Kirjoittaja Aihe: Tutustumista  (Luettu 6584 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Susanna

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 2
Tutustumista
« : 02.01.14 - klo:02:51 »
Hei. Olen kiinnostunut liikkeestänne ja aion tulla johonkin tilaisuutenne, ja kun olen lötänyt nämä sivut, aion varmasti vierailla täälläkin. Toivottavasti miesystävänikin ajan myötä kiinostuu tästä, hän on kyllä uskossa, mutta tällä hetkellä vähän eksyksissä. Ihanan vapauttavia sivuja  :eusa_angel:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33764
Vs: Tutustumista
« Vastaus #1 : 02.01.14 - klo:07:38 »
Hei, ja Hyvää huomenta Susanna ! Tule rohkeasti mukaan avoimin mielin, silloin vapaus lisääntyy ja siunaa meitä kaikkia .

Oletko tutkinut Herättäjäyhdistyksen sivuja ? Katso vaikka Körttisanakirjaa . :039:
http://www.h-y.fi/
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10399
Vs: Tutustumista
« Vastaus #2 : 02.01.14 - klo:08:22 »

   kuin myös

Hyvät huomenet, Suski, Susa, oi Susanna!


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tutustumista
« Vastaus #3 : 02.01.14 - klo:12:57 »
Hei Susanna, kiva kun löysit tiesi tänne.  :eusa_angel:
Taivaan Isän siunausta sinulle ja miesystävällesi.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tutustumista
« Vastaus #4 : 02.01.14 - klo:16:19 »
Tervetuloa Susanna, meitä on moneen junaan...ja vielä useampaan vaunuun.. :039:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tutustumista
« Vastaus #5 : 02.01.14 - klo:16:21 »
Minäkin uskallan jotakin kirjoittaa. 70/80 lukujen vaihteessa minut lempeästi, toistan lempeästi tuupittiin tähän seuraliikkeeseen ja ystävänä olen saanut olla. Tuuppiminen tarkoittaa: rakastettiin mukaan. Jos ette muita osoitteita löydä, niin tulkaa kesällä Lapualle. Herättäjäjuhlilla on hyvä olla.

Poissa Mirjami

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 100
Vs: Tutustumista
« Vastaus #6 : 03.01.14 - klo:21:07 »
Sekaan vaan Susanna.  :023:

Poissa Pappako

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 77
Vs: Tutustumista
« Vastaus #7 : 04.01.14 - klo:22:18 »
Olkoon jokainen tervetullut runsauden ja vapaan Körttiläisyydestä kiinnostunut SISAR  tai VELI tervetullut. :eusa_clap:

Susanna ja aviosiipallesi onnittelut päätöksestä liittyä mukavien ihmisten joukkoon Körttifoorumiin. :039:

Hyvää alkanutta Vuotta ja siunausta elämään. :icon_rolleyes:

Poissa Susanna

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 2
Vs: Tutustumista
« Vastaus #8 : 08.01.14 - klo:01:07 »
Kiitos tervetulotoivotuksista ja vinkeistä. Aika on  ollut vähän kortilla, niin en ole kerennyt tänne, kun tulee oltua niin vähän koneella. Kyseessä ei ole siippani, vaan ystävä, joka on mies  :icon_sad: Toivoisin kyllä muuta, mutta aika näyttää. Vähän ujostuttaa kirjoittaa tänne, mutta jään katselemaan  :039:

Poissa Maiju73

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 52
Vs: Tutustumista
« Vastaus #9 : 08.01.14 - klo:11:59 »
Mukaan vain Susanna & co!  :039: Itse olen ollut täällä foorumilla reilun vuoden, TYKKÄÄN! Körttiläisyys löysi minut kun olin "eksyksissä" uskoni kanssa. En itsekään tiennyt mitä oikein etsin, kävin eri liikkeiden tilaisuuksissa ja aina vain tuntui siltä etten kelvannut sellaisena kuin olin, "nyt rukoillaan kaikki yhdessä että saadaan sinustakin kunnon uskovainen". :017:  Mentyäni ensimmäisen kerran körttiseuroihin tuli hyvä fiilis, "kuin ois kottiin tullu" ja sillä mennään edelleen.  :109: Tarkoitus olisi kesällä  lasten kanssa suunnistaa Lapualle.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Tutustumista
« Vastaus #10 : 08.01.14 - klo:18:30 »

Tervetuola Susanne minunkin puolesta.

Älä välitä siitä ujostelusta. Mäkin ujostelen, mut ajattelen sen niin, et kun kerran mokaa ni ei tartte sit välittää maineestaan ja muusta turhasta.

En nyt sano et tarvii mokailla, mut ei kannata ainakaan yrittää liian tarkka olla-
Jokunen täällä yrittänee, mut ei se haittaa. kunhan kirjoittelee.

Aika jännät noi sun siippa kuviot. Zemppiä niihin.

tää foorumi on ihan sopuisa ja antaa paljon anteeksi. En kai mäkään tänne muuten skrivailisi välillä.
Kaikki valta tekoälylle!

Benkku

  • Vieras
Vs: Tutustumista
« Vastaus #11 : 11.01.14 - klo:00:12 »
Johan tässä on yrittänyt tutustua, mutta kun en ole vieläkään kuunnellut miten Hän haluaa minun oikein tutustuvan ihmisiin.

On vain uskottava, että "kuulat on sekaisin".


Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Tutustumista
« Vastaus #12 : 12.01.14 - klo:15:24 »
Minäkin palstaa aikani seuranneena liityn täällä pohjoisen pakkasissa joukkoon, myös kirjoittamaan enkä vaan lukemaan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tutustumista
« Vastaus #13 : 12.01.14 - klo:15:41 »
Minäkin palstaa aikani seuranneena liityn täällä pohjoisen pakkasissa joukkoon, myös kirjoittamaan enkä vaan lukemaan.
Tervetuloa ! Hyvä juttu ! Täältä ylempää on ollutkin vain vähän kommentaattoreita. Jos vaikka Sotkamossa v 2015 tavattais, "emmehän pelkää vaarojen matkaa".

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tutustumista
« Vastaus #14 : 12.01.14 - klo:16:13 »
Saukkis
Körttiläisyyden jäljillä  :eusa_angel:

Tervetuloa joukkoon kirjoittelemaan.
Taivaan Isän hyvyyttä ja siunausta sinulle.