Kirjoittaja Aihe: Tänään osa 10  (Luettu 29129 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #30 : 22.10.10 - klo:13:43 »
Myöhäisempi herännäisyys yhtyy onnittelijoiden joukkoon.

 
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #31 : 24.10.10 - klo:21:56 »
Myöhäistäkin myöhempiä, mutta ei silti vähäisiä, vaan PALJON, PALJON ONNEA LEENALLE!    
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #32 : 25.10.10 - klo:07:54 »
Hän kiittää lämpimästi  :026:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #33 : 25.10.10 - klo:10:13 »
Onnea, Leena!
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33785
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #34 : 25.10.10 - klo:11:02 »
Kaamos.
  Ei viitsitty tehdä edes
aamulenkkiä. Pitkitettiin lehdenlukua. Sohvalla lötköttäminen on nyt mukavinta.
Kävimme sentään kaupassa kun ruokakaapit ammotti tyhjyyttään. Ruuan lisäksi hoksasin ostaa levyn Maraboun tummaa suklaata. Vetelin siitä heti puolet.
Nyt lähden muikkuja ja ruisleipää jälkiruoaksi haukkaamaan. Sitten onkin jo ruokalevon aika.   :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33785
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #35 : 25.10.10 - klo:14:16 »
Kaamos kietoo lempeään, uuvuttavaan syleilyynsä. Aioin nukkua, mutta uneen asti en päässyt. Lepäsin ja kuuntelin Matin kuorsausta. Olin vain ja
velttoilin.
Sitten tulin koneelle yrittämään uteliaisuuttani vaalikoneelle. Ei vieläkään pääsyä. Hällä väliä.
Satman oli foorumilla ja rönsyilimme vähän.
Tyhmät kun mainittiin sain päähäni etsiä vastauksia viisauteen. Mikä lie sivusto se oli, joku amerikkalainen luultavasti.  Ajatukset tahtoivat seota. Täytyy lukea uudestaan muutamaan kertaan ja rukoilla ymmärrystä.     :017:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #36 : 25.10.10 - klo:14:22 »
halkaistuja sanoja...
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #37 : 25.10.10 - klo:14:56 »
Myöhäistäkin myöhäisempänä Leenalle onnea!

Pidin tänään elämäni ensimmäisen unkarinkielisen oppituntini!  :icon_biggrin: :opettaa:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #38 : 25.10.10 - klo:15:14 »
Myöhäistäkin myöhäisempänä Leenalle onnea!

Pidin tänään elämäni ensimmäisen unkarinkielisen oppituntini!  :icon_biggrin: :opettaa:

Bravo!! 
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33785
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #39 : 25.10.10 - klo:15:34 »
Myöhäistäkin myöhäisempänä Leenalle onnea!

Pidin tänään elämäni ensimmäisen unkarinkielisen oppituntini!  :icon_biggrin: :opettaa:


Pökertyneet onnittelut lahtelais-sohvalta Sannalle! (Leenalle myös vielä ). Ilmassa on matalapaineen tuntua, miten teillä?


 
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #40 : 25.10.10 - klo:16:55 »

Pökertyneet onnittelut lahtelais-sohvalta Sannalle! (Leenalle myös vielä ). Ilmassa on matalapaineen tuntua, miten teillä?


 
Onnea SAnnelille. Ja kiitoksia täältä. On niin matalapainetta, tekee olon hyvin unettavaksi. Jää tekemättä sekin jonka tekemättömyyttä vielä ioissapäivänä jaksoi jotenkin ihmetellä. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #41 : 25.10.10 - klo:17:18 »
Kuvitelkaa mielessänne ihminen, hipoo seiskavitosta, ei osaa käyttää nettiä, eikä aio opetellakaan, tuntee Leenan ja hänen sosieteettiaankin rätt mycket,  soittaa Leenalle syntymäpäiväpuhelun ja kysyy mitä kuuluu.  Leenalla on sen härnäyspäivä going on.

-Kiitos onnitteluista, olin joo vähän kipeä,  mutta kyllähän  minä alan olla jo ihan terve, se Riitta-mummin jalka minua huolestuttaa ja Vaivatun Sielun vointi tietysti aina... niin en minä niille pelargonioille jonka sinultakin yhden sain nimipäivänä mitään ole talven varalle vielä tehnyt,  Pyryharakka neuvoi että viileää ja valoisaa mistä minä revin viileää ja valoisaa...  jaa vaalit? No en ole en, menen kyllä vaalikoneelle valitsemaan (ehdokasta) kun Seppos neuvoi ajat sitten ja Pirska jo laittoi linkin...

Puhelu päätetään kovin nopeasti.
Arvattavasti seuraavaksi telefonoidaan Leenan kotiin ja kysytään onko kaikki nyt aivan kunnossa.   :003:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33785
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #42 : 25.10.10 - klo:18:02 »
Kiitos Leena huolenpidosta. Se on vain sen SI-lonkkanivelen väljyys ja etukumarat asennot jotka kiropraktikko on periaatteessa kieltänyt.
Minähän en työlle ahneena aina tottele ja maksan siitä kipuna.
Monella tutulla on nyt tähän aikaan vuodesta erilaisia kolotuksia ja Voltarenia kuluu.

Suklaata ei pakkaa syödä lähes koko levyä kerrallaan. Kun join monta lasillista vettä ja kunnon tömäkät kahvit aloin vihdoin virkistyä.

Kyllä sinun keuhkokuumeesi oli paljon vakavampi juttu.
Nyt flunssa-aika lähenee, pitäis pian saada rokotus.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #43 : 25.10.10 - klo:18:07 »
Kiitos Leena huolenpidosta. Se on vain sen SI-lonkkanivelen väljyys ja etukumarat asennot jotka kiropraktikko on periaatteessa kieltänyt.
Minähän en työlle ahneena aina tottele ja maksan siitä kipuna.
Monella tutulla on nyt tähän aikaan vuodesta erilaisia kolotuksia ja Voltarenia kuluu.

Suklaata ei pakkaa syödä lähes koko levyä kerrallaan. Kun join monta lasillista vettä ja kunnon tömäkät kahvit aloin vihdoin virkistyä.

Kyllä sinun keuhkokuumeesi oli paljon vakavampi juttu.
Nyt flunssa-aika lähenee, pitäis pian saada rokotus.
No joo mutta kun se menee ohi se on kokonaan historiaa.  Neuvovat käyttämään parasetamolia, Para-Tabs, mutta kokeile ensin auttaako se kanssa. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #44 : 25.10.10 - klo:18:07 »
Onnea ja taistellaan...
wilhelmi niskasen jäljillä