää syvään henkeä ja korjata virheensä. Sen jälkeen on aika lailla voittajafiilis, kun huomaa, että homma jatkuu. Minä selvisin tilanteesta koemusta rikkaampana. Sen jälkeen julkinen esiintyminen on helpompaa. Ei tarvitse pelätä mokia.  :002:
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33717
Vs: Kasvojen menettäminen
« Vastaus #2 : 05.11.09 - klo:19:21 »
Minä en osaa pitää tietämättömyyttä, lapsellisuutta, tyhmyyttä tai kunnon mokaakaan
syynä kasvojen menettämiseen.
Omaan pussiin eduntavoittelu, valehtelu, palturin puhuminen ja kehuskelu joka paljastuu ovat minulle sitä. Kiinalaisilla on kai oma lakinsa tämän suhteen?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

santtu-62

  • Vieras
Vs: Kasvojen menettäminen
« Vastaus #3 : 05.11.09 - klo:19:51 »
Jos kasvojen menettämisellä tarkoitetaan kunnon mokaa, jota usea ihminen on todistamassa, niin se on lopulta vapauttava kokemus.
Kun esim. yleisön edessä töppää niin pahasti, ettei muista oman ainokaisen lapsensa sukunimeä, eikä auta muu, kuin vetää syvään henkeä ja korjata virheensä. Sen jälkeen on aika lailla voittajafiilis, kun huomaa, että homma jatkuu. Minä selvisin tilanteesta koemusta rikkaampana. Sen jälkeen julkinen esiintyminen on helpompaa. Ei tarvitse pelätä mokia.  :002:
Minä en osaa pitää tietämättömyyttä, lapsellisuutta, tyhmyyttä tai kunnon mokaakaan
syynä kasvojen menettämiseen.
Omaan pussiin eduntavoittelu, valehtelu, palturin puhuminen ja kehuskelu joka paljastuu ovat minulle sitä. Kiinalaisilla on kai oma lakinsa tämän suhteen?
No hei tytöt, eiku ups... rouvat tai neidit. Yritin nyt vähän lievittää oman tunnon tuskaani ...

Sillä nassuhan on minulla aivan sama kuin eilenkin. Ehkä kasvoja varten voisi kyllä ostaa kokeilu mielessä vaikka... mitä se rasva nyt on?  :icon_cool:
« Viimeksi muokattu: 05.11.09 - klo:19:55 kirjoittanut Benkku »

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33717
Vs: Kasvojen menettäminen
« Vastaus #4 : 06.11.09 - klo:08:37 »
Tai jospa peräti kasvojen kohotus! Minäkin ottaisin pois tuon sukuperäisen heltan leuan alta, jos fyffeä olisi moiseen sijoittaa. :eusa_dance:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22041
Vs: Kasvojen menettäminen
« Vastaus #5 : 06.11.09 - klo:12:46 »
Minun ratkaisuni on kasvojen kätkeminen risuparran taakse.