Kirjoittaja Aihe: Unet  (Luettu 112897 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« : 26.02.05 - klo:20:32 »
Eli mistäs olette nähneet unta?
Viime yönä tai joskus? Mikä on jäänyt mieleen?

Itse näin viime yönä unta Janne Ahosesta.. Oltiin vähintäänkin tosi hyviä ystäviä ja hengailtiin jossain... :D
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Unet
« Vastaus #1 : 26.02.05 - klo:20:41 »
Et kai vaan oo ihastunu Janneen :wink:

Itse näin viime yönä aika hämärää unta, ja se kesti ennenkaikkea pitkään... Eli yli 12 tuntia :D . Yleensäkin muistan mitä unia olen nähnyt, pitää vain heti herättyään painaa mieleen pieniä asioita (henkilöt yms...).

Itse en osaa nähdä unta julkisuuden henkilöistä, tai en ainakaan muista koskaan nähneeni... Enemmänkin unissa esiintyy minulle jossain määrin tuttuja henkilöitä.

Viimeöinen uni tosin on sellainen että en viitsi julkisesti siitä enempää puhua... Mutta hyvä uni kuitenkin :D

Poissa Kristian

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 222
Unet
« Vastaus #2 : 26.02.05 - klo:22:30 »
Minä en juuri koskaan muista jälkikäteen, että mistä olen nähnyt unta.

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
Unet
« Vastaus #3 : 26.02.05 - klo:23:04 »
Mannaryyni, mielenkiintoinen aihe! Itse olen nähnyt joitakin todella erikoisia unia. Viimeisin mieleen jäänyt oli aika hauska; olin saanut tehtäväkseni ulkoiluttaa kahta gerbiiliä, jotka olivat todella pieniä, suunnilleen sentin pituisia. Lisäksi ne hyppivät paikasta toiseen kuin kirput, ja valitettavasti hukkasin toisen. Toisen laitoin takaisin häkkiin, joka oli suurinpiirtein nyrkin kokoinen.  :)

Poissa PP

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Unet
« Vastaus #4 : 27.02.05 - klo:01:29 »
mä toisinaan muistan mistä oon nähny unta, mutta nyt ei oo vähään aikaan näkyny mitään mikä ois jääny mieleen.
The healing hand held back by the deepened nail

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Unet
« Vastaus #5 : 27.02.05 - klo:10:33 »
Kävin sitte Pariisissa viimeyönä... Oli mielenkiintonen uni :D

Poissa millaiko

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
Re: Unet
« Vastaus #6 : 27.02.05 - klo:11:39 »
Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni"
Itse näin viime yönä unta Janne Ahosesta.. Oltiin vähintäänkin tosi hyviä ystäviä ja hengailtiin jossain... :D


Hei minäkin olen nähnyt unta Janne Ahosesta! :D Tosin siinä unessa mulla oli poika, semmonen pieni ja söpö ja Janne tuli ja hakkas sen. Yritin sitten soittaa 112 mutta siellä vaan soi semmoinen odotuslaulu että "kaikki on hyvin lallallaa" tms. Sitten menin meidän koulun rehtorille selittämään, että Jannelle on tehtävä jotain, se on sekaisin, mutta koska reksi ei tehnyt mitään, otin poikani ja lähdin ilmeisesti Saksaan jossa törmäsin turkulaisiin pummeihin.

Unet on mielenkiintoisia. Vähän aikaa sitten sain pullon absinttia kouluni kuraattorilta, toissayönä olin isäni sedän hautajaisissa (oikeastikin kuoli tässä pari yötä sitten) joiden maisema tosin sekoittui Half-lifeen (pelannut sitä liika eh) ja menin sitten tanssimaan niitylle ja taisin veisata Siionin virsiä muutaman.

Hulluin ikinä oli varmaan kun näin unta yhdestä kaveristani. Unessa olin hänen keikallaan jossain jäähallintapaisessa. No, aamulla sitten saan siltä pojalta viestin että "tänään siellä ja siellä keikka n.klo 13 tuu kuuntelee". Kirjottelin siinä sitten takaisin jotain kun älysin että hei, keikka. Kerroin, että olin nähnyt unta jossa poika bändeineen soittaa hallissa jne. Kohta tuolta tulee viesti takaisin että joo, no soitettiin eilen yöllä semmosessa mustassa matalalavaisessa puoliputkihallissa. Siinä vaiheessa oli aika wtf-olo.
"jossei oo lempeä sydämessä
maailma on vaan iso pimeä metsä"

Poissa MillaB

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 93
Unet
« Vastaus #7 : 27.02.05 - klo:12:27 »
Mieleenpainuvin ja traumaattisin uneni on ollut varmaan se, kun Onnenpyörän juontaja Janne Porkka kidnappasi minut ja mummoni.  Tämä tuotti niin pahaa oloakin, että piti herätä oksentamaan. Tästä on jo kauan aikaa, mutta Janne Porkka saa minut vieläkin voimaan pahoin.
"On ne voit bien qu'avec le cœur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Poissa Kontrabasisti

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 7
Unet
« Vastaus #8 : 27.02.05 - klo:12:59 »
Näin unta että soitin kankaasta valmistettua mittaamattoman arvokasta vanhaa selloa.

(ehkä joku selitys tälle: vietin viime yön partioretkellä metsässä, valvoin neljä tuntia kipinässä...Toisin sanoen: Helvetin esikartanoissa)  :D

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« Vastaus #9 : 28.02.05 - klo:19:28 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Et kai vaan oo ihastunu Janneen :wink:


Olisikin... :lol:

Niin. Olenhan mä nähnyt unta myös siitä että olin Hyvinkään herättäjäjuhlilla, jonka oheistapahtumana oli hevostaidenäyttely jossain tähtitornin tapaisessa rakennuksessa ja ostinpa siellä vielä Sormuksen ritarien viimeiset puhelut - nimisen kirjan... Kivat oli neki pippalot :D
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Nooris

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 71
Unet
« Vastaus #10 : 02.03.05 - klo:17:25 »
Minä näin tässä viime aikoina nin sairaan unen ettei sitä kehtaa edes kertoa! Se oli jotain niin omituista että alkaa oma mielenterveys hieman epäilyttää... Sanottakoon sen verran että siihen liittyi kesäinen Suomi, Apulanta-yhtye, pyhä norsu ja kolme intialaista miestä. Se oli SAIRASTA.
Wombaaaaa!

Poissa -JuuSo-P-

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 73
Unet
« Vastaus #11 : 02.03.05 - klo:18:01 »
Olen nähnyt viime aikoina unia tyttöystävästäni..  :wink:
-JuuSo-

Poissa Mehis

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 11
Unet
« Vastaus #12 : 02.03.05 - klo:18:35 »
Oliskohan ollut viime viikolla, kun nukuin tosi huonosti, silleen et en oikein aamulla tiennyt olinko nukkunut ollenkaan. Siinä unessa mietin, kuinka huonosti nyt nukun ja ajattelin että tämä on kuin soittaisi pianoa vain oikealla kädellä, syvyys puuttuu..Muitakin vertauksia keksin, en muista enää mitä, mutta hulluja ne oli.  

Aamulla kun herätyskelloon säpsähdin, muistin edelleen kaiken. Tiedä sit et nukuinko ollenkaan, mut ihan tajuissaan en kyllä sellasia juttuja olis keksinyt..

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
possu joka ei koskaan herännyt :)
« Vastaus #13 : 04.03.05 - klo:14:41 »
Lainaus käyttäjältä: "-JuuSo-P-"
Olen nähnyt viime aikoina unia tyttöystävästäni..  :wink:


Oi, olen otettu. Mää mäin joskus pienenä unta että olin jossain pienessä ihan vaan sementtisessä huoneessa jonka keskellä oli tiilimuuri. Toisella puolella oli hirvee sotku mutta toinen puoli oli ihan tyhyjä.  Sen muurin päällä nukku Nasu-possu ja kuulu semmonen dramaattinen ääni: "POSSU JOKA EI KOSKAAN HERÄNNYT..." Mää menin sinne muurin tyhjälle puolelle ja se muuri kaatu mun päälle ja mää sieltä tiilenkappaleitten joukosta huusin että "Joulupukki ja tontut, auttakaa!"  :roll:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« Vastaus #14 : 04.03.05 - klo:15:04 »
Näin viime yönä unta, että ajoin jääradalla tyhjällä linja-autoilla ja jarru ei toiminut ja ajoin aitan takana katolleen... Ei käynyt kuinkaan ja sitten olinkin jonkun häissä ja puhuin jonkun juopon kanssa... Oli outoa.
Tänä iltana kaikki onnistuu.