Laitanpa tähän, kun se vähän liittyy tähänkin...
Älkää ikinä menkö lääkärin tarkastuksiin, jos ne ovat vapaaehtoisia, tulee vain paha mieli. Siis minä käytin YTHS:n tarjoaman ilmaisen terveystarkastuksen. Tuli vain paha mieli, kun ennen luulin, että minulla on kaikki ok, mutta nyt tuli vaikka mitä.
Siis laseja en tarvitse käyttää vakituisesti, käytän vain ajaessa ja muuten, kun tarten nähdä kauemmaksi. No, nyt se suositteli, että koko ajan voisin käyttää, kun näkö on niin huono. Kiitos vain, itse en ole huomannut.
Sitten verenpaine oli koholla..."mittarissa on varmaan vikaa, ei me vielä sinua verenpainepotilaaksi ruveta luokittelemaan". Saattoi onneksi olla vaikutusta edellisen illan pippaloilla, mutta muistin vasta sen jälkeen, että verenpaine heittelee olosuhteiden mukaan.
Sitten paino on kuulema ylärajoilla, että vielä on normaali, mutta ei kestä yhtään lisää. Kiitos taas.
Sitten määräsi kolesterolikokeeseen, kun on niin iso rasitus suvussa, minun tuurilla sekin menee metsään.
Niin ja hemoglobiini oli 173, niin sanoi, että on vähän turhan korkea, käy jatkossakin luovuttamassa verta, niin se laskisi.
Syömiseen ja liikunnan määrään pitäisi haastattelun perusteella kiinnittää huomiota. Siis kun ei kiinnosta liikkuminen liikkumisen vuoksi ja tykkään hyvästä ruuasta, niihin kissanrasvoihin en sotkeennu. On minulla muutakin tekemistä, kuin joka ilta monta tuntia hölkätä pitkin katuja ja kyylätä tuoteselosteita.
Että jäi huono muisto tuosta ja vielä vapaaehtoisesti menin...
Oisi tämä varmaan käynyt siihen urputustopiciinkin, sen verran keljutti.