Keskustelu > Testialue

Urheiluhullut, 17. erä

<< < (24/32) > >>

Riitta-mummi:
Taas hemmotellaan urheiluhulluja. YLE lähettää sekä EM-jalkapallo2 lla, että Paavo Nurmi-kista Turusta ensin 2 lla , siirtyen 1 lle pois jalkapallon alta.
Saa nähdä ketä Turussa boidaan bongata, sillä omat suuret ( ent. ) nimemme taitavat olla sairauslomilla. Rasitusmurtumaa Vilmalla, ja jotakin ylikuntoa kai Topilla.
Kiekkonaiset ovat kunnossa, ainakin fysiikkapuoli on. Korvien välissä on monilla vikaa kun isot kisat alkaa.
Kävikö niin jo Daniel Shåhlillekin EM-karkeloissa. Kolmossija oli hänelle varmaan pettymys. Turussa ja Lahdessa Daniel on käynyt voittamassa muutamaan kertaan.

Olen iloinen vielä vanhuudessakin näistä penkkiurheilumahdollisuuksista. Minulle tämä on ajankulusta parhaimpia. Ehkä kirjoittaminen vie silti voiton.

Viisveisaaja:
Pahus kun mulla täällä ei ole antennia ja areenasta yrittänyt potkupalloa seurata, mutta vähiin on jäänyt.

Portugalian matseja olisi ollut kiva nähdä.

Taitanee Saksa viedä nämä kisat voittajina.

Hauskinta on seurata kuinka porukka repii ja estää toista etenemästä ja sitten selittää tuomarille, emmä mitään tehnyt se vaan kaatui ittekseen :)

Riitta-mummi:
Meillä katsotaan päivä ja illansuuottelut. Se onkin nyt meidän juhannusohjelmaamme.
Muuta on ruoka ja juoma, jota otetaan vain pieni lasillinen tiettyä viiniä tietyn ruoan kanssa. Jos tämä on juopottelua, niin minä en tiedä mitä Koirannahkalakki pitää kohtuutena.

Tänään soimme lohimedaljongit, kuomena katkarapusalaattia valkosipulipatongin kera. Juhannuspäivänä 'lärvilautaa' jolla nimellä se täällä kulkee. Se on porsasta, iso ja laakeaksi nuijittu liha vahvassa valkospulinmakuisessa marinadissa. Siitä jää sunnuntaiksikin. Salaattia, salaattia ja vuohenjuustoakin on.

Pena:
Tanskalainen Morten Hjulmand potkaisi huikean kaukolaukauksen Englannin maaliin: 1-1.

Riitta-mummi:
Joo, näin sen vasta uusintana. Oikein säikähdin kun Matti karjaisi. Sitä ei ole tapahtunut pitkään aikaan.

Istun toisessa huoneessa netin äärellä ja M olkkarissa tv n suoran lähetyksen.
Nyt on katsottava toinen puoliaika.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta