Kirjoittaja Aihe: Tampereen körtit facebookissa  (Luettu 16242 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Tampereen körtit facebookissa
« Vastaus #15 : 25.08.13 - klo:00:07 »
Hiukan aiheen ohi:
Ilmeisesti nykyisin oletetaan, että kaikki ihmiset ovat facebookissa ja tiedotus voidaan hoitaa sitä kautta. Onko pakko? En periaatteesta halua liittyä, mikä merkitsee sitä, että olen sivussa monesta toiminnasta ja keskustelusta. Miksi pitäisi antaa henkilötietonsa amerikkalaiselle yhtiölle, joka käyttää niitä mihin käyttää, jotta saisi tietoa kotikylän asioista?

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Tampereen seudun körtit seuroissa, netissä ja facebookissa
« Vastaus #16 : 25.08.13 - klo:09:33 »
Hiukan aiheen ohi:
Ilmeisesti nykyisin oletetaan, että kaikki ihmiset ovat facebookissa ja tiedotus voidaan hoitaa sitä kautta. Onko pakko? En periaatteesta halua liittyä, mikä merkitsee sitä, että olen sivussa monesta toiminnasta ja keskustelusta. Miksi pitäisi antaa henkilötietonsa amerikkalaiselle yhtiölle, joka käyttää niitä mihin käyttää, jotta saisi tietoa kotikylän asioista?
otsikko oli hämäävä, kiitos kommentista. Tärkeämpää on käydä seuroissa kuin olla FB:ssa. Aloituspostaus on vain mainostanut ko fb-ryhmää. Täsmennin nyt otsikkoa.

Lisäksi eilen laitoin nettilinkin varsinaiseen seurakalenteriin, joka ei ole FB:ssä. Joten kaikki tervetuloa seuroihin ilman FB-jäsenyyttäkin!



Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Tampereen seudun körtit seuroissa, netissä ja facebookissa
« Vastaus #17 : 26.08.13 - klo:20:02 »
otsikko oli hämäävä, kiitos kommentista. Tärkeämpää on käydä seuroissa kuin olla FB:ssa. Aloituspostaus on vain mainostanut ko fb-ryhmää. Täsmennin nyt otsikkoa.

Lisäksi eilen laitoin nettilinkin varsinaiseen seurakalenteriin, joka ei ole FB:ssä. Joten kaikki tervetuloa seuroihin ilman FB-jäsenyyttäkin!

Sorry tosikkoko, en varsinaisesti tarkoittanut seurailmoituksia, joita löytyy kiitettävästi ilman fb:iakin. Sainpa tänään postissa oman alueeni seurakalenterinkin. Kommentoin vain yleisesti sitä trendiä, että monien yhteisöjen tiedotus siirretään fb:iin olettaen ilman muuta, että kaikki ovat sinne rekisteröityneet.   

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Tampereen körtit facebookissa
« Vastaus #18 : 16.11.14 - klo:17:57 »
laitetaanpa sama mainos tännekin:
Yöveisuut Tampereen Aitolahden kirkossa pe 21.11. klo 20.00
http://foorumi.h-y.fi/index.php?topic=3909.0

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tampereen körtit facebookissa
« Vastaus #19 : 16.11.14 - klo:23:41 »
 Keskustelin tänään aluesihteeri Löytyn kanssa lähinnä H-Y:n aluesivuista ja niiden jälkeenjääneisyydestä..... Tapahtumatiedothan pyydetään J.L:n sähköpostiin, mutta hän ei itse välitä niitä aluesivuille.   Löytyiskö vapaaehtoisia, joilla on netin hoito hallussaan???


Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Tampereen körtit facebookissa
« Vastaus #20 : 09.07.16 - klo:19:24 »
Keskustelin tänään aluesihteeri Löytyn kanssa lähinnä H-Y:n aluesivuista ja niiden jälkeenjääneisyydestä..... Tapahtumatiedothan pyydetään J.L:n sähköpostiin, mutta hän ei itse välitä niitä aluesivuille.   Löytyiskö vapaaehtoisia, joilla on netin hoito hallussaan???
hämäläinen vastaus "vähän" myöhässä mutta kyllä minä voisin moista tehdä, jos on vielä tarvetta.

yv:na voisi sopia lisää.