Kirjoittaja Aihe: 666 ja Nokia  (Luettu 14899 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: 666 ja Nokia
« Vastaus #15 : 04.04.11 - klo:11:00 »
Kun olin Helsingin Saalem -seurakunnassa kerran järjestyksenvalvojana kiertelemässä eri huoneissa, törmäsin erään huoneen seinällä vanhaan kuvaan, josta löytyi eräs auto, jonka rekisterinumero oli 666.
Kyseessä oli ilmeisesti erään saarnaajan auto.
Tulepa tarjoomaan minulle narikassa,narikka lapppuasi 666,niin hups.
Saadaan nauraa koko jengi :icon_wink:

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Vs: 666 ja Nokia
« Vastaus #16 : 04.04.11 - klo:11:22 »
En usko. Niin suuria narikoita ei ole.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: 666 ja Nokia
« Vastaus #17 : 04.04.11 - klo:11:36 »
En usko. Niin suuria narikoita ei ole.
On,on mutta ei mietin puljussa. :icon_wink:
Eikä se ole uskon asia...jo nyt se on kumma kun "sisäänheittäjä"(h-y / nimimerkki satman) ei usko selvää tekstiä :icon_wink:
Nimimerkki on tainnut ottaa liikaa h-y drinkkejä :icon_wink:

Kohtuus kaikessa hyvä ihminen. :icon_wink:

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Vs: 666 ja Nokia
« Vastaus #18 : 04.04.11 - klo:11:42 »
En kohtuile. Olen mies.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: 666 ja Nokia
« Vastaus #19 : 04.04.11 - klo:11:47 »
En kohtuile. Olen mies.
Mies...no en minä ole sitä epäilyt.
Mutta eikös me "mussukat" ole kohdusta tulleet...ainakin minä olen :icon_wink:

ps.ups.olihan kyllä sitä ennen pieni tsimmaus skaba. :icon_wink: number One,Vau.
« Viimeksi muokattu: 04.04.11 - klo:11:56 kirjoittanut vanha lihava mies »

Poissa Syterskalet

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 482
Vs: 666 ja Nokia
« Vastaus #20 : 06.06.11 - klo:20:11 »
Nythän se Nokia on halpaa kuin saippua. Jos uskomme windows-puhelimien mahdollisuuksiin, niin tankkaamme Nokiaa runsaasti ;-)

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: 666 ja Nokia
« Vastaus #21 : 03.12.11 - klo:23:33 »
Jos nyt kävisi niin, että vakaasti uskovainen auton ostaja, kalamerkki valmiina taskussaan, huomaisi uutta Golfia noutaessaan, että sille on arvottu rekisterinumeroksi HEL-666, niin mitä vaihtoehtoja hänellä on?
Eli onko lunastettava hartaampi tunnus tuhannella eurolla?
joskus lankapuhelinaikana numeroni loppu oli "666", kaverit nauroivat, että kun "666" vilkkuu numeronäytossä, niin tiedetään kuka on asialla.

Joskus ulkomailla paluulennon pääte oli Helsinki, sen HEL lyhenne herätti hilpeyttä lentovirkailijassa, näytti sitä vielä kaverillensakin. Toki yleensä siihen ei kukaan ole reagoinut mitenkään.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: 666 ja Nokia
« Vastaus #22 : 04.12.11 - klo:09:46 »
joskus lankapuhelinaikana numeroni loppu oli "666", kaverit nauroivat, että kun "666" vilkkuu numeronäytossä, niin tiedetään kuka on asialla.

Joskus ulkomailla paluulennon pääte oli Helsinki, sen HEL lyhenne herätti hilpeyttä lentovirkailijassa, näytti sitä vielä kaverillensakin. Toki yleensä siihen ei kukaan ole reagoinut mitenkään.


Vielä hauskempi lentolippu rakkaalla Finnairillamme on from SIN to HEL ja tietysti päinvastoin. Jos joku ei tiennyt niin sin tarkoittaa syntiä ja tässä tapauksessa se on Singaporen lyhenne. Hel on helvetti ja Helsingin lentolippulyhenne.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: 666 ja Nokia
« Vastaus #23 : 04.12.11 - klo:14:23 »
Vielä hauskempi lentolippu rakkaalla Finnairillamme on from SIN to HEL ja tietysti päinvastoin. Jos joku ei tiennyt niin sin tarkoittaa syntiä ja tässä tapauksessa se on Singaporen lyhenne. Hel on helvetti ja Helsingin lentolippulyhenne.
tämä on hyvä!!  :icon_biggrin:  :eusa_clap:

Jos jaksaisi miettiä, niin voisi tulla muitakin hauskoja yhdistelmiä, varsinkin jos monta vaihtoa.

Onkohan SV minkään kentän tai firman lyhenne?

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: 666 ja Nokia
« Vastaus #24 : 04.12.11 - klo:16:55 »
tämä on hyvä!!  :icon_biggrin:  :eusa_clap:

Jos jaksaisi miettiä, niin voisi tulla muitakin hauskoja yhdistelmiä, varsinkin jos monta vaihtoa.

Onkohan SV minkään kentän tai firman lyhenne?


Lentokenttälyhenteet ovat aina kolmikirjaimisia, joten SV:tä ei sieltä löydy, mutta lentoyhtiöistä voi löytyä ja löytyykin Saudi-Arabian Airlines.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Mettiintynyt

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 97
Vs: 666 ja Nokia
« Vastaus #25 : 04.12.11 - klo:20:37 »
Ulkomaalainen ystäväni pilaili Helsingin nimen kustannuksella väittäen sen olevan lyhenne virkkeestä: "Hell, sink it!" Vastaukseksi lähetin hänelle Ruoveden Helvetinjärveä kuvaavan maisemakortin. Varalla on sitäkin pelottavampi Helvetinkolu-kortti, jos vinoilu vielä jatkuu.