Keskustelu > Yleinen keskustelu

Yhdestoista urputusketju

(1/26) > >>

Sarai:
Työpaikan tiedonkulku mättää siinä määrin, että sain tiedon erään työyhteisön jäsenen kuolemasta nähdessäni lipun puolitangossa. Ei ollu rehtorille tullu mieleen infota apulaisrehtoria asiasta. Oppilaat kyseli pihalla, että kuka on kuollut, ja oli vähän nihkeä sanoa, että en tiedä. Puhumattakaan siitä, mitkä vaihtoehdot omassa päässä pyöri...

Pena:
Asuin koulupoikana kerrostalossa. Eräänä aamuna talonmiehen rouva nosti lippua puolitankoon. Kiireinen rouva kivahti: - Kuka nyt taas on kuollut? Vastaus oli: - Meidän isä.
Kuolemasta ei pitäisi koskaan puhua kiireessä.

Talkkari oli muuten kunnon äijä, rauha hänen muistolleen. Ensimmäinen fillarini oli hänen remontoimansa, nyt taitaa olla vasta neljäs käytössä.

PekkaV:

--- Lainaus käyttäjältä: Sarai - 04.10.10 - klo:11:15 ---Työpaikan tiedonkulku mättää siinä määrin, että sain tiedon erään työyhteisön jäsenen kuolemasta nähdessäni lipun puolitangossa. Ei ollu rehtorille tullu mieleen infota apulaisrehtoria asiasta. Oppilaat kyseli pihalla, että kuka on kuollut, ja oli vähän nihkeä sanoa, että en tiedä. Puhumattakaan siitä, mitkä vaihtoehdot omassa päässä pyöri...

--- Lainaus päättyy ---

Olen luullut, että apulainen on avuksi eikä autettava.

Leena:
 >:( Minäminä... tuo avoimen yliopiston sompulointi saa joskus minut...  >:( >:( minä en nyt sano enempää siitä asiasta mutta minä en tykkää kun ei neuvota vaikka pyytää.

Pirska:

--- Lainaus käyttäjältä: satman - 04.10.10 - klo:11:48 ---Olen luullut, että apulainen on avuksi eikä autettava.

--- Lainaus päättyy ---
   :017:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta