Keskustelu > Raamattupiirit

Raamattupiiri, 1. Korinttolaiskirje 5. luku

<< < (3/3)

Pena:
Iankaikkisesta kadotuksesta ei selvästikään ole kysymys. Eihän helvetissä olla Raamatun mukaan mitenkään paholaisen hallussa. Se on siellä itse pahimmin kärsimässä."Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

PekkaV:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 20.10.16 - klo:10:14 ---Iankaikkisesta kadotuksesta ei selvästikään ole kysymys. Eihän helvetissä olla Raamatun mukaan mitenkään paholaisen hallussa. Se on siellä itse pahimmin kärsimässä."Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

--- Lainaus päättyy ---

Thomas McElwain:
9 Minä olen teille lähetyskirjassa kirjoittanut, ettei teidän pitäisi sekaantuman huorintekiäin kanssa.
10 Ja ei kaiketi tämän maailman huorintekiäin kanssa, eli ahneitten, eli raateliain, eli epäjumalain palveliain; sillä niin tulis teidän maailmasta paeta pois.
11 Mutta nyt minä olen kirjoittanut, ettei teidän pidä heihin sekaantuman, jos joku, joka veljeksi kutsutaan, olis huorintekiä, taikka ahne, eli epäjumalain palvelia, taikka pilkkaaja, eli juomari, taikka raatelia; älkäät senkaltaisen kanssa syökö;
12 Sillä mitä minun tulee tuomita niitä, jotka ulkona ovat? Ettekö te niitä tuomitse, jotka sisällä ovat?
13 Mutta Jumala ne tuomitsee, jotka ulkona ovat. Ajakaat itsekin paha pois tyköänne.


Tämä olisi nykyään vihapuhetta. Ei ihme, että välillä tarvitaan virsi- ja Raamattu-uudistusta. Voi, jos olisin itse ottanut näitä sanoja vakavasti, niin en olisi sekaantunut pilkkaajien ja juomarien jne. joukkoon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta