Kirjoittaja Aihe: Musiikkimaku?  (Luettu 35366 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Musiikkimaku?
« Vastaus #30 : 10.03.05 - klo:13:06 »
Jaakko Teppo on muuten kova jätkä... Mullon sen kasetti :D

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Musiikkimaku?
« Vastaus #31 : 12.03.05 - klo:11:28 »
:D no näitä ainakin riittää! :D siis mulla, kaikkea suunnilleen hevimetallista klassiseen!
metallica, Queen,ismo alanko,aerosmith,nightwish,apocalyptica,
sonataarctica,srtatovarius,best of classicrock, shakira(jossain elämän vaiheessa),bob dylan,leonardo cohen,vanessa mae, eiffel 65,
rhcp(=red hot chili peppers),linkin park, celine dion, within tempation,
evenescecnce, yanni,sarah brightman, celtic,variations,zen cafe,
kansan musiikkia (mm. irlantilainen ja japanilainen),jaakko löytty, bryan adams,smshing pumkins,radio head,missy eliot, 50 cent....

ne alko varmaan olla tässä, mutta suunnilleen noi ja muuta! ja ai niin hyviä sound trakejakin löytyy mm lotr!
jos jaksatte lukee! :D
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Musiikkimaku?
« Vastaus #32 : 12.03.05 - klo:13:35 »
Melko vaihteleva musiikkimaku muuten... Gospelia kyllä yllättävän paljon mukana, mistä lie johtuu :roll:

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Musiikkimaku?
« Vastaus #33 : 12.03.05 - klo:19:13 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Melko vaihteleva musiikkimaku muuten... Gospelia kyllä yllättävän paljon mukana, mistä lie johtuu :roll:



Et kai... Miten sä gospelia...?
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Musiikkimaku?
« Vastaus #34 : 12.03.05 - klo:19:31 »
Nyt tuli kyllä joku ajatuskatkos tuossa viimeksi... Tarkoitin siis että monenlaista musiikkia ihmiset täällä kuuntelevat! Huono homma kun ajatus kulkee käsiä reilusti edellä, näin siinä käy...

Itse kuuntelen kyllä kaikkea paitsi heviä yms. raskaampaa tavaraa, saa melko paljon maksaa että kuuntelen vapaaehtoisesti... Näin voitte minua kiduttaa, jos (tai oikeastaan kun) tarvetta esiintyy :lol:

Poissa -JuuSo-P-

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 73
Musiikkimaku?
« Vastaus #35 : 12.03.05 - klo:19:35 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Jaakko Teppo on muuten kova jätkä... Mullon sen kasetti :D


Jaakko Teppo on todellakin parhaita savolaisia laulajia.. on itsellä monta levyä!  :lol:
-JuuSo-

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Musiikkimaku?
« Vastaus #36 : 12.03.05 - klo:23:25 »
niin vieläkin mun varasto-levyhyllystä löytyy tällästä kuin:
cmx, children of bodom, fintroll,morriconi,pink floyd,jimi hendrix,
iran maiden,no olkoot.. niitä on vielä paljon lisää, enkä kerkiä edes kirjata niitä koko elämäni aikana kaikkia tänne ylös! :D
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Nooris

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 71
Musiikkimaku?
« Vastaus #37 : 24.03.05 - klo:15:31 »
Lainaus
niin vieläkin mun varasto-levyhyllystä löytyy tällästä kuin:
cmx, children of bodom, fintroll,morriconi,pink floyd,jimi hendrix,
iran maiden,no olkoot..


Wow! Mä en Anna-Reetta tiennyt että sussa asuu pieni piilohevari! :) Mutta ehkä se asuu meissä kaikissa. Paitsi ettei nuo kaikki oo kyllä heviä mutta kuitenkin :)
Wombaaaaa!

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Musiikkimaku?
« Vastaus #38 : 24.03.05 - klo:17:48 »
Jokaisessa meissä asuu pieni piilohevari.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Musiikkimaku?
« Vastaus #39 : 24.03.05 - klo:18:57 »
no... niinhän se on "pieni piilohevari"....
mutta :D  nykyään mun musamakua alkaa pelottavasti kääntyä 70-80-luvun rockiin... mutta älkää huoliko... kyllä mä sitä heviäkin tulen kuuntelemaan koko elämäni läpi... ihmisten ulkokuori pettää joskus pahasti, olen varoittava esimerkki!!!
vaikka olen se mitä te nyt saitte leirillä musta käsityksen niin mulla on myös useampikin "minä".... :D  mutta näin tälläkertaa... kitjoitan lisää heti kun löydän lisää kiintoisaa uutta musiikkia.
shuichi :wink:  :mrgreen:
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Musiikkimaku?
« Vastaus #40 : 24.03.05 - klo:19:59 »
Ja iskelmää TÄYTYY kuunnella välillä... Varsinkin jos ropaa jotaki autotallissa niin pooki tai iskelmäradio soi lujaa ja tupakka palaa... Tännään en muuta tehenykkään ku kuuntelin iskelmäradiota...

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Musiikkimaku?
« Vastaus #41 : 24.03.05 - klo:20:08 »
Meidän koulukyytikuski soittaa KOKOajan Iskelmäradiota... Kohta mäkin oon joku Anne Mattila-iskelmäristeily-asiantuntija :) :) Jepajee.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Musiikkimaku?
« Vastaus #42 : 30.03.05 - klo:14:47 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Ja Kuollut etana on kans kiva.


Tuli Etanasta mieleen, että tiesittekö, että niillä on ollut semmoinen biisi missä lauletaan: "Sinä lähdit pois, minä katselin parvekkeelta loittonevaa selkääsi" ja tämä siis ennen Ultra Bran Sinä lähdit pois -viisua. Kuolleen Etanan laulu tosin jatkuu, että "kunnes vihdoin kohtasitte, sinä ja asfaltti". :twisted:

Noin muuten "työn puolesta" tulee kuunneltua jonkin verran punkkia. Itselle aktiiviseen käyttöön tippuvat vain harvat ja valitut kuten Abduktio, Hero Dishonest ja Refused.

Muusta musiikista olen oppinut viime aikoina arvostamaan sellaisia kotimaisia artisteja kuten Tuomari Nurmio, Kauko Röyhkä ja Pekka Streng, jonka Kesämaan löysin divarista joku aika sitten. Muita suositeltavia ovat ehdottomasti Värttinä, joka vääntää kansanmusiikkia nykyaikaisin silmin, DDT slaavilaisen melankolian sävyttämine progetuotoksineen, Edu Kettunen hurjan kauniine sanoituksineen ja Jaakko Löytty ja hänen selkärankaaravisteleva bluesinsa. Tom Waits muuten omaa myöskin varsin raastavan äänen. Suosittelen!

Noin yleisesti tykkään musiikista, joka rikkoo rajoja, kestää käyttöä ja on jollakin tapaa epälaskelmoitua. Kaikista pahinta on musiikki, joka ei kestä käyttöä. Se saa lopulta aikaan aika itsetuhoisia ajatuksia (esim. MTV:tä katsellessa).
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Artok

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
Musiikkimaku?
« Vastaus #43 : 30.03.05 - klo:16:03 »
Pakko hehkuttaa vielä tuota Pekka Strengin Kesämaa-albumia jokaiselle joka ei tapausta tunne.
Jotenkin niin täydellisesti koottu kokonaisuus.Levy muodostaa hienon jatkumon tai oikeastaan kokonaan oman maailmansa.Hippimeinki sekoitettuna muumeihin.Ah.
Biiseissä on tarkemmin ajateltuna paljon vaihtelua mutta siitä huolimatta kokonaisuus säilyy. Tulkinnassa on käsittämätön lataus ja väkevyys, jota ikävöi radiosta tulvivan hevitapetin(pöllitty termi) keskellä.Lisäksi biiseissä on mielestäni aika paljon kerroksia.Ainakin itse olen joka kerta löytänyt sen parista jotain uutta.Lyhyesti sanottuna kaikki täsmää.

"Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet"

Menipäs lässytykseksi.Kuunnelkaa itse.
www.teosofia.net/ps/
"Joku on sanonut, et viisautta on nähdä se, ettei oikeastaan näekään yhtään mitään..."

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Musiikkimaku?
« Vastaus #44 : 16.04.05 - klo:14:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Ja Kuollut etana on kans kiva.


Tuli Etanasta mieleen, että tiesittekö, että niillä on ollut semmoinen biisi missä lauletaan: "Sinä lähdit pois, minä katselin parvekkeelta loittonevaa selkääsi" ja tämä siis ennen Ultra Bran Sinä lähdit pois -viisua. Kuolleen Etanan laulu tosin jatkuu, että "kunnes vihdoin kohtasitte, sinä ja asfaltti". :twisted:
Joo, tiedänhän minä sen Sinä ja asfaltti -biisin. Ja ossaan melkein ulkoa. Paitsi että siinä ei oo tuota sinä lähdit pois, se alkaa ihan suoraan Minä katselin parvekkeelta / loittonevaa selkääsi / kunnes viimein kohtasitte / sinä ja asfaltti. (Jotain) hieman pitkin pihaa / en nähnyt kasvojasi / mutta olen varma siitä että siinäkin vielä / nauroit päin naamaani. Miksi minä, miksi sinä? Miksi kaiken jälkeen me? Miksi jumalauta sinä / otit sen viimeisen? Eikö sinulle mikään riitä, mikään riitä...?
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna