Äänestys

oletko?

Olen melkein sukua julkkikselle!
24 (50%)
En ole melkein sukua julkkikselle. Höh!
9 (18.8%)
Olen julkkis itsekin! Hmph!
15 (31.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 47

Äänestys päättynyt: 05.10.05 - klo:21:54

Kirjoittaja Aihe: Melkein sukua julkkikselle!  (Luettu 45909 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #30 : 01.11.05 - klo:08:55 »
Jos en ihan erehdy niin se oli Pöntisen Samuli kun lauloi soolo-osaa lastenlaulukilpailussa vuonna kivi ja männynkäpy mun tädin tekemässä laulussa. :lol:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Pinni

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 149
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #31 : 04.11.05 - klo:20:32 »
Olen tavannut
DRESS
     MANN
      -miehen!

Hiphei batistiini ja easy care, tayloreita unohtamatta!

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21985
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #32 : 13.12.05 - klo:15:18 »
Minäpäs olen pelannut lentopalloa Mauno Koivistoa vastaan ja Atik Ismail auttoi esikoisen lastenvaunut alas HKL:n bussista. Sitäpaitsi Eino Grön astui kurssitoverini varpaille.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #33 : 13.12.05 - klo:15:48 »
...kerran ruotsissa yks nainen nappasi mun isosiskon (siis mä en ollu vielä syntyny) ja juoksi sen kanssa ruotsissa käymässä olevan paavin luo joka siunasi sannin. näin.
-tottelematon ja paha-

Poissa osmo

  • Valvoja
  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 343
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #34 : 14.12.05 - klo:12:59 »
Heh, tämä on mukavan älytön topikki...En siis malta olla kertomatta että tunnen ihmisen, jota kerran pyydettiin mukaan Kauniiden ja rohkeiden käsikirjoitustiimiin. "se kai tarkoittaisi että minun pitäisi katsoa sitä ohjelmaa" tuumi henkilö, kieltäytyi ja meni töihin kalanviljelylaitoksen valvomoon tuijottamaan kalojen liikettä monitoreissa... :wink:

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #35 : 14.12.05 - klo:14:09 »
hm. kaverini selitti mulle että kaikki suomenruotsalaiset tuntee toisensa ja havainnollisti näin: ruotsinkielisen hetimiten-talkshown yksi tyyppi on siis kaverini siskon kummisedän veljenpoika. ja lopetti reportaasinsa ytimekkäästi: välkommen till svenskfinland!
-tottelematon ja paha-

Poissa omituinen otus..<3

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 17
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #36 : 14.12.05 - klo:15:48 »
no siis lasketaanko... :D hannu manninen, pirjo manninen... :D kaikki manniset on sukua toisilleen... tai niin jotku tutkijat väittää..
Omituinen Otus..<3

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #37 : 14.12.05 - klo:18:22 »
Lainaus käyttäjältä: "omituinen otus..<3"
no siis lasketaanko... :D hannu manninen, pirjo manninen... :D kaikki manniset on sukua toisilleen... tai niin jotku tutkijat väittää..

Melkein sukua julkkiselle hei :) Ja siis sehän riippuu siitä, onko suojattu sukunimi. Eli niinkuin Hautsalo, sitä ei saa, muutakuin sukuun pääsemällä. Eli ei saa vaihtaa sukunimeänsä Hautsaloksi jos sattuu huvittamaan. Onko Manninen muuten suojattu, se kun on niin yleinen muutenkin...? tai sitten on iso suku
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #38 : 14.12.05 - klo:18:30 »
...ja isi kait tapasi joskus jonku joka on suoraan alenevassa polvessa sukua itselleen Paavo Ruotsalaiselle. Nih.
-tottelematon ja paha-

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21985
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #39 : 14.12.05 - klo:18:44 »
Minun kummitätini oli ihan oikeasti Paavo Ruotsalaisen tyttären tyttären pojantytär. Rauha hänen muistolleen!

PS Rauha on toinen kummitätini, tämä oli Alma.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #40 : 15.12.05 - klo:01:17 »
Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni"
Eli niinkuin Hautsalo, sitä ei saa, muutakuin sukuun pääsemällä. Eli ei saa vaihtaa sukunimeänsä Hautsaloksi jos sattuu huvittamaan.


Eli mä oon sit melkein sukua julkkikselle kun tunnen hyvin eräänkin J. Hautsalon :)

Poissa Iris

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #41 : 28.12.05 - klo:18:54 »
Kimi Räikkönen kävi vaimoineen mun asiakkaana jouluaatonaattona. Sain nimmarin. Jee! Ja tänään meinasin törmätä Veltto Virtaseen, en tienny että se ukkeli on vielä elossa..
But in the end,
there is always something to gain.

Poissa PP

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #42 : 30.12.05 - klo:02:42 »
Mun sisko tuntee IRC-Gallerian perustajat (ja ylläpitäjät), Smakin Kalle oli mun äidin pitämällä riparilla toissa(?) kesänä, Tiktakin rumpalin pikkusisko (tai -veli, en muista kumpi) oli äidin pitämällä riparilla viime kesänä, mun vaari on ensimmäinen suomalainen, joka on vihitty papiksi, mutta ei ole mennyt mihinkään seurakuntaan töihin, mun entisen kotiseurakunnan kirkkoherran entinen vaimo on Ilkka Kantolan (the pettäjäpiispa) nykyinen. Kai näitäkin taas tulis enemmän jos kellonaika olis jotenkin soveliaampi aivotoiminnalle.
The healing hand held back by the deepened nail

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21985
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #43 : 30.12.05 - klo:13:51 »
Jos kertoisin, että olen opettanut erästä tangokuningatarta yläasteella, kaikille selviäisi lähes paleoliittinen ikäni. Senpä vuoksi mie en sano mittää.

Poissa MillaB

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 93
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #44 : 30.12.05 - klo:17:43 »
Uusin Idols-voittaja eli Ilkka Jääskeläinen on mun siskon kaverin serkku. Ne oli suvun kesken viettäny joulua ja Ilkan joulu oli kuulemma kulunut omia Idols-esiintymisiä katsellessa. Ja tämä on tositarina. Kaikki (eli molemmat) mun ylpeydenaiheet liittyy muuten jotenkin Idolsiin...noloa.
"On ne voit bien qu'avec le cœur. L'essentiel est invisible pour les yeux."