Kirjoittaja Aihe: Rukoustoiminta  (Luettu 35708 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22097
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #75 : 09.02.12 - klo:16:31 »
Joku sanoi, ettei tuo kaataminen ole kovin vaikeaa, koska ihmisellä ei ole varpaita taaksepäin.

Poissa tim1965

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 179
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #76 : 09.02.12 - klo:16:34 »
Taisi olla psykiatri Hannu Lauerma, joka tuollaista sanoi - ellen ihan väärin muista.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22097
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #77 : 09.02.12 - klo:16:37 »
Varpaat ovat kylläkin ortopedin eikä psykiatrin alaa, mutta voit hyvinkin olla oikeassa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #78 : 09.02.12 - klo:17:51 »
Eilen olin tilaisuudessa jossa rukoiltiin lopuksi, muttei kukaan kaatunut, polvistui vain edessä. :eusa_pray:

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #79 : 09.02.12 - klo:19:36 »
Varpaat ovat kylläkin ortopedin eikä psykiatrin alaa, mutta voit hyvinkin olla oikeassa.

Kyllä Lauerma tuntee ihmisen kiireestä kantapäähän.

Mt

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #80 : 09.02.12 - klo:19:42 »
Kävin kerran kokeilemassa erään kaataja-evankelistan kokouksessa
jotta kaadunko ja että mitä siinä edessä oikein tapahtuu.

En kaatunu, eikä siinä minulle ainakaan tapahtunut mitään.

Herra armahda.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #81 : 10.02.12 - klo:19:04 »
Ystävät !

Saan välittää Sarain toivomuksesta esirukouspyyntöä hänen paranemisekseen. Hän on sairaalassa. Vauva on kotona isän hoidossa.

Sinä Vapahtaja, joka kärsit tähtemme, auta nuorta äitiä voimaantumaan ja tervehtymään !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #82 : 13.02.12 - klo:20:08 »
 :eusa_pray: Rukoilen ja huokailen Jumalalle asiaa, jonka Riitta-mummi toi esille edellä.
Siunausta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #83 : 14.02.12 - klo:20:42 »
Minä tarkentaisin tuota huokailua. Ymmärrän esirukouksen mutta voiko joku selittää minulle esihuokailun? Onko kyseessä jokin passiivisempi tai vähemmän tietoinen tyyli rukoilla?  Miksi pitää erikseen rukoilla ja huokailla? Onko se samaa kuin jos huokaisee Jumalalle, joten sekin olisi rukoilun tapa?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10405
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #84 : 15.02.12 - klo:04:05 »

   Rukoilu ilman sanoja on huokailua.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #85 : 15.02.12 - klo:22:13 »
Ei liity mitenkään alkuperäiseen aiheeseen, mutta siis miten voi rukouksessa muka pyytää jotain kovin tiettyä? Täällä Tampereella nyt myllätään seurakuntarakennetta, ja eikös vain yhden seurakunnan sunnuntain pääjumikseen joku seurakuntalainen kiikuttanut esirukouspyynnön, että oma seurakunta saisi pysyä itsenäisenä? Ja nyt kuulemma Kuopiossa päin Ruokasesta piispaa (jos tulisi niin saisikin ensi töikseen torua moista rukoilleita!), ja muistanpa nuoruudestani kuinka muuan täti mieleiselleen pastorille selitti kovastu rukoilevansa tämän puolesta kirkkoherranvaalissa. Omituista minusta.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #86 : 15.02.12 - klo:22:19 »
Minä tarkentaisin tuota huokailua. Ymmärrän esirukouksen mutta voiko joku selittää minulle esihuokailun? Onko kyseessä jokin passiivisempi tai vähemmän tietoinen tyyli rukoilla?  Miksi pitää erikseen rukoilla ja huokailla? Onko se samaa kuin jos huokaisee Jumalalle, joten sekin olisi rukoilun tapa?

Hes. 2:10
   
Ja hän levitti sen minun eteeni, ja katso: se oli kirjoitettu täyteen sisältä ja päältä. Ja siihen oli kirjoitettu itkuvirret ja huokaukset ja voi-huudot.

Ap. t. 15:8
   
Ja Jumala, sydänten tuntija, todisti heidän puolestansa, antaen heille Pyhän Hengen samoinkuin meillekin.

Room. 8:26-27
26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
   
Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #87 : 15.02.12 - klo:22:21 »
Jeesus sanoo myös näin:

Joh. 4:23
   
Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.  :eusa_pray:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #88 : 15.02.12 - klo:22:24 »
Poisto.
Tuli kahteen kertaan kun kone meni jumiin.  :eusa_angel:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Rukoustoiminta
« Vastaus #89 : 12.04.12 - klo:23:48 »
Erään naishenkilön puolesta.
On niin täynnä vihaa, katkeruutta ja ivaa kaikkea uskoon liittyviin asioihin.
Että saisi vapautua painoistaan. :eusa_pray:
-Kiitos ja siunausta.