Kirjoittaja Aihe: Musiikkimaku?  (Luettu 35374 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Musiikkimaku?
« Vastaus #45 : 16.04.05 - klo:18:29 »
Jees, en muistanut ihan tarkkaan, mutta luotin siihen, ettei sitä täällä kukaan tunne  :oops:
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Musiikkimaku?
« Vastaus #46 : 18.04.05 - klo:14:49 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
Jees, en muistanut ihan tarkkaan, mutta luotin siihen, ettei sitä täällä kukaan tunne  :oops:
Kyllä mää silti annan sulle anteeksi :lol:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Musiikkimaku?
« Vastaus #47 : 18.04.05 - klo:14:53 »
Hyvä  8)
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Musiikkimaku?
« Vastaus #48 : 19.04.05 - klo:16:19 »
:lol:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Musiikkimaku?
« Vastaus #49 : 26.04.05 - klo:17:29 »
ahhaa.. lisää musiikkia on löytynyt!!!!! :D  nyt siten viimeksi iski kamala Gackt kuume.. (eräät tietää tämän) vaikkei yhtään levyä löydy suomesta julkisesti..niin no.. kieltämättä hyvännäkönen se on ainakin todellinen bishounen!!! :mrgreen: jaa.. sitten oli jotain mutakin vielä.... vitsi, mitäköhän se nyt sitten oli!!!??? no anyway, ei tuu mieleen paitsi tuo gackt nyt just....<3<3 :D
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Iha Miikka Vaan

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Musiikkimaku?
« Vastaus #50 : 27.04.05 - klo:12:26 »
Musiikki makuni on aika monipuolista, niin kuin varmaan kaikilla.
Kuuntelen oikeastaan kaikenlaista, esim rap, rock, pop, reggaeta, metallia, melodista hevya.

Mutta tällä hetkellä mitä erityisesti kuuntelen on:

3 Doors Down
Bob Marley
Apulanta
Nelly
P.Diddy
Michael Jackson
Brian McFadden(vai miten se kirjotetaan) :)

Siinä on mitä erityisesti nyt kuuntelen.
Mutta Monia muita kuuntelen myös mitä nyt ei tule mieleen.
Ja musiikki maku ja suosikit aina vaihtuu tietenkin...mutta michael jackson on ollut kesto suosikki jo monen vuoden ajan. Ihan mahtavaa musiikkia.

Poissa Iha Miikka Vaan

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Musiikkimaku?
« Vastaus #51 : 27.04.05 - klo:12:28 »
Ja vihaan ylikaiken Dance, Disco ja Tekno musiikkia!! :twisted:

Ja myös raskaasta death ja black metallista!!! :evil:

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Musiikkimaku?
« Vastaus #52 : 29.04.05 - klo:14:29 »
Purkkapoppi yäk :x  :x  :x
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Musiikkimaku?
« Vastaus #53 : 29.04.05 - klo:18:58 »
Väitänpä tässä, että normaali ihminen ei ikinä teknoa tai diskoa kuule elämänsä aikana, jossei sitä itse tietoisesti etsi. Ja uskallanpa jopa olettaa, ettei teistäkään kovin moni.

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Musiikkimaku?
« Vastaus #54 : 29.04.05 - klo:19:01 »
Ja pekka streng: puutarhassa. <3

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Musiikkimaku?
« Vastaus #55 : 29.04.05 - klo:20:35 »
Lainaus käyttäjältä: "myyräpartio"
Väitänpä tässä, että normaali ihminen ei ikinä teknoa tai diskoa kuule elämänsä aikana, jossei sitä itse tietoisesti etsi. Ja uskallanpa jopa olettaa, ettei teistäkään kovin moni.


Minä olen ilmeisesti mutantti sitten.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Musiikkimaku?
« Vastaus #56 : 29.04.05 - klo:21:26 »
Joo, kuten sanoin, useimmat. Joillekin vaan kaikki 4/4 tasabiitti on teknoa, vaikkei teknoa ole ikinä kuullutkaan. Ja diskoa ei hirveästi 80-luvun alun jälkeen ole enää tehty, ainakaan niissä määrin, että se esim. radiosoittoa joidenkin mariginaaliohjelmien ulkopuolella saisi.

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Musiikkimaku?
« Vastaus #57 : 01.05.05 - klo:14:34 »
Mitähän lasket teknoksi sun muuksi?
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Musiikkimaku?
« Vastaus #58 : 01.05.05 - klo:19:21 »
No, öö... teknon? :) Se hassu musiikki, joka on lähtöisin detroitista. Nykymenosta tyyppiesimerkkeinä tulee ekana mieleen saksalainen kölninitkuttelu ja ruotsin drumcodet. Mutta tosiaan kannattas kysyä joltain, joka enemmälti kerää/kuuntelee/soittelee kyseistä tavaraa, kun tietämykseni teknon saralta on hiukka vajavainen, mitä tulee tarkempaan syynäykseen, joten mitään 20:tä keskeisintä biisiä tuskin osaisin heittää. Mutta hot tip, jos disko tippuu, tää on nimittäin lepposa pläjäys: http://www.mixoftheweek.com/mixes/motw232.html

Ishkur's guide to electronic music saattaa myös auttaa, vaikka onkin kieli poskessa väännetty ja lokerointi menee hiukan överiksi. Ja joistain saattais olla myös hiukka eri mieltä. :P

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Musiikkimaku?
« Vastaus #59 : 02.05.05 - klo:15:21 »
Hristo Danchev (olikohan bulgariasta, opetti viime vuonna minulle yleistä musiikkitietoa) on ilmeisesti sitä mieltä, että nuoret kuuntelevat vain gimmeliä ja teknoa. :roll:  :lol:  Mistä tulikin mieleen kyseisen "holoholo-ukon" BBB-järjestelmä (bach, beethoven, beatles). :roll:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna