Kirjoittaja Aihe: Unet  (Luettu 112891 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mehis

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 11
Unet
« Vastaus #15 : 06.03.05 - klo:13:29 »
Mä näin toissa yönä unta, että oltiin ahisten kanssa Tahkolla, ja laskettiin sieltä huipulta pulkilla alas. Se oli tosi kivaa!, matka alas kesti ainakin puoli tuntia, vaikka vauhti oli huimaava.  Reitin varrella oli metsiä yms, hienot maisemat oli.   :D

Poissa millaiko

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
Unet
« Vastaus #16 : 06.03.05 - klo:14:09 »
Viime yönä näin mä semmosta unta jossa aloitin ratsastuksen uudelleen. Samalla tallilla millä aikaisemmin ratsastin, paitsi että hevosia oli hirveästi uusia. Aina välillä nään unta joissa oon hevosten kanssa tai alotan ratsastuksen uudelleen, ne on ahdistavia koska rupean aina miettimään että miksi ihmeessä lopetin sen, ja että miksi täällä ei ole mukavaa tallia ja semmosta. Ei yhtään kivaa. Sit ku oon iso niin mulla ihan varmasti on hevonen.
"jossei oo lempeä sydämessä
maailma on vaan iso pimeä metsä"

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #17 : 07.03.05 - klo:17:48 »
Mää näin unta että mulla oli lumilauta ja mää osasin melkein jopa käyttää sitä *lasketellut kolme kertaa... :roll: *
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa -JuuSo-P-

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 73
Unet
« Vastaus #18 : 07.03.05 - klo:17:56 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Mää näin unta että mulla oli lumilauta ja mää osasin melkein jopa käyttää sitä *lasketellut kolme kertaa... :roll: *


Siinäpä vasta omaperäinen uni..  :lol:  Itse olen nähnyt unta että olen yksityisetsivä jä pakenen kauniin naisen kanssa ikkunasta ja joudun jättimäisen auringonkukan päälle (?) ja kun me hyppäämme kukan päältä niin maahan osuessa mä heräsin kun se putous tuntui oikeasti vatsassa..  :lol:
-JuuSo-

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Unet
« Vastaus #19 : 12.03.05 - klo:11:44 »
mun unet viime aikoina... hmm... viimenen minkä muistan oli sellanen kuin:
olin netissä, mutta tietokoneen sisässä! ja siellä mulla oli seurana 2 leffa tähteä,kevin zegers ja elijah wood, me vaellettiin ympäri nettiä ja tavattiin muita ihmisiä, se oli yhtä äkkiä ihan vihreä ja sitten sieltä vihreän keskeltä ilmestyi peltsi(ylex:än juontaja) ja se puhui meille jostain gaalasa jonne meitä tarvittiin... sitten heräsin
se oli tosi hämärä uni mun mielestä, se on ainakin var maa että olen kuunnellut liikaa ylex:ää!  :wink:
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« Vastaus #20 : 12.03.05 - klo:19:10 »
Näin unta, jossa ratsastin yhdellä ihanalla hevosella, Starilla, ja kas, seuraavana päivänä tunnilla ratsastin sillä, enkä siis ollut aikaisemmin edes nähnyt sitä!!!
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Unet
« Vastaus #21 : 13.03.05 - klo:16:22 »
Vompsu uneksi aika unen tossa Hörrykän aikoihin (ja onneksi se antoi minulle anteeksi herättyään), mutta vompsu kertotkoon itse.

Mutta näimpä itsekkin unta:

Olin Kreikkalais tyylisessä Mozartin temppelissä. Jokainen huone oli koristteltu joko taustalla soivalla Mozartin musiikkilla tahi sitten herralle omistetulla patsaalla tai muulla monumentilla.

Keskellä koko 20km korkeaa tornia menee semmonen tuuli tunneli jonnekkin alas, tutkittuani (olin semmonen Indiana Jones argeologi) ylemmät kerrokset rupesin huvikseni hyppimään siinä tuulikuilussa puolelta toiselle, siinä kun oli sellaiset kerroksen väliset ikkunat.

Noh siinä aikani loikittuani siinä 20km pudotuksen yllä sitten hyppy jää vähän lyhyeksi ja putoan sen matkan alas. Onneksi siellä pohjalla oli lehti kellari japutoaminen ei sattunut yhtään (!!!).

Lehtikellari oli hämyisä ja siellä täällä paloi soihtuja. Mozartin musiikki oli vaiennut ja tillalla oli uhkaava murina. Päättelin että murina tulee edessä olevasta luolasta. Luolaan astuessani minua vastassa seisoi Behemont joka istui luolassa pöydän ääressä pelikortti pakka kädessä ja knallipäässä.

Behemont sitten otti ja haastoi minut erään pokeria. Juuri kun innostuin siitä että kerrankin pärjään korttipelissä tajuan että Behemont koittaa huijata pelissä!
-"Petkuttaja!"

Behemont kerkisi vain nousta ylös ja sitten heräsin.

Nukkuminen on toiseksi kivointa mitä voi tehdä, Heti valveilla olon jälkeen.
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #22 : 18.03.05 - klo:14:53 »
Tämmönen:

Olin helsingin rautatieasemalla joka näytti pikemminkin joltain satamalta ko rautatieasemalta  :D  sielä oli 6 eriväristä junaa joissa oli kaikissa joku keskustelunaihe. Mää halusin mennä vihreeseen junaan ko sielä keskusteltiin jostain mielenkiintosesta (oisko ollu jotain körttiläisyyestä tms.) mut sit mun serkku tuli siihen ja rupes että mää meen varmaan tuohon keltaseen junaan ko se ei mee niin hurjaa vauhtia, tuo musta juna on ihan kamala! Yhtäkkiä se oliki huvipuisto (edelleen hesan rautatieasemalla) ja ne kaikki junat oli vuoristoratoja  :shock:  Mää en ehtinykkään siihen vihreeseen junaan ko se lähti sillä aikaa ko mää jutustelin mun serkun kanssa ja mää sitte päätin mennä sen kanssa samaan junaan vaikka mää olisin mielellään menny siihen mustaan. Sillon se musta juna lähti liikkeelle ja se meni varmaan äänennopeuella ja mää olin että onneks en menny tuohon!  Sit se mun serkku meni jo sinne keltaseen junaan ja ko mää yritin mennä nii se juna lähtiki liikkeelle! Mää aattelin että no jos mää painan ovenavausnappia nii kyllä mää varmaan pääsen sisälle vaikka se juna liikkuuki. Kyllä mää sitte pääsin ko konnari tarras mua hiuksista kiinni ja veti mut sinne junaan.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Unet
« Vastaus #23 : 19.03.05 - klo:22:04 »
Olin eilen Äänessä ja Vimmassa soittamassa. Edeltävänä yönä näin tämänlaisen unen:

Bändikisa oli pidettämän Koskelan nuorisotalolla, kuten oikeastikin oli. Lähdin matkaan reilusti ajoissa, koska en tiennyt reittiä paikalle. Koskelaan päästessäni nuorisotalo osoittautui koulukseni (Sibelius-lukioksi), ja sisäänpääsy tapahtui maanalaisen avaruushissin kautta. Siinä sitten hississä pohdin syntyjä syviä avaruuden läpi kiitäessäni. Edelleen siis maan alla. Päästyäni perille esiintymislava oli ruotsinluokassani, joka oli täynnä ihmisiä. Olin hieman myöhässä, bändikaverit istuivat luokan edessä pulpeteilla, kitaristi melodikalla ja rumpali kattilalla ja puurokauhalla aseistettuna. Itse olin unohtanut soittimeni kotiin, mikä ei sinänsä haitannut, koska kilpailun tuomaristo hetimiten tuli ilmoittamaan meille, ettemme saisi soittaa ollenkaan, koska rumpali oli soittanut heille  suutaan.

Uni oli enteellinen, ei tullut meistä vielä tähtiä.

Poissa Yasmin

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 22
Unet
« Vastaus #24 : 24.03.05 - klo:19:23 »
Tässä yksi yö näin unta, että olin viemässä koiraani eläinlääkäriin, mutta unohdin kumminkin koiran kotiin. Yritin siinä lääkärille selittää koiran oireita ja lääkäri tuumi, että olisi hieman helpompaa, jos se koira itse olisi paikalla. Lähdin sitten hakemaan koiraa, mutta en muistanut mihin olin auton parkkeerannut.

Usein näen unta, etten muista mihin olen auton parkkeerannut tai sitten on satanut lunta niin hirveästi, että auto on jonnekin hautautunut enkä löydä sitä. Toinen usein toistuva uni on se, että ajan autolla ja koetan pysyä liikenteen mukana, etten olisi tien tukkona. Se vaan on vaikeaa, kun en jaksa polkea niin kovaa.  :roll: Ne on tosi ahdistavia unia.

Koiristanikin näen usein unta. Pari kertaa olen nähnyt unta vanhimman koirani kuolemasta ja kerran nuorin koirani oli kadonnut jonnekin. Onneksi yleensä koiraunet on hauskoja. Esim kerran vanhin koirani istui talousjakkaralla ja söi lusikalla viiliä.  :lol: Vastaikää näin samaisen koiran olevan Aisapari-sarjan Grügerin ja Ahrensin avustaja, joka ratkoi tosi taitavasti rikoksia. Se ei vaan saanut nukkua kertaakaan sinä aikana, kun rikosjuttu oli kesken, koska se olisi muuten unohtanut kaiken. Usein olen nähnyt myös että jostakin koirastani on tullut agility-valio tai agilityn Suomen mestari. Ollaan muka kisoissa ja sitten meitä kuvataan ja haastatellaan telkkariin ja lehtiin. Meitä juhlitaan kovasti ja me ollaan tosi kuuluisia ja ihailtuja. :)

Hmm... mitäköhän nämä unet kertovat minusta... :oops:

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
Unet
« Vastaus #25 : 02.04.05 - klo:19:00 »
Viime yönä olin lämmittämässä ulkosaunaa, ja kuulin ulkoa huhuilua. Pöllöhän se siellä huhuili. Ilmeisesti sytykkeeksi tarkoitettu sanomalehti, joka oli kädessäni, paljasti yllättävät uutisen: kyseessä oleva pöllö oli tuotu hermolomalle rauhalliseen ympäristöön. Jutun mukaan pöllö oli stressaantunut partiolaisten aiheuttaman melun vuoksi, ja sillä oli todettu komplisoitunut ulkus eli mahahaava. Lääkkeeksi oli määrätty gloksymonosyklaattia pulverina, 4 vrk:n kuuri. Kommunikoin pöllön kanssa huhuilemalla, ja halusin ottaa sen syliin, joten lähdin ajamaan sitä takaa. Pöllö sukelsi veteen, ja kun sain pelastettua sen sieltä, se oli muuttunut leivänpaahtimeksi. Ajattelin, että mitenköhän nyt leivänpaahdinta voi elvyttää.

Piti aamulla tarkistaa Pharmaca Fennicasta, että onko tuota mainittua lääkettä edes olemassa (ei ollut). Ei pitäisi kai lukea liikaa farmakologiaa :P

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #26 : 03.04.05 - klo:14:25 »
Lainaus käyttäjältä: "Yasmin"
Hmm... mitäköhän nämä unet kertovat minusta... :oops:


Ilmeisesti sitä että autosi ja koirasi ovat sinulle hyvin tärkeitä  :lol:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa -JuuSo-P-

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 73
Unet
« Vastaus #27 : 03.04.05 - klo:15:31 »
Ei kannata varmaan minun unistani edes puhua..  :lol:
-JuuSo-

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #28 : 04.04.05 - klo:14:17 »
Joojust. Älä jaksa.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Vompsu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 62
Unet
« Vastaus #29 : 15.04.05 - klo:22:02 »
Joo, hyvän unen näin, mutten kyllä millään muista, mitä siinä tapahtui. Viittisitkö Juho kertoa, jos vielä muistat. Teitkö minulle jotain pahaa, vai mitä se oli?