Kirjoittaja Aihe: Yleinen Urputustopic  (Luettu 200809 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #75 : 22.05.05 - klo:18:16 »
Miksi yhdys sana virheet ovat nyky aikana yleisiä?

^ Raivostuttavaa, eikö totta? Ja jos ei, parasta tarkistaa oma oikeinkirjoituksesi. :?
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #76 : 22.05.05 - klo:21:39 »
Ei oo yksin mun vika et huomenna on kolme tuntia matikkaa! #*#¤%!
Tyhmät asiakkaat. Ei tarvi kiittää vaikka juoksen ympäri kauppaa ettimässä sitä juuri haluamaanne jätskiä. Ei, ei mua haittaa.

Poissa Kristian

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 222
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #77 : 22.05.05 - klo:23:04 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Nyt on 2000-luku, ihmiset on niinkö pullasorsia, ei ole omavaraistaloutta ja vanha kunnon usko on lähes kadonnut, joo, tiedetään, ihmiset näkivät nälkää mutta nykyaika sukkaa. Körttipuvut kunniaan ja miksei ihmisillä enää oon vanhoja kunnon ei-näivetystautisia-vaikka-niin-väitettiin-Hilippoja ja miksei oo vaikka 1800-luvun alku.


Tällaista asiaa nimitetään nimellä kehitys. Jos olisi nyt 1800-luvun alku, et sinä (enkä minäkään eikä kukaan muukaan) kirjoittaisi näitä juttuja, eikä sinunkaan tilanteesi olisi niin hyvä kuin nykyisin. Olisit todennäköisesti naimisissa (tod.näk. järjestetty avioliitto), miehesi holhouksen alla ja tehnyt jo pari lasta yms., joten ole ilonen kehityksestä.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #78 : 23.05.05 - klo:08:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Kristian"
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Nyt on 2000-luku, ihmiset on niinkö pullasorsia, ei ole omavaraistaloutta ja vanha kunnon usko on lähes kadonnut, joo, tiedetään, ihmiset näkivät nälkää mutta nykyaika sukkaa. Körttipuvut kunniaan ja miksei ihmisillä enää oon vanhoja kunnon ei-näivetystautisia-vaikka-niin-väitettiin-Hilippoja ja miksei oo vaikka 1800-luvun alku.


Tällaista asiaa nimitetään nimellä kehitys. Jos olisi nyt 1800-luvun alku, et sinä (enkä minäkään eikä kukaan muukaan) kirjoittaisi näitä juttuja, eikä sinunkaan tilanteesi olisi niin hyvä kuin nykyisin. Olisit todennäköisesti naimisissa (tod.näk. järjestetty avioliitto), miehesi holhouksen alla ja tehnyt jo pari lasta yms., joten ole ilonen kehityksestä.

Saa sitä silti urputtaa :lol:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Teme

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 449
    • http://www.janoinen.net/
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #79 : 24.05.05 - klo:12:07 »
Grrr.. yksi printteri rikki eikä suostu toimimaan lainkaan. Eikä mitään hajua, mikä mättää... Nyt kolmesta on vain kaksi toiminnassa ja luulen, että niistä kahdesta kohta toinen on myös vainaa kun koko ajan tulostavat.

:cry: Mä oon koodaaja enkä tekniikan säätäjä

Teme
Vertaistukea  ex-vapaakirkollisille (helluntai, vapaasrk, karismaattinen jne)

Poissa Teme

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 449
    • http://www.janoinen.net/
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #80 : 24.05.05 - klo:13:28 »
Äh... ja meillä ei ole oikeutta päästä Windows 2003 serveriin käsiksi. Toivottavasti järjestelmän vuokraaja on kiltti ja suostuu asentaan meille webbiserverin sinne.

Teme
Vertaistukea  ex-vapaakirkollisille (helluntai, vapaasrk, karismaattinen jne)

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #81 : 24.05.05 - klo:15:01 »
niin helevetin KUUUUMA!!!
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #82 : 24.05.05 - klo:16:03 »
Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni"
niin helevetin KUUUUMA!!!

Du hast rechts. Varmaan hellettä :?

Ja tää tietokone tilttaa aina ko sen yrittää käynnistää ellei heiluta hiirtä ko hullu ja veli pelaa - pelaa - autopeliä paremmalla! :evil:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Heli

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 37
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #83 : 25.05.05 - klo:23:46 »
Ihmissuhdekiemurat.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #84 : 26.05.05 - klo:08:08 »
Kolmatta päivää pitää lähteä kuumeisena kouluun, ei oo herkkua tämäkään... Jospa nyt sitten kuitenkin jaksaisi vielä tämän päivän, huomenna ei ole puolta tuntia enempää, ja koko viikonloppu aikaa sairastaa! No, enpä kyllä yli kahteen vuoteen ole sairaana ollutkaan, ehkäpä nyt oli jo aikakin sairastua sitten :?

Poissa mari

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #85 : 26.05.05 - klo:17:06 »
Tylsää....

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #86 : 26.05.05 - klo:21:15 »
Lainaus käyttäjältä: "Heli"
Ihmissuhdekiemurat.


Niitähän meillä itsekullakin riittää.

Poissa Teme

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 449
    • http://www.janoinen.net/
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #87 : 26.05.05 - klo:21:28 »
ALLERGIA! Tekisi mieli sanoa rumasti.... viime yön nukuin hotellissa, olisin saanut nukkua rauhassa, mutta mitä vielä! Heräsin moneen kertaan siihen, että pää oli täynnä räkää. Nyt otin yliannostuksen allergialääkkeitä (monikossa) jos vaikka vihdoinkin pystyis nukkumaan edes yhden yön jotenkin.

Teme
Vertaistukea  ex-vapaakirkollisille (helluntai, vapaasrk, karismaattinen jne)

Poissa Heli

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 37
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #88 : 27.05.05 - klo:10:35 »
Väsyttää!!!
Menin nukkumaan liian myöhään ja muutaman tunnin nukuttuani heräsin sadepisaroiden ropistessa ikkunaan. Kun sade vihdoin lakkasi, olin kuulevinani outoa veden kohinaa (tällä kertaa asunnon seinien sisäpuolelta) ja nousin ylös. Kävelin vessaan ja totesin, että vessanpönttömme on mennyt rikki ja lorisee lakkaamatta... En tiennyt mitä tehdä asialle, joten fiksuna tyttönä herätin myös kämppikseni ihmettelemään tilannetta. Yllätys, yllätys: myöskään kämppikset eivät osanneet korjata vuotavaa wc:tä ja niinpä päätimme herättää myös talonmiehen puhelinsoitolla. Vahinko kiertämään...

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #89 : 27.05.05 - klo:11:12 »
Ilma on paksua. Mikä varmasti tietää ukkosta. Mikä varmasti alkaa just silloin kun pitäis pankissa ja kirkkoherranvirastossa käydä. Huomenna mulla on pää täynnä räkää, mutta se ei johdu allergiasta :?
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna