Kirjoittaja Aihe: Körttifoorumi  (Luettu 9900 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Körttifoorumi
« : 08.08.08 - klo:06:04 »
Aholansaaressa on 12.-14.9. Körttifoorumi ja Etelästä yhteiskuljetus. Joko voi ilmoittautua?
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Körttifoorumi
« Vastaus #1 : 08.08.08 - klo:10:58 »
Tuttuun tapaan minä pistän linkkiä kehiin: Körttifoorumin ohjelma.

Ja jo voi.

Poissa Riina

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 33
Körttifoorumi
« Vastaus #2 : 27.08.08 - klo:17:05 »
Yhteiskuljetuksen reitti määräytynee lähinnä sitä tarvitsevien ja kyytiin ilmoittautuneiden mukaan,
mutta moneltako on etelästä päin lähtö?
Onko tästä jo jokin arvio / tarkempi tieto jossain?
i'm off like an aeroplane

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Ahiksen Foorumiin
« Vastaus #3 : 29.08.08 - klo:12:37 »
Lainaus käyttäjältä: "Riina"
Yhteiskuljetuksen reitti määräytynee lähinnä sitä tarvitsevien ja kyytiin ilmoittautuneiden mukaan,
mutta moneltako on etelästä päin lähtö?
Onko tästä jo jokin arvio / tarkempi tieto jossain?

Olen ymmärtänyt, että Aholansaaren Körttifoorumiin ilmoittautuneille tiedotetaan aikanaan kuljetuksesta, ja että se on bussi. Jos etelästä esim. ei lähde bussillista, se ei estä bussin starttia, mutta keräily vie enemmän aikaa ja matka on sen mukaisesti tietysti pidempi.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Körttifoorumi
« Vastaus #4 : 29.08.08 - klo:20:30 »
Lähden sinne etelästä joka tapauksessa. Jos en bussilla niin omalla autolla. Kyytiin sopii jos menen autolla.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8324
Tekis mieli tulla
« Vastaus #5 : 31.08.08 - klo:16:49 »
Onks millanen siellä majoitus jos tulee paljon porukkaa?

Aattelin jos on tosi täyttä, niin sitten tuun vaan Lauantaiksi.
Vaikka tälläinen pieni kasa luita mahtunee vaikka lakkihyllylle.

Mitäköhän ne tapaamiset on, mitä ohjelmassa on?
Ei kai mitään virallista esittely ja muuta selaista, kun oon aika epävirallinen.

Moniko on jo ilmottautunut.
Tik toc.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Re: Tekis mieli tulla
« Vastaus #6 : 31.08.08 - klo:22:29 »
Lainaus käyttäjältä: "Viisveisaaja"

Tässä on yksi. Eiköhän tuonne mahtune muuallekin kuin lakkihyllylle. Ei se virallista ole. Ohjelmaan merkityissä tilaisuuksissakaan ei kierrätettäne nimilistoja. Yleistä esittäytymistä ei ole, on siellä sen verran porukkaa. Saunassa on uusi kiuas ja ruoka on hyvää. Paavon pirtin seuroissa voi olla viileää, siis ilmanala, ei tunnelma.

Mt

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Körttifoorumi
« Vastaus #7 : 02.09.08 - klo:16:43 »
Lainaus käyttäjältä: "Viisveisaaja"
Onks millanen siellä majoitus jos tulee paljon porukkaa?

http://www.aholansaari.fi/


Lainaus käyttäjältä: "Viisveisaaja"
mitä ohjelmassa on?

Körttifoorumin ohjelma.


Lainaus käyttäjältä: "Viisveisaaja"
Moniko on jo ilmottautunut.

N. 100
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Körttifoorumi
« Vastaus #8 : 02.09.08 - klo:21:38 »
Minä lähden tuona viikonloppuna mummolaan omenoita poimimaan. Pitäkäähän hauskaa!

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Körttifoorumi
« Vastaus #9 : 07.09.08 - klo:05:30 »
Sana tulee lihaksi.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Körttifoorumi
« Vastaus #10 : 14.09.08 - klo:16:34 »
Kiitokset Körttifoorumista mukana olleille ja virtuaalisen Körttifoorumin väen tapaamisen keskusteluista siihen osallistuneille. Mukava tuokio oli. Kotona ollaan.

Poissa veijo

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 23
Körttifoorumi
« Vastaus #11 : 15.09.08 - klo:21:39 »
Kiitokset vaan teillekin Seppo ja Liisa. Oli kiva tavata ihan livenä.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Körttifoorumi
« Vastaus #12 : 15.09.08 - klo:22:00 »
Kun Liisa jo hoiti tuon kiitoksen, niin minä voin kehua.

Olipa mahtava tilaisuus. Rakastan tuota voimallista veisuuta, kun itse olen veisuukyvytön. Esa Ruuttunen ja Jaakko Löytty pitivät mahtavan 1,5h konsertin kaiken hyvän asiaohjelman lisäksi. Kiitos vaan isännille, jotka tekivät tilaisuuden mahdolliseksi.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Re: Tekis mieli tulla
« Vastaus #13 : 15.09.08 - klo:23:05 »
Lainaus käyttäjältä: "mt"
Lainaus käyttäjältä: "Viisveisaaja"

Tässä on yksi. Eiköhän tuonne mahtune muuallekin kuin lakkihyllylle. Ei se virallista ole. Ohjelmaan merkityissä tilaisuuksissakaan ei kierrätettäne nimilistoja. Yleistä esittäytymistä ei ole, on siellä sen verran porukkaa. Saunassa on uusi kiuas ja ruoka on hyvää. Paavon pirtin seuroissa voi olla viileää, siis ilmanala, ei tunnelma.

Mt

Muuten piti paikkansa, mutta oli siellä esittäytymiskierros. Siitä selvisi kun rykäisi nimensä ja paikkakunnan. Ei kukaan tullut tenttaamaan, että ootkos varmasti Helsingistä. Eikä Paavon pirtissäkään ollut viileää.

Hyvä reissu, minulle seurojen annin tiivistää Siionin virsi 66.

Jos nyt harmittaa, ettei tullut, niin lokakuun lopussa saaressa on Aholansaaren ystävien viikonloppu - ystäväksi kelpaa jokainen, joka tulee tuolloin (24.–26.10.) saareen. Veisuuta, seuroja, pohdiskelevia tilaisuuksia. Tervetuloa.

Mt

Poissa Penanpoika

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 115
    • matteuspentti.com
Körttifoorumi
« Vastaus #14 : 15.09.08 - klo:23:34 »
Körttifoorumi oli kuin pienet Herättäjäjuhlat. (Varsinaisia seuroja oli tosin vain kahdet.) Minulle suurin anti oli se, että kaikenikäiset olivat yhdessä ja aitoja kohtaamisia tapahtui. On mukava tavata eri ikäisiä körtti-immeisiä. Ja muutenkin onnistunut tapahtuma oli mielestäni. Sopivasti hengellistä ja asiasisältöä. Kiitos, ja terkkuja uusille tutuille!