Kirjoittaja Aihe: Unet  (Luettu 112891 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Unet
« Vastaus #30 : 16.04.05 - klo:10:14 »
Muistaisitko muuten Vompsu, miten se Mursuherran uni meni siellä Vladivostokin junassa? Vaikka ehkä ko. henkilön pitäisi itse kertoa se, jotta se olisi yhtä hulvaton kuin itse sen kuullessani.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #31 : 16.04.05 - klo:11:19 »
Mää näin jotain ihan kummallista unta. Siinä joku nukku meiän ojassa. Muuta mää en sit muistakkaan.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #32 : 18.04.05 - klo:14:41 »
Hassua. Mää olin halpahallissa mun perheen kanssa ja se näytti ulkoa päin halpahallilta mut sisältä se oli Ylivieskan kärkkäinen. Me sielä kuleskeltiin ja jostain syystä mun pikkuveli Mikko istu ostoskärryssä siinä lastenistuimella mikä niissä usein on ja sit se rupes sielä valittamaan että "Äiti, mulla on nälkä! Ostetaan popparia! Mää haluun popparia!" Siihen tuli joku mies ja sano että "Ettekö te saa tuota poikaanne kuriin?!" Määki raivosin Mikolle että "Sää oot 13 etkä 3, voi hyvänen aika! Nyt loppu tuommonen käyttäytyminen!" Mää lähin siinä sitte jo ulko-ovelle päin ja sit sieltä ovesta ryntäs hirvee määrä jotain turvamiehiä ja tuli kuulutus että "Liikkeessä on hätätilanne! Asiakkaita pyydetään poistumaan välittömästi!" Sielä oli joku pommi tai semmonen. Mää sit juoksin sieltä ulos ja yritin ettiä meiän autoa mut se ei ollu siinä oikialla halppiksen parkkipaikalla vaan se oli yhen kalusteliikkeen siinä vieressä paikalla. Muu perhe oli jo sielä autossa ko mää tulin sinne ja mää aattelin että "nyt ne jätti mun tänne" mut kyllä mää silti kerkesin siihen autoon.

Sit mää heräsin mikron hurinaan ja aattelin että nyt ne tekee Mikolle niitä poppareita mut sit mää rupesin ihmettelemään että mitäs mää sitte täällä sängyssä teen? :roll:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
Unet
« Vastaus #33 : 18.04.05 - klo:16:08 »
Viime yönä piti taas vaihteeksi katsella armeijaunta. Olin päivystäjänä ja piti lähteä käymään ulkona, ja mietin että mitähän hanskoja piti käyttää palveluspuvun kanssa. Löysin sitten nahkahanskat hyllyltä.

Kerrassaan tylsä uni. Ei ollut edes rynkky hukassa, niinkuin tavallisesti inttiunissa.

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Unet
« Vastaus #34 : 18.04.05 - klo:21:26 »
näin unta äsken että puristin rheespun päähän sitruunamehua.
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« Vastaus #35 : 19.04.05 - klo:13:17 »
Näin unta, jossa ensin pahoinpitelin erään jätkän, koska tämä heitti irtokarkkeihini hiekkaa. Sitten, jätkän loukkaannuttua vein tämän sairaalaan taxilla ja mietin, etten voi rakastua ihmiseen, jota olen kuristanut... Kumma uni :p
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Jenna

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 4
Unet
« Vastaus #36 : 25.04.05 - klo:20:50 »
Minä näin kerran unta, että yksi ystävä soitti mulle, kun ei ollut pitkään aikaan soitellut. Seuraavana päivänä se todellakin soitti. Outoa, näin niinku enneunen.  :shock:

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
Unet
« Vastaus #37 : 25.04.05 - klo:23:29 »
Viime yönä näin aika cyberpunk-vivahteista unta. Kirjoitin sen heti ylös, kun heräsin yöllä.

Maailmassa oli tapahtunut jokin valtava katastrofi, ilmeisesti ydinsota, ja suurin osa ihmiskunnasta oli pyyhkiytynyt pois. Jäljelle jääneet ihmiset hallitseva taho oli orjuuttanut. Itse kuuluin unessa ns. paremman luokan orjiin, "lurkkeihin", joiden tehtävänä oli järjestellä arkistoja ja tehdä muita kevyitä konttoritöitä. Lurkit tunnisti siitä, että työpukuna oli pörröinen nallepuku. Yön ajaksi nämä toimisto-orjat vietiin häkkeihin nukkumaan, jotka olivat todella pienikokoisia. Alempiarvoiset lurkit laitettiin yöksi sellaiseen 2x1x1,5m -kokoiseen häkkiin, ja yhteen sellaiseen mahdutettiin jopa kahdeksan henkeä, niin että kukin mahtui vain makaamaan. Itselläni oli omassa käytössä tuollainen kokonainen häkki, mutta siellä oli niin tuskallista olla, että ryhdyin kapinaan, ja silloin minut lähetettiin välittömästi ulos. Nallepuku ja silmälasit otettiin pois, ja minut kuljetettiin junalla kauas kaupungista, "ihmisten kaatopaikalle", jonne vietiin kaikki järjestelmän vastustajat ja sairaat, joita ei siis terveydenhuollon puuttuessa hoidettu. Löysin maasta monokkelin, jonka avulla näin kaukana kaupungin himmeänä kajastavat valot, ja jäin seisomaan happosateeseen. Heräsin hieman tuskalliseen olotilaan.

Poissa Artok

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
Unet
« Vastaus #38 : 26.04.05 - klo:11:04 »
Eilen näin ihan välähdyksenomaisesti unen, jossa mustekala sieppasi minut ja kohteli minua kaltoin.Se oli ihan sairaan lyhyt.Olin silleensä puoliunessa.Tai nyt kun tarkemmin ajattelin niin olkohan tuo peräti jonkinlainen valvekuva? :?
"Joku on sanonut, et viisautta on nähdä se, ettei oikeastaan näekään yhtään mitään..."

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #39 : 26.04.05 - klo:16:16 »
Unet kestävät oikeasti keskimäärin 1,5 sekuntia. Hassua.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Unet
« Vastaus #40 : 26.04.05 - klo:17:41 »
nyt viime viikonloppuna kun olin aamisuun aluetapahtumassa, ulkona oli mieletön kuutamo.. siis aivan todella käsittämättöman maaginen.... ja sitä peitti pilvet silleen kauniisti ja sit näkyi yksi tähti, tuijoteltiin auran kans pihalle ja juteltiin siinä vaikka kello oli jo mitä(n.3 aamulla?) ja mentiin siitä sit nukkumaan joskus. tämä kuutamo saattoi vaikuttaa sueraavan yön uneeni pahasti, olin metsässä vaeltamassa mulla oli päällä sellanen valkonen pitkä viitta, ja siellä oli kuutamo saman tyylinen kuin sinä yönä, ja kävelin pitkän aikaa.... sitten jossain vaiheessa huomasin viilettäväni metsän halki valkoisen suden selässä, toisella puolellaan musta ja toisella harmaa susi.... ja sitten se loppu jotenkin hämärästi niinkuin monet unet loppuvat.... :D
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Unet
« Vastaus #41 : 26.04.05 - klo:19:03 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Unet kestävät oikeasti keskimäärin 1,5 sekuntia. Hassua.
Häh? Kyllä mun unet ainaki monesti kestää koko yön. Eli alkaa iltasella, ja kestää aamuun asti. Monesti olen myös huomannut kun olen jotakuta seurannut joka puhuu unissaan, että ihan loogisesti homma etenee, ja kestää jopa tunteja.

Mistäs tuo on peräisin tuo 1,5 sekuntia? En kyllä kovin äkkiä usko ennen kuin on luotettavat todisteet pöydässä. Ja jos pitää paikkansa, niin joku selitys sille että miten ihmeessä aika tavallaan pysähtyy, kun unta näkee jos se kauankin kestää.

Mää näin kyllä niin kummallista unta tässä taannoin ettei mitään rajaa. Olin vissiin kalajoella, ja ravasin koko ajan erään kaverin kanssa paikoista toisiin. Muistaakseni paettiin jotakin/joitakin, oliskohan ollut poliiseja. Välillä kyllä käytettiin autoakin. Kummallisinta siinä oli se, että meidän autotallin ovi oli siirtynyt Kalajoen keskustaan, ja siitä saattoi ajaa talliin sisälle hyvin helposti avaamatta sitä ilman että auto moisesta toiminnasta olisi mennyt miksikään.

En alkuunkaan ymmärrä mitä nuo unet tarkoittavat. Epäilen kyllä vahvasti että humpuukia taitaa olla joku unien tulkinta...

Anonymous

  • Vieras
Unet
« Vastaus #42 : 26.04.05 - klo:21:06 »
mitäs on tultu tehtyä kun tollasia unia näet??? :twisted:

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Unet
« Vastaus #43 : 26.04.05 - klo:21:27 »
Keneltäkäs vieras tuota tiedustelit??? Jos minulta, niin tarkentaisitko hiukan... Että minkälaisia unia, ja mitä meinasit sillä että mitä on tullu tehtyä... Tyhmät ei tajua ja muilta menee ohi :lol:

Poissa Iha Miikka Vaan

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Unet
« Vastaus #44 : 26.04.05 - klo:22:50 »
Itse asiassa minulla on unet aika harvassa mitä muistan, mutta nyt tuli yksi elämän vaiheeseeni :lol:  liittyvä uni! :)  Koska saan ajokortin tuossa ensikuun lopulla, ja ostan varmaankin vanhemmilta toytoa carina e:n 2.0 litrasen ruiskulla toimivan bensa auton, niin tottakai minun pitää nähdä heti unta tästä. En ole ikinä ollut mikään auto mies, mutta kuitenkin näin unta heti minkälaiseksi autoni laitan. SE jää kuitenkin minun salaisuudeksi :lol:  mutta sen voin kuitenkin paljastaa : "Hieno tuli" :lol: