Tervetuloa foorumiin. Kaikki saavat lukea, mutta kirjoittaa voivat vain kirjautuneet. Liity joukkoon. Kaikki mielipiteet ovat kirjoittajien henkilökohtaisia eikä foorumilla ole mitään osuutta tai vastuuta niihin.
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Venäjä, Malta, Kanada, muita en äkkiä keksi.
Paikkakunnan puutarhuri houkuttelee ohikulkijoita tienvieressä oleville kasvihuoneilleen mainoksella jossa lukee "kukkia poikkeaville"...
Kuvateksti Kalevan verkkolehdessä 12. heinäkuuta:"Salama teki pahannäköistä jälkeä Kajaanissa Parkinniementiellä. Onneksi ihmishengiltä vältyttiin."Kuinkahan pahaa jälkeä ne ihmishenget olisivat tehneet, kun salamakin oli saanut paikat mullin mallin?
"Niinpä sekä Lassen että minun piti vain niellä karvainen "kalkki", purra hammasta ja olla lannistumatta, kun kerran tiesimme, miksi juoksu ei kulje." (SIC) runoilee Lasse Virénin valmentaja Rolf Haikkola kirjassaan Lasse Virénin menestyksen portaat. Karvaisen kalkkiksen olen nähnyt, ja karvaan kalkin osaan kuvitella, mutta mitä lienee karvainen kalkki?
Mielenterveyden keskusliiton Käsikädessä-lehdessä 4/06 Eeva Vänskän kirjoittama artikkeli "Isyys edellyttää tahtomista" alkaa näin:"Isyystutkija Jouko Huttunen Jyväskylän yliopistosta määrittelee isyyden kulttuuriseksi käsikirjoitukseksi, jolla on juurissa riippakiviä."Vähemmästäkin lukijan mielenterveys järkkyy.
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"Venäjä, Malta, Kanada, muita en äkkiä keksi.Olenko minä ainoa, jonka mielestä Maltassa on M-kirjain?